$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שיא כל הזמנים: עלות הפרסומות בסופרבול

עבור 30 שניות בלבד, מי שרצה לשווק עצמו נאלץ להיפרד מסכום עתק. המספרים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   10.02.25 - 18:39
Getting your Trinity Audio player ready...

הסופרבול שנערך הלילה (בין ראשון לשני) הוא אחד מאירועי הספורט הגדולים ביותר בארצות הברית כמובן. מעבר לחגיגה הספורטיבית, מדובר גם בפסטיבל של ממש, אם זה מבחינת ההופעות של זמרי העל במחצית, הפוליטיקאים והסלב בקהל, והכל כצפוי מנוצל היטב גם לפרסומות.

כמידי שנה, נשבר השיא של עלות פרסומת בסופרבול (של 30 שניות בלבד). בשביל חצי דקה של פרסומת, בעלי העסקים נאלצו להיפרד מ-8 מיליון דולר, לא פחות. אם מחשבים את הסכום פר שנייה, מקבלים למעלה מ-266,600 דולר.

בשנה שעברה, וגם לפני שנתיים, מדובר היה ב-7 מיליון, לפני כן 6.5, כשהמספרים הולכים וקטנים ככל שמתרחקים אחורה בזמן. לדוגמא, בסופרבול ה-50 ב-2016, 30 שניות עלו 4.5 מיליו דולר - כמעט חצי מהסכום של היום. ב-2006 מדובר היה ב-2.5 מיליון, וב-1994, שהייתה השנה האחרונה בה פרסומת עלתה פחות ממליון, מדובר היה ב-900,000 דולר. אגב, בסופרבול הראשון אי שם ב-1967, היה זה סכום זעום של 37,500 דולר בלבד.