ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
המעקב של החוקר הפרטי חשף את השקרים של החתן המיועד
21.02.25
שאמאנית מתחזה הונתה את קורבנותיה ביותר מ-10 מיליון דולר
21.02.25
ספיר קשתי על בן הזוג: "דור פתח לי את הלב. הוא אהבת חיי"
21.02.25
"היפהפייה שלנו מתעוררת": 6 מלונות יוקרה יוקמו באזור חוף הכרמל
21.02.25
תגובת נגד: מחיר חדש וטווח מוגדל ל-BYD סיל U פלאג-אין
יבואנית BYD מרחיבה את היצע גרסאות הפלאג-אין של הסיל U עם טווח חשמלי מוגדל של 125 ק"מ ובמקביל מוזילה את גרסת הכניסה ב-10 אלף שקל
רן סגל
10.02.25 - 14:01
תגיות:
BYD
,
BYD סיל U
,
פלאג אין הייבריד
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
בסוף השנה שעברה החלה שלמה מוטורס, יבואנית BYD, בשיווק גרסאות הפלאג-אין של ה-D-SUV סיל U שנחת כאן קודם בגרסתו החשמלית המלאה. כעת, מרחיבה היבואנית את היצע גרסאות הפלאג-אין של הסיל U, זאת לצד הוזלה במחירה של גרסת הכניסה, ולאחר כניסת מתחרים חדשים בגזרת ה-PHEV כמו צ'רי טיגו 8 פרו (בנוסף היותו בעל 7 מקומות ישיבה), לצד ג'אקו 7 שהצליח להתברג לראש טבלת הדגמים הנמכרים ביותר בינואר 25'. אז מה התחדש בסיל U ואיך הוא בהשוואה על הנייר מול ג'אקו 7?
לסיל U פלאג-אין שתי גרסאות, כאשר לגרסת הכניסה Boost הנעה קדמית בעלת מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר (98 כ"ס) ויחד עם מנוע חשמלי (197 כ"ס) מגיעים להספק משולב 218 כ"ס, כשההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 8.9 שניות.
הסוללה כאן בקיבולת של 18.3 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 80 ק"מ, כאשר צריכת הדלק (במצב סוללה מינימלי) עומדת על 15.6 ק"מ לליטר. מחיר גרסת הכניסה עמד עד כה על 210 אלף שקל, וכעת הוזל ב-10 אלף שקל ל-200 אלף שקל. גם לקוחות שכבר הזמינו את הדגם במחיר הקודם, ייהנו מההוזלה.
סוללה גדולה יותר לפלאג-אין עם טווח של 125 ק“מ
לצד זאת, מצטרפת גרסת ביניים חדשה העונה לשם Comfort והיא זהה בנתוני ביצועי המנוע לגרסת הכניסה, אך היא מצוידת בסוללה גדולה יותר בקיבולת של 26.6 קוט"ש, וזו מאפשרת כבר טווח נסיעה חשמלי של 125 ק"מ. צריכת הדלק במקרה זה (במצב סוללה מינימלי) עומד על 17.8 ק"מ לליטר. למרות הסוללה הגדולה יותר, נפח תא המטען נותר 425 ליטר, אך היא אינה מורשית גרירה (750 ק"ג בשאר הגרסאות). מחירה של גרסת הטווח המשודרג עומד על 215 אלף שקל.
בראש היצע הגרסאות נותרה גרסת ההנעה הכפולה Design במחיר של 235 אלף שקל. מנוע ה-1.5 ליטר מקבל מגדש טורבו ומנוע חשמלי נוסף בסרן האחורי ויחדיו מספקים 324 כ"ס כשהאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות. לגרסה זו הסוללה הקטנה, 18.3 קוט"ש וטווח הנסיעה החשמלי עומד על 70 ק"מ וצריכת הדלק (במצב סוללה מינימלי) עומדת על 13.5 ק"מ לליטר.
לכל יחידות ההנעה מטען פנימי 11 קילוואט ואפשרות לטעינה מהירה בהספק של 18 קילוואט בלבד. בטעינה ביתית מ-15% ל-100% תמתינו שעתיים או קצת פחות משלוש שעות ורבע עם הסוללה הגדולה. טעינה מהירה (30%-80%) אורכת 35 דקות או 55 דקות, בהתאמה.
בהשוואה לג'אקו 7 פלאג-אין, הסיל U בגרסת "קומפורט" חלש ב-124 כ"ס, איטי ב-0.4 שניות, אך מציג טווח נסיעה חשמלי גבוה ב-34 ק"מ כמו גם תא המטען גדול ב-85 ליטר. כמו כן הסיל U זכאי לציון בטיחות אירופאי של 5 כוכבים, בעוד הג'אקו טרם נבחן. הסיל U גם יקר יותר ב-12 אלף שקלים בהשוואה לרמת הגימור "לאקשרי" של הג'אקו המציגה מפרט אבזור דומה.
למרות הסוללה הגדולה יותר, תא המטען נותר זהה. אבל לא כושר הגרירה
אבזור ובטיחות
ה-SEAL U DM-i מוצע בפועל ברמת גימור אחת ומאובזרת מאוד. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מולטימדיה ("15.6) עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי כמו גם עדכוני OTA, תצוגה עילית, מערך מצלמות היקפי, שני משטחי טעינה אלחוטית, ריפוד עור סינטטי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, תא מטען חשמלי, מערכת שמע "אינפיניטי" עם 10 רמקולים, חישוקי "19 ועוד. לגרסת ההנעה הכפולה בורר מצבי נהיגה מורחב הכולל מצב חול ובוץ, זאת בנוסף למצבי חיסכון, רגיל, ספורט ושלג.
בתחום הבטיחות נמצא את כל המערכות המקובלות כיום, לצד בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור (כולל בלימה), התרעת פתיחת דלת, התרעת תנועה חוצה מלפנים (כולל בלימה), התרעת התנגשות מאחור, התרעת עייפות ואורות גבוהים אוטומטיים.
רמת גימור אחת, מאובזרת מאוד
BYD סיל U מחיר
ון:
BYD סיל U פלאג-אין Boost (הנעה קדמית) יעלה 209,990 שקל
BYD סיל U פלאג-אין Comfort (הנעה קדמית) יעלה 214,990 שקל
BYD סיל U פלאג-אין Design (הנעה כפולה) יעלה 234,990 שקל
BYD סיל U חשמלי Comfort (420 ק"מ טווח) יעלה 191,500 שקל
BYD סיל U חשמלי Design (500 ק"מ טווח) יעלה 211,990 שקל
לדגמי הפלאג-אין אחריות של 6 שנים או 150 אלף ק"מ, 8 שנים על הסוללה או 200 אלף ק"מ, ועל יחידת ההנעה 8 שנים או 150 אלף ק"מ, כאשר מרווח הטיפולים הוא 15 ק"מ או שנה (המוקדם מביניהם). לחשמליים מרווח טיפולים מורחב של 30 אלף ק"מ או שנתיים.