חברה ישראלית תנהל את האפליקציה הרשמית של ריאל מדריד. בהודעה המשותפת של הבלאנקוס ו-Interacting Technology הושק שיתוף הפעולה, במסגרתו תשתלב החברה בפיתוח האפליקציה של המועדון. על פי דירוג פורבס 2015, ריאל נחשבת למועדון הספורט הגדול בעולם, עם שווי מוערך של 3.3 מיליארד דולר ולמעלה מ-450 מיליון אוהדי ברחבי העולם. בארון הגביעים שלה: 10 זכיות בליגת האלופות - יותר מכל מועדון אחר בתבל.
ריאל מדריד החלה לאחרונה בתנופה של פיתוח טכנולוגי, שמטרתה ליצור מנועי צמיחה דיגיטליים למועדון ולמקסם את ערך המותג בעולם הדיגיטלי. הבחירה ב-Interacting Technology נובעת מנסיונה העשיר של החברה בפיתוח פלטפורמות ויישומים מבוססי תוכן לניהול קהילות, במטרה להגביר אינטראקציות בין אוהדים מסביב לעולם.
"השילוב בין המותג העולמי של ריאל מדריד ויכולות ניהול הקהילה והמונטיזציה של Interacting Technology מייצר פוטנציאל ייחודי שישפיע על כלל אוהדי המועדון בעולם ויאפשר להם להרגיש חלק מהמועדון", אמר ליאב אליאש, מנכ"ל ומייסד חברת Interacting Technology, "היכולות הטכנולוגיות של החברה, יחד עם יכולות ה-B2C והיכולת לייצר לוקאליזציה ולהגיע לאוהדים ממדינות שונות יביא את האוהדים לקחת חלק פעיל יותר בפעילות הדיגיטלית של המועדון. אנחנו נרגשים להשתלב בפעילות הזו, ורואים בה הזדמנות ייחודית להגשמת תפיסת העולם של החברה לחיבור קהילות המבוסס על תוכן, תשוקה, תרבות ואינטרקאציות".
חברת אינטראקטינג טכנולוג'י החלה את דרכה כחברה ישראלית וכיום היא מתנהלת כחברה גולבאלית עם שלוחות באסיה, אירופה, ארצות הברית ודרום אמריקה. כחלק מהתרחבותה נמצאת החברה כעת במספר מגעים נוספים עם מועדוני וארגוני ספורט מובילים בעולם.
"נרגשים להשתלב בפעילות". ליאב אליאש בברנבאו
אפליקציה ספרדית, צוות ישראלי