$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פגישה ראשונה: צ'אנגן דיפאל S07

צפו בוידאו: רגע לפני תחילת השיווק, פגשנו את הג'יפון החשמלי הסיני והחדש, ויש לנו כמה פרטים מעניינים שאולי יעזרו לו בתחרות ההולכת ומתגברת

בועז קורפל
בועז קורפל   24.11.24 - 05:21
Getting your Trinity Audio player ready...

דיפאל S07 הוא הדגם הראשון של צ'אנגן בישראל (המייצרת בין היתר את דגמי פורד ומאזדה בסין) שיגיע מתת המותג החשמלי DEEPAL שמשמעו "כחול עמוק", כשהשיווק הרשמי מתוכנן ל-8 בדצמבר והוא עתיד להתחרות בדגמים כגון אקספנג G6, מארוול R של MG, ה-SERES M5 ועוד.

הדיפאל S07 הוא ג'יפון מקטגוריית ה-D-SUV ופותח בשיתוף Huawei שרכשה ניסיון בפיתוח רכב עם מותג AITO (שעבר באופן מלא לידיה של SERES ביולי 2024). הפלטפורמה עליו הדיפאל S07 מבוסס היא מתכנון עצמי של צ'אנגן ומשותפת גם למכוניות המנהלים דיפאל SL03 ולמאזדה EZ-6 החשמלית. הסוללה מתוצרת CATL) בקיבולת של 80 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה משולב של 475 ק"מ (ולא כפי שנאמר בסרטון).

בהשוואה לטסלה מודל Y (איך לא), הדיפאל S07 קצר ב-0.1 ס"מ (4.75 מטר), צר ב-4.8 ס"מ (1.93 מטר), גבוה ב-0.1 ס"מ (1.625 מטר) ובסיס הגלגלים ארוך בס"מ אחד (2.9 מטר). נפח תא המטען עומד על 435 ליטר ועוד 125 ליטר בתא המטען הקדמי.

לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו למאות החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!