$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שמנו עוקב: מצב הסושיאל בליגת העל

הרשתות החברתיות הפכו בשנים לאחד הכלים החשובים ביותר בקשר בין מועדוני הכדורגל לאוהדים שלהם. לכן, פתחנו את הנייד ובדקנו את מצבן של הקבוצות בשלוש פלטפורמות שונות. מהשליטה של מכבי חיפה בטיק-טוק, לקלאס של מכבי ת"א בפייסבוק ולכמויות האדירות של בית"ר י-ם באינסטגרם. וגם: טבלאות העוקבים של ליגת העל

אלעד קליין
אלעד קליין   14.10.22 - 12:39

תגיות: ליגת העל

Getting your Trinity Audio player ready...

תאהבו את זה, תתכחשו לזה, תשנאו את זה, תסלדו מזה. את האמת, זה כבר לא כל כך משנה מה אתם חושבים על הרשתות החברתית, אבל אין צל של ספק שהן כבר מזמן הפכולהיות חלק בלתי נפרד מחיינו. אם אתם מהדור ה"עתיק" של פייסבוק, חובבי הסטוריז באינסטגרם, אנשי הציניות של הטוויטר או אולי כבר הצלחתם לקפוץ אל הדור הבא של האתגרים והטרנדים בטיק טוק - אני מניח שאחת מהפלטפורמות האלה (לפחות) נמצאת על המסך שלכם מדי יום.

מאז שנת 2000 פחות או יותר, אנתרופולוג לונדוני בשם דניאל מילר כתב מספר מאמרים שעוסקים בהתנהגות של בני אדם ברשתות החברתיות. יחד איתו, חוקרים רבים נוספים מנסים להסביר את הקשרים בין המתחזקים בין האדם לבין הטכנולוגיה וכיצד מצליחים גופים וארגונים, דרך הרשתות החברתיות, להשפיע על העוקבים שלהם ולגרום להם תחושת שייכות. בפשטות; רשתות חברתיות יכולות לספק הרבה מראות על ההתנהגות וההתנהלות בתוך ארגונים וגופים. במקרה של מועדוני ספורט (כי הרי לשם כך התכנסנו), הרשתות יכולות להשפיע רבות על החיבור של המועדון עם הקהל, על הפצת הערכים של הקבוצה ולמעשה הן מהוות חלק משמעותי וטוטאלי במערך הדוברות של המועדון.

החשיבות הגדולה של הרשתות החברתיות היא ככל הנראה גם הסיבה שמנהלת הליגה משקיעה מאמצים רבים בתמיכה ובעידוד מועדוני ליגת העל להשקיע בתוכן שלהן. המנהלת מעמידה בונוס בסך 150,000 ש"ח עבור קבוצות שעומדות במלוא הסטנדרטים הנדרשים. כסף שנגרע מקבוצה מסוימת על אי עמידה בסטנדרטים מועבר לקבוצות אחרות וכך - נוצרת רשת תמיכה הכוללת גם תמיכה בעריכת סרטונים ובגרפיקות.

אז לקחנו את קבוצות ליגת העל והעמדנו לרגע את הרשתות שלהן מול המראה שלנו. משום שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, חשוב להדגיש שהכתבה היא לא "דירוג יכולות". דרך שלוש הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטיק-טוק (כרגע, המנהלת לא מחייבת בטוויטר), ננסה להבין כיצד משתקפת תדמית המועדון ונגלה תוצאות מפתיעות - למרות פערים תקציביים שניכרים בין הגדולות לקטנות. לסיום נקנח כמובן, איך לא, בטבלת דירוגי העוקבים של רשתות ליגת העל.

נציין לחיוב (כמעט) את כל קבוצות ליגת העל שמחזיקות כיום אתר אינטרנט שוטף, ענייני ומעודכן. הקבוצה היחידה שאתר האינטרנט שלה לא מתעדכן באופן שוטף היא הפועל חדרה. הקבוצה היחידה בליגה שאין לה אתר אינטרנט היא סקציה נס ציונה. שתי קבוצות עדיין ללא עמוד טיקטוק והן בני סכנין וסקציה נס ציונה.

*הנתונים בכתבה נאספו לפני מספר ימים. חשוב לציין שייתכן והמספרים כבר אינם מדויקים משום שהשתנו, בעיקר בטיק-טוק שם כל קבוצות הליגה פתחו את העמוד רק לאחרונה

* דירוג הפייסבוק נעשה לפי לייקים ולא לפי עוקבים

מכבי חיפה
פייסבוק: 163,000 לייקים. בעמוד הפייסבוק של מכבי חיפה עולים תכנים זהים לאלו שעולים בעמוד האינסטגרם. במהלך השבוע עמוד הפייסבוק של הירוקים קידם מגזין דיגיטלי לקראת המשחק מול יובנטוס בליגת האלופות. בימים עברו נהגו קבוצות להדפיס תוכניית משחק עבור האוהדים שמגיעים לאיצטדיון, אצל הירוקים עשו את ההסבה החסכונית לשני הצדדים בעלון דיגיטלי.

אינסטגרם: 172,000 עוקבים. עמוד האינסטגרם של מכבי חיפה משלב בתוכו כמה מעולמות התוכן של הקבוצה. מלבד ההרכבים, תוצאות המחצית ותוצאות הסיום, אלופת המדינה משלבת ב-FEED שלה תמונות מאימונים, סרטונים שעוקבים אחרי מסעות הקבוצה באירופה ותמונות של הקהל ממשחקים.

את ה-HIGHLIGHTS מחליטים הירוקים להקדיש לקהל שנמצא ראשון ברשימה ולאחר מכן לקהילה. את ה-HIGHLIGHT השלישי ברשימה עדיין מקדישים למסע בקונפרנס ליג, אבל אולי ירעננו שם את השורות נוכח המסע המתנהל בליגת האלופות. בשבוע האחרון נרשמה עלייה משמעותית של אלפי עוקבים בעמוד האינסטגרם ובעמוד הטיק-טוק של המועדון, סביר מאוד להניח שהסיבה היא הניצחון על יובנטוס שעורר הדים סביב הקבוצה ברחבי אירופה.

טיק-טוק: 68,200 עוקבים. למכבי חיפה עמוד פעיל עם תוכן יצירתי שמשלב סרטוני קהל, שערים, אתגרים שצוברים עשרות אלפי צפיות בממוצע לסרטון. הירוקים מהכרמל מובילים בפער גדול במיוחד בטבלת העוקבים בטיק-טוק, פלטפורמה שמזוהה מאוד כיום עם הדור הצעיר.

מכבי תל אביב
פייסבוק: 165,000 עוקבים. בעמוד הפייסבוק של הצהובים עולים תכנים זהים לאלו שעולים בעמוד האינסטגרם. הפוסטים בעמוד נוטים לצבור כמאות לייקים ועשרות תגובות. גם בקריית שלום מנפיקים עלון דיגיטלי לקראת משחקי הבית של הקבוצה. בנוסף, השיקה לאחרונה הקבוצה פודקאסט משלה. בשונה מהאינסטגרם והטיק-טוק, בפסגת טבלת העוקבים של פייסבוק הצהובים מוליכים על היריבה מחיפה בפער קטן.

אינסטגרם: 127,000 עוקבים. גם עמוד האינסטגרם של מכבי תל אביב משלב בתוכו כמה מעולמות התוכן של הקבוצה. הרכבים, סרטונים ומאחורי הקלעים. את איזור ה-HIGHLIGHTS של העמוד מקדישים הצהובים לשחקני הקבוצה, לכל שחקן HIGHLIGHT משלו עם סרטונים ותוכן רלוונטי שקשור אליו. דרך טובה לעוקבים להכיר טוב יותר את השחקנים של הקבוצה.

טיק-טוק: 24,900 עוקבים.  למכבי תל אביב עמוד פעיל עם תוכן יצירתי שמשלב סרטוני קהל, שערים, אתגרים שצוברים עשרות אלפי צפיות בממוצע לסרטון.

בית"ר ירושלים
פייסבוק: 66,000 עוקבים. זה לא כל כך מפתיע, אבל מבט על כמויות העוקבים ברשתות החברות יכול להזכיר לכולנו, וגם ללמד את הדור הצעיר, עד כמה גדול הפער בין המצב בו מצוי המועדון לבין המקום שבו בית"ר ירושלים ראויה להיות. מבחינת דף הפייסבוק עצמו - אינפורמטיבי נטו. "גם בתקופות הכי קשות" אומרים במועדון ואכן ממשיכים לעדכן בכל תוצאת מחצית וסיום (ותכף נגלה שזה לא דבר טריוויאלי עבור קבוצות מסוימות בליגה).

אינסטגרם: 80,900 עוקבים. גם עמוד האינסטגרם של הקבוצה, כמו עמוד הפייסבוק, דיי אינפורמטיבי. מורכב מוולקאמים, הרכבים, תוצאות. גם מבחינת HIGHLIGHTS אין התייחסות או תוכן מיוחד למעט פרסום על הזמנת חולצות ותמונות ממשחקי קדם עונה. אפשר לנסות לחבר את הקהל קצת יותר.

טיק-טוק: 23,000 עוקבים. בשונה מהפייסבוק ומהאינסטגרם, עמוד הטיק-טוק של הצהובים מהבירה משדר הרבה הומור ושמחה, דבר שהאוהדים ודאי צריכים בתקופה קשה כזאת. עולם הטיק-טוק דורש קצב גבוה של העלאת תכנים, מה שלא קורה כרגע בבית"ר, אך התוכן שכן עלה צבר עשרות אלפי צפיות כמעט בכל סרטון.

הפועל תל אביב
פייסבוק: 79,300 עוקבים. בדומה לקבוצות אחרות, גם הפועל ת"א שומרת על קו די אחיד ורציני בעמוד הפייסבוק שלה. בעיקר גרפיקות לקראת משחק, הרכבים, תוצאות מחצית וסיום. במקרה של האדומים, החודש האחרון רווי בהודעות WELCOME שאמורות להביא איתן תקווה לוולפסון. אבל אם תשאלו את האוהדים, אולי הם יעידו אחרת.

אינסטגרם: 40,000 עוקבים. בעמוד הפייסבוק הרצינות והרשמיות אולי קצת יותר מתאימות, אבל משהו רציני מדי בעמוד האינסטגרם של הפועל תל אביב. התוכן דומה מאוד לתוכן שעולה בפייסבוק, ה-FEED בעיקר רווי בגרפיקות שקשורות למשחקים. לחיוב - שורת ה-HighLights מעודכנת ועוסקת לא מעט בקהילה

טיק-טוק: 8,600 עוקבים. אולי בטבלה היא נמצאת בחלק התחתון, אבל באיכות התוכן עד כה בעמוד הטיק-טוק שלה הפועל ת"א עושה עבודה יפה. סרטונים הומוריסטיים, אתגרים טיק-טוקיים ואתגרים באימונים, קליפים קצרים על שחקנים וסרטונים של הקהל האדום בבלומפילד.

הפועל באר שבע
פייסבוק: 58,900 עוקבים. להפועל באר שבע עמוד פעיל עם תוכן יצירתי שמשלב סרטוני קהל, שערים, אתגרים שצוברים עשרות אלפי צפיות בממוצע לסרטון.

אינסטגרם: 41,000 עוקבים. במבחן הגיוון, הפועל ב״ש מציגה גם היא עמוד אינסטגרם מלא בתמונות, סרטונים וצבע. בשונה משתי יריבותיה לצמרת, ה-Feed של מחזיקת הגביע בולט בדגש שהוא שם על שחקני הקבוצה שמופיעים כמעט בכל תמונה. שורת ה-HIGHLIGHTS תוכננה להתמקד באקדמיה, בשיתוף הפעולה עם אתלטיקו מדריד ובמסע באירופה - אך היא לא מעודכנת.

טיק-טוק: 15,300 עוקבים. השחקנים שותפים ביצירת התוכן של העמוד, עושים אתגרים פופולריים ומספקים לאוהדים מבט מכר הדשא על השחקנים.

מכבי נתניה
פייסבוק: 23,400 עוקבים. בעמוד הפייסבוק של היהלומים יש קו דיי חוזר של גרפיקות קבועות ופחות תמונות או וידאו. בנתניה מקפידים לעדכן בעמוד הפייסבוק על תוצאות מחלקת הנוער בכל שבת, מה שלא קורה בכל קבוצות ליגת העל.

אינסטגרם: 18,400 עוקבים. גם בעמוד האינסטגרם של הקבוצה, כמו בעמוד הפייסבוק, יש שימוש רב בגרפיקות חוזרות ובלא מעט תמונות של הקהל - רכיב חשוב ומשמעותי בהצלחת הקבוצה בעונה האחרונה. שורת ה-Highlights מעוצבת בצבעי הקבוצה ושמה דגש על קהילה, מורשת, חנות, מחלקת הנוער ותמונות מהעונה שעברה. בקיצור, מכבי נתניה. ממש כמו שהיא. ככה ברשתות.

טיק-טוק: 7,500 עוקבים. במכבי נתניה משתדלים להעלות הרבה תוכן לעמוד הטיקטוק, כולל אתגרים מאימונים ומאחורי הקלעים בתוך חדרי ההלבשה של הקבוצה. הפאן ההומוריסטי והביתי של הקבוצה מורגש כשכוכבי הקבוצה מופיעים בסיטואציות הומוריסטיות ומבדרות - כיאה לפלטפורמה.

בני סכנין
פייסבוק: 59,000 עוקבים. בעמוד הפייסבוק של הקבוצה מהמגזר מוכיחים שאפשר לספר את הסיפור של משחקי הקבוצה גם בלי הגרפיקות הישנות והגנריות. העמוד מלא בתמונות ובסרטונים של שחקני הקבוצה ובתמונות רבות של אוהדי הקבוצה עם הוקרת תודה מצד הקבוצה. ניכר שהעמוד יכול לחבר בין אנשים גם אם אינם חובבי כדורגל מושבעים - מה שיכול אולי גם לחבר עוקבים נוספים מהמגזר לעמוד של הקבוצה.

אינסטגרם: 21,400 עוקבים. לצד המחמאות הרבות בעמוד הפייסבוק, דווקא עמוד האינסטגרם של הקבוצה נראה יחסית גנרי ומלא בגרפיקות עם תוצאות שיכולות מעט לפגום ברציפות של ה-FEED. את שורת ה-HighLights החליטו בסכנין להקדיש לשחקני הקבוצה אך כרגע - רק ארבעה שחקנים קיבלו את הבמה: בירם כיאל, פביאן ספורקלדה, איברהימה קונטה וגיא מלמד.

טיק-טוק: בני סכנין עדיין לא הקימה עמוד טיק-טוק.

הפועל ירושלים
פייסבוק: 18,700 עוקבים. משהו טוב קורה בבירה. בצד האדום שלה. מבט מעמיק יכול לגרום לנו לחשוב שהרשתות החברתיות של האדומים-שחורים הם אלה שהעלו גם את הרמה של הקבוצה בעונה הזאת. גיפים של כובשי שערים והרבה מאוד תמונות - של השחקנים ושל האוהדים. בהפועל י-ם נותנים לאוהדים גם ערך מוסף עם שורות סטטיסטיקות מעניינות וסרטוני וידאו של שערי הקבוצה.

אינסטגרם: 9,400 עוקבים. ה-FEED של הפועל ירושלים מלא בתמונות ובגרפיקות שעולות בפייסבוק, וגם מדגיש את ערך השוויון שחשוב מאוד במועדון. בכל הנוגע לסיקור משחקים, קבוצת הגברים וקבוצת הנשים של המועדון מקבלות במה זהה. בבירה מתמידים בסטוריז שמעודדים השתתפות בטריוויות ומענה על שאלות וחידונים. ה-HIGHLIGHTS מוקדש לפעילויות, לתמונות ממשחקים ולראיונות עם שחקני הקבוצה.

טיק-טוק: 3,200 עוקבים. קודם כל, להפועל ירושלים יש את כוכב הטיק-טוק "זיו אריה" שמעניק לה יתרון משמעותי על שאר הקבוצות. בנוסף, בקטמון משקיעים הרבה יצירתיות בתוכן והצליחו לצבור עשרות צפיות לסרטונים. סרטון אחד של הפועל י-ם גרף כ-220 אלף צפיות ובו קטע הידוע מהסרט "בית שאן סרט מלחמה". הבאה בתור הייתה מכבי חיפה. אז כן, נראה שהסרטון דיי עבד ולא רק בתוך הטיק-טוק.

הפועל חיפה
פייסבוק: 12,000 עוקבים. בצל רצף ההחתמות הבלתי נגמר של האדומים מהכרמל וההצהרות של יואב כץ בקיץ על שינוי גישה בתחום השיווק, גם עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה עבר מתיחת פנים בקיץ. התכנים משלבים תמונות ממשחקים, טקסטים, סרטוני מהלכים של שחקני הקבוצה ושילוב של שחקנים ותמונות בגרפיקות הגנריות.

אינסטגרם: 8,400 עוקבים. עמוד האינסטגרם של האדומים מהכרמל רווי בגרפיקות גנריות מעמוד הפייסבוק ומציג בעיקר את ההרכבים, תוצאות המחצית, תוצאות הסיום ומודעות. זאת הבחירה של המועדון וכפי שנכתב כבר בהתחלה, על טעם ועל ריח אין להתווכח. עם זאת, שורת ה-HIGHLIGHTS של הקבוצה ריקה וכמות העוקבים קטנה יחסית לקבוצות אחרות בסדר הגודל שלה.

טיק-טוק: 1,300 עוקבים. עמוד הטיק-טוק בקריית חיים רק החל להיכנס לפעולה ומתחיל לצבור עוקבים וצפיות, אבל ניכר שבמועדון מינפו את ההחתמות האחרונות ובעיקר את אלו של חאתם עבד אלחמיד ואליאל פרץ עם תוכן יצירתי שגם הגדיל את כמות העוקבים. אחרי תקופה ארוכה שבה הפועל חיפה מחפשת הצלחות בליגה, נראה שברשתות שלה קורים דברים טובים העונה. עם זאת, האדומים-שחורים נמצאים בתחחית טבלאות העוקבים השונות, נתון שאולי מתכתב גם עם הירידה בכמות הקהל במגרשים. סביר שבמועדון שואפים להגדיל את הכמויות ולשנות את המצב הקיים ברשתות וביציעים.

בני ריינה
פייסבוק: 9,300 עוקבים. "הסינדרלה של המדינה", כך מתנוססת הכותרת בקאבר של העמוד. העולה החדשה נראית כעומדת בקצב החדש אליו היא נכנסה עם עליות ליגה רצופות. העמוד מלא בעיקר בגרפיקות של עדכונים ממשחקים והרכבים.

אינסטגרם: 5,600 עוקבים. התוכן מהפייסבוק עולה גם באינסטגרם. נראה שב-HIGHLIGHTS ניסו להתחיל קו של תמונות ועדכונים ממשחקים אבל אין אחידות ואין עקביות. לחיוב  - לריינה יש עמוד אינסטגרם רשמי שמוקדם רק למחלקת הנוער של המועדון. לעמוד 571 עוקבים.

טיק-טוק: 2,800 עוקבים. העולה החדשה צברה כמות יפה מאוד של עוקבים כדי להניע את העמוד שרק הוקם לאחרונה. השער של אחמד עאבד בהקשתה מול הפועל חדרה זכה ל-180,000 צפיות. הסלאלום של לזאר יובאנוביץ' בדרך לשער הניצחון מול בית"ר נצפה על ידי 82,000 פעמים. מומלץ לשלב גם הומור.

הפועל קריית שמונה
פייסבוק: 8,400 עוקבים. עמוד פייסבוק סטנדרטי בדומה לקבוצות אחרות שנסקרו. מכיל בעיקר גרפיקות לקראת משחק, הרכבים, מחצית, כובשים וסיום. לאחרונה פתחו במועדון בפרויקט "עושים כבוד להיסטוריה" ובו נותנת קריית שמונה כבוד לשחקני עבר. שימוש בגרפיקות מקוריות הופך את העיצוב בעמוד של הקבוצה לייחודי יותר משאר הקבוצות.

אינסטגרם: 3,900 עוקבים. התוכן מהפייסבוק, כפי שהוא, לעמוד האינסטגרם. מלווה את המשחקים עם עדכוני סטוריז שעולים לאחר מכן ל-HIGHLIGHTS, רעיון מקורי ביחס לקבוצות האחרות בליגה. רוב התוכן רציני ועוסק בקבוצה, ללא תוכן הומוריסטי - אבל זה יתוקן בסעיף הטיק-טוק.

טיק-טוק: 2,300 עוקבים. מילה טובה לקבוצה מהצפון על התוכן שנמצא אצלה עד כה בטיק-טוק. ניתן לראות ניסיונות להעלות תכנים שונים והעמוד מאפשר לאוהדי הקבוצה להיחשף לתוכן הומוריסטי ובידורי, תוכן שאותו הם לא יכולים למצוא בעמודים הקודמים שהוזכרו. השחקנים מוצגים בצורה אחרת ומשתתפים בהרבה אתגרי טיק-טוק.

מ.ס אשדוד
פייסבוק: 8,200 עוקבים. הקבוצה מעיר הנמל ראויה להרבה שבחים על הקו העיצובי שלה בעמודים השונים בכלל ובפייסבוק בפרט. הגרפיקות מעוצבות בצורה יפה ושונה מהצורה הגנרית שמוכתבת אצל קבוצות רבות, אשדוד משלבת בעמוד שלה גם מהלכים ממשחקים וגם את תוצאות קבוצת הנוער - שהיא אלופת ליגת העל לנוער.

אינסטגרם: 5,700 עוקבים. גם כאן, העיצוב - אירופה. ה-FEED עצמו לא שונה משל קבוצות רבות, הוא משלב בעיקר תוכן בפייסבוק. אבל כשהתקציבים מוגבלים, צריך לדעת איפה לחסוך ואיפה להשקיע ונראה שברשתות של אשדוד ההשקעה היא במקומות הנכונים. ה-HIGHLIGHTS מעוצב בצורה שמושכת את העין ובעיצוב נעים לעין. הדגש על מחנה האימונים, על הנוער ועל שערי הקבוצה עם במה למה שקורה מאחורי הקלעים במשחקים ובאימונים.

טיק-טוק: 850 עוקבים. בעיר הנמל עדיין מתניעים את הפלטפורמה. למעוניינים, הסרטון הנצפה ביותר עד כה שייך לעוז בילו שהחמיץ בנגיחה ממטר מול שער ריק במחנה האימונים ומיד הגיב למצלמה "נראה לך שצילמת את זה?" במבט מאוכזב. הוא כנראה לא כל כך רצה שיראו את זה,  אבל 83 אלף אנשים כבר ראו.

הפועל חדרה
פייסבוק: 5,500 עוקבים. אפשר לתאר את הגרפיקות בעמוד של הפועל חדרה כמאוד "אגרסיביות". צבעי האדום-שחור בולטים וחוזרים על עצמם והעמוד מלא בעיקר בגרפיקות. דומה מאוד לשאר הקבוצות בסדר הגודל שלה בליגת העל.

אינסטגרם: 3,900 עוקבים. הגרפיקות נלקחות מהפייסבוק, אין תוכן מקורי והעמוד משמש לפרסומים ולעדכונים ממשחקים. בחדרה מקפידים לעדכן גם על תוצאות קבוצת הנוער.

טיק-טוק: 473 עוקבים. אין התייחסות מיוחדת, העמוד דל בתוכן ונראה שהוקם רק לאחרונה, הייחוד שלו כרגע מתמקד בשירי אוהדים שנמצאים בו.

סקציה נס ציונה
פייסבוק: 3,600 עוקבים. גם נס ציונה, כמו ריינה, מפעילה עמוד רגיל עם גרפיקות של הרכבים ומשחקי הקבוצה. לאחרונה פורסמה גם פעילות קהילתית של שחקני המועדון

אינסטגרם: 2,500 עוקבים. ללא התייחסות מיוחדת, עמוד עם תוכן זהה לתוכן שעולה בעמוד הפייסבוק של הקבוצה.

טיק-טוק: לסקציה נס ציונה אין עדיין עמוד טיק-טוק רשמי

דירוג פייסבוק: הדירוג נעשה לפי לייקים ולא לפי עוקבים
1. מכבי ת״א 165K
2. מכבי חיפה 163K
3. הפועל ת״א 79.3K
4. בית״ר ירושלים 66K
5. בני סכנין 59K
6. הפועל ב״ש 58.9K
7. מכבי נתניה 23.4K
8. הפועל ירושלים 18.7K
9. הפועל חיפה 12K
10. בני ריינה 9.3K
11. הפועל ק״ש 8.4K
12. מ.ס אשדוד 8.2K
13. הפועל חדרה 5.5K
14. סקציה נס ציונה 3.6K

דירוג עוקבים - אינסטגרם
1. מכבי חיפה 172K
2. מכבי ת״א 128K
3. בית״ר ירושלים 80.9K
4. הפועל ב״ש 41K
5. הפועל ת״א 40K
6. בני סכנין 21.4K
7. מכבי נתניה 18.4K
8. הפועל ירושלים 9.4K
9. הפועל חיפה 8.4K
10. מ.ס אשדוד 5.7K
11. בני ריינה 5.6K
12. הפועל ק״ש 3.9K
13. הפועל חדרה 3.9K
14. סקציה נס ציונה 2.5K

דירוג עוקבים - טיק טוק
1. מכבי חיפה 68.2K
2. מכבי ת״א 25.7K
3. בית״ר ירושלים 23K
4. הפועל ב״ש 15.3K
5. הפועל ת״א 8.6K
6. מכבי נתניה 7.5K
7. הפועל ירושלים 3.2K
8. בני ריינה 2.8K
9. הפועל ק״ש 2.3K
10. הפועל חיפה 1.3K
11. מ.ס אשדוד 850
12. הפועל חדרה 473
13. סקציה נס ציונה 0 (אין עמוד)
14. בני סכנין 0 (אין עמוד)