$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
בעל הדירה שחשוד בהתקנת מצלמות נסתרות שוחרר ממעצר: "לא יכול לשבש את החקירה"
18.11.24
התעוררה עם פצע חשוד בלשון - ואובחנה עם סרטן
18.11.24
לא נחה לרגע: אמילי קופר קוטפת קמפיין נחשק
18.11.24
הקסם כבר התחיל: הכריסמס נחת גם בעיר הזו בארץ
18.11.24
מותג NIO יוצא לדרך חדשה בישראל
דלק מוטורס, הפכה באופן רשמי לנציגת היצרנית בשוק המקומי ופתחה אולם תצוגה חדש, הציגה מחירון מוזל, החלה בשיווק ה-eL8 החדש וגם חשפה את התוכניות לעתיד. צפו בוידאו
רן סגל
14.11.24 - 14:54
תגיות:
NIO
,
NIO eL8
,
מכוניות יוקרה
,
רכב חשמלי
Getting your
Trinity Audio
player ready...
(קרדיט: יצרן)
מותג NIO הוא מותג צעיר, 10 שנים בלבד מאז שהוקם ולמעשה כ-7 שנים מאז שהחל לייצר רכבים. המותג שרואה בעצמו יותר כחברת טכנולוגיה עם משתמשים ופחות כיצרנית רכבים מסורתית, מקפיד על כך בתפיסת עולמו ועל כך בהמשך. נציין, כי היצרנית גם רואה בדגמיה כרכבי יוקרה לכל דבר ועניין, "יוקרה, אבל שונה".
עבר, הווה, עתיד
בהיבט המקומי, NIO הגיע ארצה לפני קצת יותר משנה, באמצעות "דלק מוטורס" (יבואנית מאזדה, פורד, ב.מ.וו ומיני), אך לא בייבוא רשמי אלא למעשה בייבוא מקביל דרך ספק נורבגי. כעת, לאחר עבודה של נציגי היבואנית מול היצרנית, הפכה דלק מוטורס לנציגה הרשמית בישראל.
למרות גילו הצעיר של המותג, הוא מחזיק כיום בקו דגמים רחב ובהיבט המקומי אנו מכירים את
מכונית המנהלים ET5
, את
מכונית הסאלון ET7
ורכבי הפנאי (D-SUV) ה-
EL6
וה-EL7. דגמים אלו זוכים כעת למחירון חדש המשקף הוזלות רבות, פרט ל-ET7 שבשלב זה טרם הגיעו משלוח חדש, לכשיגיע, יתעדכן גם המחירון שלה (המחירון החדש בסוף הכתבה).
כחלק מהשדרוג ביחסים מול היצרנית, זוכים הדגמים למקצה שיפורים נרחב הכולל למשל התאמת שפת הממשק לעברית, הטמעת מפות ישראל במערכת הניווט המקורית, עדכוני תוכנה נוספים שמאפשרים כעת מצב נוסף להגברת עוצמת הטעינה הרגנרטיבית ואף נהיגה בדוושה אחת עד למצב עצירה ועוד. כמו כן אפליקציית NIO תהייה גם היא זמינה ללקוחות המותג ותוכל לשמש כמפתח דיגיטלי, קבלת מידע על מצב הרכב וכן הפעלה למשל של בקרת האקלים או האוורור במושבים.
(קרדיט: יצרן)
עוד שיפור בחוויית הלקוח כולל הקמת אולם תצוגה חדש בהרצליה, המכונה NIO House המעוצב כחלל פתוח ולא כאולם תצוגה סטנדרטי ויהווה מקום גם למפגשים שונים ואקסקלוסיביים של המשתמשים. כל זאת בנוסף למערך השירות הכולל נציג אישי, מוקד 24/7, טיפולים תקופתיים ללא חיוב, שינוע ללא חיוב, קבלת רכב חליפי בכל כניסה למרכז שירות וטעינה בחירום.
כחלק מפיתוח היצרנית וטכנולוגיית החלפת הסוללות, היבואנית תקים בשנה הקרובה עמדת להחלפת סוללות, כאשר זמן החלפת הסוללה אורך פחות מ-3 דקות, והחיוב עבור הטעינה יתבצע בניקוי הפרש אחוזי הטעינה מהסוללה המוחלפת – כך שאם הגעתם לתחנה עם סוללה בטעינה של 30% וקיבלתם סוללה הטעונה ל-100%, תשלמו על אותם 70% של טעינה. בנוסף לתשלום עבור הקוט"ש, השירות עצמו נושא תשלום ובשלב זה תוכנית היבואנית היא לבצע זאת בצורה של חכירת הסוללה.
ניו EL8 בישראל
ב"ניו" ישראל פתחו במכירה מוקדמת ל-ES8, רכב הפנאי הגדול ביותר שלה המציע 6 מושבים. זהו הדור השני שהוצג ב-2023 ונקרא בסין ES8, אך מפאת זכויות יוצרים לשם ES באירופה הוא נקרא ביבשת הישנה ואצלנו בשם EL. ה-EL8 מתפרש על פני 5.1 מטר, רוחבו כ-1.99 מ', גובהו 1.75 מ' ובסיס הגלגלים נמתח לאורך של כ-3.1 מ'. מאחורי השורה השלישית נותר תא מטען בנפח 265 ליטר ובקיפולה תקבלו 810 ליטר.
על הביצועים אחראיים צמד מנועים היוצרים הנעה כפולה והספק משולב של 653 כ"ס. אלו מאיצים את הרכב הכבד (כ-2.7 טון) ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות בלבד. וכדי לעצור את המאסה הכבדה ה-EL8 מצויד במערכת בלימה של Brembo עם צלחות מאווררות וקליפר 6 בוכנות מלפנים.
(קרדיט: יצרן)
הסוללה בקיבולת של 100 קוט"ש (90 קוט"ש נטו) המאפשרת טווח נסיעה של 510 ק"מ עם חישוקי "21 (503 ק"מ עם וו גרירה או חבילת Executive Console) ו-487 ק"מ עם חישוקי "22. מטען פנימי 11 קילוואט ואילו טעינה מהירה אפשרית בקצב של 125 קילוואט כך שתמתינו כ-30 דקות מ-10% ל-80%.
רשימת האבזור ארוכה מאוד וכוללת פריטים סטנדרטיים כגון סגירת ואקום בדלתות, בקרת אקלים עם 5 אזורים, חימום בכל ששת המושבים, אוורור ועיסוי במושבי הקדמיים ובשורה השנייה בעל מושבי הקפטן, מערכת שמע עם 23 רמקולים, זאת לצד לוח מחוונים דיגיטלי "10.2, תצוגה עילית "16.3, מסך מולטימדיה "12.8 ומסך שליטה ליושבים מאחור בגודל "6.6.
בנוסף לכך, יוכלו הרוכשים לשדרג עוד יותר את מושבי הקפטן בשורה השנייה, עם תצורת Executive Console הכוללת מושבים הניתנים לכוונון למצב שכיבה, כולל הדום (בדומה למושב הנוסע), וגם משטח טעינה אלחוטית כפול בין המושבים ומקרר. כמו כן יחד עם זאת תוכלו לשדרג את החישוקים מ-"21 ל-"22. וו גרירה אגב (750 ק"ג ועד 2 טון לגרור עם בלמים) תוכלו להתאים רק לגרסאות ללא ה"אקזקיוטיב קונסול" וללא החישוקים הגדולים.
גם מערך הבטיחות מקיף ומבוסס על רדאר-לייזר (LiDar) וכן 7 מצלמות 8MP לטווחים רחוקים, 4 מצלמות 3MP רגישות תאורה, 5 רדארים ו-12 חיישני קרבה. נציין כי כל דגמי NIO נבחנו במבחן הריסוק האירופאי וזכו בציון של 5 כוכבי בטיחות, למעט ה-ES8 החדש שטרם נבחן, בעוד הדור הקודם היה זכאי גם הוא לציון המרבי.
דגמי NIO – מחירון:
ניו ET5 סוללת 75 קוט"ש תעלה 294,900 שקל (הוזלה של 49,100 שקל)
ניו ET5 סוללת 75 קוט"ש Comfort תעלה 309,900 שקל (הוזלה של 49,100 שקל)
ניו ET5 סוללת 100 קוט"ש תעלה 344,900 שקל (הוזלה של 70,100 שקל)
ניו ET5 סוללת 100 קוט"ש Comfort תעלה 364,900 שקל (הוזלה של 64,100 שקל)
ניו EL6 סוללת 75 קוט"ש יעלה 349,900 שקל (הוזלה של 49,100 שקל)
ניו EL6 סוללת 100 קוט"ש יעלה 394,900 שקל (הוזלה של 74,100 שקל)
ניו EL6 סוללת 100 קוט"ש Comfort יעלה 429,900 שקל (הוזלה של 65,100 שקל)
ניו EL7 סוללת 100 קוט"ש יעלה 535,000 שקל (הוזלה של 20,000 שקל)
ניו EL7 סוללת 100 קוט"ש (חישוקי "21) יעלה 575,000 שקל (הוזלה של 20,000 שקל)
ניו EL8 סוללת 100 קוט"ש Ultimate יעלה 584,900 שקל
ניו EL8 סוללת 100 קוט"ש Executive Console יעלה 604,900 שקל
ניו EL8 סוללת 100 קוט"ש Executive Console (חישוקי "22) יעלה 619,900 שקל