$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ליגה סדירה 2024-2025
קבוצה מש’ נצ’ הפסד % נק’
1 הפועל ירושלים 7 6 1
2 בני הרצליה 7 5 2
3 הפועל תל אביב 6 6 0
4 מכבי תל אביב 6 5 1
5 הפועל חולון 6 4 2
6 הפועל גליל עליון 7 3 4
7 עירוני נס ציונה 7 2 5
8 הפועל עפולה 7 2 5
9 מכבי עירוני רמת גן 5 4 1
10 קריית אתא 7 2 5
11 הפועל גלבוע/גליל 7 2 5
12 אליצור נתניה 7 1 6
13 הפועל באר שבע/דימונה 5 2 3
14 הפועל חיפה 6 1 5
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"מביע התנצלות. אין תירוץ להתנהגותי"

מנהל הפועל, שתקף אוהד, התנצל. הקבוצה הודיעה שתטפל בנושא. לא תוגש תלונה במשטרה

עמרי מנהיים
עמרי מנהיים   07.01.18 - 13:16
Getting your Trinity Audio player ready...

הפועל תל אביב הגיבה היום (ראשון) באופן רשמי לתקרית בה היה מעורב מנהל הקבוצה, עומר (קורקי) גרין, בסיומה הוא השליך כסא שפגע בפניו של אוהד הפועל חולון.

״הפועל ת״א רואה בחומרה את האירוע בו היה מעורב אתמול מנהל הקבוצה עומר (קורקי) גרין בתום המשחק בחולון. מבחינתנו, שום אירוע לא מצדיק הפעלת אלימות של בעלי תפקידים כלפי קהל - לא משנה מה קדם לזה. מנהל הקבוצה שוחח עם האוהד שנפגע והתנצל בפניו״.

גרין לא צפוי לעמוד לדין בבית הדין של איגוד הכדורסל משום שהאירוע לא צויין בדוח השופטים או בדוח המשקיף, שלא ראו את התקרית. האוהד אגב, החליט שלא להגיש תלונה במשטרה.

״אנו נמשיך את הטיפול במקרה במסגרת המועדון, כשהעובדה שקורקי הגיע להפועל לפני יותר מעשור, ומאז משרת את המועדון במסירות וזו הפעם הראשונה הראשונה בה היה מעורב באירוע מסוג זה - יעמדו לזכותו״, נכתב גם כן בהודעת המועדון.

עומר (קורקי) גרין הוסיף: ״אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה בפני האוהד שנפגע, עמו שוחחתי והתנצלתי בפניו אישית, אוהדי הפועל תל אביב, הנהלת המועדון וצוות הקבוצה הבוגרת על התנהגותי בסוף המשחק בחולון. יהיו הסיבות אשר יהיו, אין תירוץ להתנהגותי ואני אקבל כל עונש אותו תקבע הנהלת הקבוצה. אני חלק מהמועדון זה יותר מעשור, ואני מבין שמעדתי – אך מבטיח שהתנהגות זו לא תחזור על עצמה״.