טום בריידי ממשיך לשכתב את ההיסטוריה - לא רק את זו של הפוטבול, אלא של הספורט האמריקני כולו. הקוורטרבק האגדי הוביל לפנות בוקר (בין ראשון לשני) את טמפה ביי באקנירס לאליפות ה-NFL לאחר ניצחון 9:31 מדהים על האלופה היוצאת, קנזס סיטי צ'יפס, וזכה בעצמו בטבעת שביעית בקריירה המפוארת שלו. הוא עשה זאת בגיל 43 - והוא לא מתכוון לעצור כאן. "אני חוזר בעונה הבאה", הצהיר מיד עם סיום המשחק, כשגביע לומברדי בידו. אולי כבר הגיע הזמן לקרוא לזה "גביע בריידי".
רשימת ההישגים של בריידי היא פנומנלית ואף בלתי-נתפשת. עם הניצחון השביעי בסופרבול, לטום בריידי יש כעת יותר זכיות מלכל מועדון אחר (!!!). נתון פשוט לא ייאמן. לניו אינגלנד פטריוטס, קבוצתו הקודמת, ולפיטסבורג סטילרס יש שש זכיות כל אחת. בנוסף, בריידי זכה בתואר ה-MVP החמישי שלו, כאשר לאף שחקן אחר אין יותר משלושה תארים כאלה (רק לג'ו מונטנה האגדי יש שלושה).
רוצים עוד קצת הישגים ומספרים? בבקשה. בריידי הפך לראשון בהיסטוריה של ה-NFL שזוכה ביותר מתואר אליפות אחד אחרי גיל 40; הוא הרביעי בהיסטוריה של הספורט האמריקני לעשות זאת, אחרי כרים עבדול-ג'באר (NBA), אנוס סלוטר (בייסבול) וג'ק קווין (NHL). בריידי גם הפך לקוורטרבק השני בלבד אי פעם שזוכה באליפות עם שתי קבוצות שונות, אחרי פייטון מאנינג (אינדיאנפוליס ודנבר). עם הזכיה בתואר ה-MVP בפעם החמישית, הוא מפגר כעת רק אחרי מייקל ג'ורדן (שישה תארים כאלה) בספורט האמריקני כולו.
"אני כל כך גאה בכל החבר'ה האלה כאן, לאחר כל מה שהתמודדנו איתו לאורך כל העונה", אמר בריידי בעיצומן של החגיגות על הדשא. "היה לנו חודש קשה בנובמבר, אבל ברוס אריאנס (המאמן של טמפה ביי) האמין בנו. התחברנו בדיוק בזמן הנכון, וסיפקנו בסופרבול את המשחק הכי טוב שלנו העונה. אני לא רוצה לעשות השוואות מול אליפויות קודמות, כל אחת היא מדהימה בפני עצמה. הקבוצה הזאת היא אלופת העולם. אף אחד לא יוכל לקחת את זה מאיתנו".
בריידי, באופן טבעי, היה גם "כוכב הרשת". ספורטאים אגדיים אחרים, בהם לברון ג'יימס ורוג'ר פדרר, לא נותרו אדישים גם כן להישג המרהיב של הקוורטרבק בן ה-43. אפילו סלבריטאים פנו לחשבונם ברשת כדי לברך את האגדה. המיטב לפניכם>>
בנוסף, אספקט ידוע אחר של ליל הסופרבול הוא הפרסומות - כשהפעם גם חברה ישראלית, "Fiverr", הצטרפה למקבצים. החברה הציגה את תשדיר הפרסומת "Opportunity Knocks" ששודר במהלך (אמש) הרבע השלישי של המשחק. הפרסומת, בכיכובה של מארי סירבו, בעליה של חנות הגינון Four Seasons Landscaping, כאשר היא מטיילת בעולם מלא באפשרויות. כזכור, חנות הגינון הקטנה בפרברי פילדלפיה, זכתה לפרסום מפתיע בעקבות מסיבת עיתונאים של צוות הקמפיין של דונלד טראמפ שהתכנסה במקום זה במקום מלון היוקרה Four Seasons. מסיבת העיתונאים הפכה להיות רגע תרבותי ענק ולאחד הממים הוויראליים ביותר של שנת 2020, החנות מפילדלפיה זכתה לתהילה בינלאומית, וכאשר ההזדמנות דפקה בדלת, מארי פתחה אותה והפכה את החברה שלה לשם המוכר בכל בית. VIDEO