ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2025
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
יציע הכסף - בשיתוף מור בית השקעות
משחקים באחריות - בשיתוף מפעל הפיס
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
נהג הפורשה נהג בפראות, נמלט מהשוטרים - ופגע בניידת
17.04.25
מחקר חדש: נמצאה העדות החזקה ביותר לחיים מחוץ לכדור הארץ
17.04.25
חודשיים אחרי הפרידה: אור בן דוד ובת הזוג מתקאמבקים
17.04.25
"הם שולטים ברחובות": התושבים במרוקו לא מפסיקים להפגין נגד ישראל והיהודים
17.04.25
שבוע של חשמל ומים: מספורטיבית ועד מימן
חשמלית ספורטיבית לסקודה, יונדאי מציגה את הדור החדש של מכונית המימן שלה וגם מותחת את האיוניק 6 שתגיע לישראל רק בשנה הבאה
רן סגל
08.04.25 - 10:41
תגיות:
יונדאי
,
יונדאי איוניק 6
,
מימן
,
מכונית מימן
,
סקודה
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
תעשיית הרכב העולמית לא עוצרת, גם כאשר חוותה את משבר השבבים או קשיים בעקבות מלחמת רוסיה-אוקראינה שפגעה באספקת חלקים מסוימים. כך למשל רנו אוסטרל עבר מתיחת פנים שדאגה לעיצוב חיצוני נאה ועדכני יותר ועוד כמה עדכונים קלים לכיול המכלולים לצד שמירה על מנעד המנועים המוכר. ג'נסיס הפתיעה עם
שני דגמי קונספט
מרהיבים וכוונה ברורה להתחרות במותגי היוקרה הבכירים ביותר.
סקודה אלוק RS - הסקודה המהירה ביותר ל-100 קמ“ש
סקודה אלרוק RS
סקודה חשפה את גרסת ה-vRS של האלרוק החשמלי, ומאחר והוא מבוסס על האניאק לא תופתעו שגם יחידת ההנעה החזקה דומה. שני מנועים חשמליים והספק משולב של 340 כ"ס שמאיצים אותו ל-100 קמ"ש בתוך 5.4 שניות (זריז בעשירית שנייה מהאניאק RS) וזכייה בתואר הסקודה הסדרתית המהירה ביותר ל-100 קמ"ש.
הסוללה כאן בקיבולת של 84 קוט"ש (79 קוט"ש נטו) מאפשרת טווח נסיעה של 550 ק"מ שכמובן יהיו רחוקים מאוד בתנאי אמת אם תנצלו את הביצועים ביום-יום. כדי בכל זאת שתהנו מהם, טעינה מהירה בהספק של 185 קילוואט תמלא את הסוללה מ-10% ל-80% בתוך 26 דקות.
מושבים ספורטיביים, ריפוד אלקנטרה ותפירה ירוקה
בסקודה כילו את השלדה בהתאם, המרכב הונמך ב-15 מ"מ, המתלים אדפטיביים (אופציה) וההיגוי פרוגרסיבי – אלו נועדו להקנות לו התנהגות כביש ספורטיבית. מבחינה עיצובית האלרוק הדי שגרתי זוכה לצביעה ירוקה וזרחנית כמקובל בדגמי הספורט של סקודה, לצד גימורים מושחרים וחישוקי "21 ומבפנים במושבי ספורט מרופדים אלקנטרה ותפירה ירוקה הולמת.
יונדאי איוניק 6 מתחדשת
כבר כשהוצגה המשפחתית החשמלית איוניק 6 לא היה קל להתעלם מהעיצוב, אבל כעת היצרנית הקוריאנית העבירה אותה מתיחת פנים ששדרגה את העיצוב עם מראה עתידני יותר. את הפנסים הגדולים בחזית החליפה יונדאי בפס תאורת יום בסגנון פיקסלים ואת התאורה הראשית הורידה קומה אל מעיין גומחות בקצוות הפגוש שהפך אגרסיבי לבטח בגרסת ה-N Line. בפרופיל נפגוש בחצאיות וחישוקים חדשים.
שינוי בולט התרחש גם מאחור, כאשר במקום הספוילר הכפול דלת תא המטען עוצבה מחדש והספוילר התחתון הפך בולט יותר. בתא הנוסעים ההגה, פאנל בקרת האקלים והקונסולה המרכזית עודכנו.
פרטים נוספים תמסור יונדאי במהלך החשיפה הרשמית במהלך חודש יולי, כשהיא צפויה לקבל את יחידות ההנעה של האיוניק 5 המעודכנת. מכלמוביל, היבואנית המקומית, נמסר כי האיוניק 6 המחודשת תגיע ארצה רק בשנה הבאה.
גרסת N ליין עם פגוש אגרסיבי במיוחד
חלק אחורי חדש שמוותר על הספוילר הכפול
ועוד עדכונים קלים בתא הנוסעים
יונדאי נקסו – הדור הבא
העתיד, כך לפי רבים, נמצא בכלל במימן ולא בחשמל, ולצד טויוטה גם יונדאי משקיעה בתחום זה לא מעט, עוד מימי ה-iX35 בגרסת תא הדלק. כעת, אחרי 7 שנים מאז הוצג ה-NEXO המימני, חשפה היצרנית את הדור השני שלו ובדומה לימי המכוניות ההיברידיות הראשונות, הוא מקבל עיצוב מובחן, כך שאף אחד לא יטעה לחשוב שמדובר בעוד ג'יפון שגרתי. לטעמנו, העיצוב מוצלח בחזית, אך פחות בפרופיל ובחלקו האחורי. תא הנוסעים לעומת זאת נאה ומזכיר את דגמי יונדאי הנוכחיים.
לנקסו החדש יחידת תא דלק חדשה המספקת 110 קילוואט (+15 קילוואט), הסוללה מסוגלת לספק 80 קילוואט (+40 קילוואט), כלומר הספק משולב של 190 קילוואט המשקף שיפור של 55 קילוואט והמנוע מספק כעת 204 כ"ס (+41 כ"ס). בסופו של דבר ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.8 שניות זריזות למדי (שיפור של קצת פחות משנייה וחצי לעומת הדגם הקודם). לנקסו 3 מיכלי מימן בנפח כולל של 162.6 ליטר / 6.69 ק"ג של מימן שיספקו לכם טווח נסיעה של מעל ל-700 ק"מ עם פליטה של מים בלבד.
מלפנים פצצה, מאחור אחרי הפצצה
תא נוסעים שמוכר מדגמי יונדאי הנוכחיים