קמפיין חדש, בגדים חדשים. נבחרת ישראל חשפה היום (חמישי) את המדים לקראת משחקיה בליגת האומות ומוקדמות יורו 2020, כשבין השינויים המשמעותיים ננטש הצבע הכחול לטובת התכלת ומותג הספורט "אדידס" הוחלף ב"פומה".
ההתאחדות לכדורגל בישראל חתמה על הסכם במסגרתו פומה תעניק חסות ותספק את הציוד לכל נבחרות ישראל בכדורגל בוגרים, נשים, נוער, נערים ונבחרות קטרגל. מדובר בהסכם לארבע שנים וייכנס לתוקף החל מיולי 2018.
פומה עבדה על עיצוב מיוחד של מדי נבחרות ישראל בכדורגל, כשהקונספט החדש של המדים הוא עיצוב עם ניחוח רטרו למדים של נבחרת ישראל האגדית של מונדיאל מקסיקו 1970.
"הבחירה בפומה היתה חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח, שמבטיח את העמדת התנאים הטובים ביותר עבור נבחרות ישראל, ודאי בכל הקשור לציוד. נבחרות ישראל ייהנו משיתוף פעולה עם החברה המובילה בתחום ואני מאמין שאת התוצאות ייראו על המגרש ובכל אספקט אחר של המשחק", סיפר מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר. "העיצוב החדש של המדים הוא בשורה גדולה ומזכיר ימים נפלאים של הכדורגל שלנו, אליהם אנו שואפים לחזור בהקדם".
מנכ"ל דלתא צביקה שווימר הוסיף: "אני גאה להוביל את הפקת מדי נבחרת ישראל בחסות פומה. חברת פומה העולמית עבדה על עיצוב מיוחד למדי נבחרות ישראל בכדורגל, כשהקונספט החדש של המדים הוא עיצוב עם ניחוח רטרו בהשראת המדים של נבחרת ישראל האגדית ממונדיאל מקסיקו בשנת 1970. אני בטוח כי מדים אלו ילוו את הנבחרות בהצלחה ובגאווה במשחקיהם בארץ ועולם".
קמפיין חדש, תלבושת חדשה
אלמוג כהן מתרגל לתכלת
דימיון גדול למדים של נבחרת אורוגוואי