יומיים לשריקת הפתיחה של משחקי גביע העולם בקטאר ובינתיים, סערה חדשה מתחוללת. שיתוף הפעול העסקי של פיפ"א עם מותג הבירות "באדוויזר", בשווי של כ-75 מיליון דולר על מכירת הבירות במשחקי המונדיאל בקטאר, עומדים בסכנה בצל הדיווחים על כך שקטאר תאסור מכירת אלכוהול בזמן משחקי המונדיאל.
התכנון עד כה היה שחברת המשקאות תמכור את מוצריה מחוץ לאיצטדיונים אבל כעת, הם התבקשו על-ידי המארגנים להזיז את דוכניהם. בזמן שהצדדים מנסים למצוא פשרות שונות, מותג הבירות כבר הספיק לספק תגובה משלו ובעמוד הטוויטר של באדוויזר צויצה ההודעה: "ובכן, זה מביך".
מיותר לציין את הקשר החזק שיש בין אלכוהול לבין כדורגל, ועד כמה הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה של האוהדים במשחקי כדורגל בכלל ובטורניר גדול כמו מונדיאל בפרט. סוגיות חברתיות רבות אופפות את המשחקים בקטאר וכעת, מעניין יהיה לראות לאן תפתח "פרשת האלכוהול" המסתמנת במשחקי המונדיאל.