$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דיווח: לאוטרו מעוניין לעבור לברצלונה

הקטאלונים מובילים במירוץ להחתמת החלוץ של אינטר בקיץ. בארסה תאבד 3.3 מיליון יורו על כל משחק בעקבות המשבר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   17.04.20 - 23:50
Getting your Trinity Audio player ready...

לאוטרו מרטינס מעוניין לעבור לברצלונה וילחץ על הנהלת אינטר להגיע לקאמפ נואו כבר בקיץ הקרוב, כך מדווח הערב (שישי) עיתון המארקה הספרדי. החלוץ הארגנטינאי נמצא בראש סדר העדיפויות של הקטאלונים בחלון ההעברות, אחרי הוויתור המסתמן על ניימאר.

בעיתון המדרידאי טוענים כי העלויות והשכר של לאוטרו יהיו נמוכות משמעותית ממה שבארסה היתה צריכה לשלם על ניימאר לפ.ס.ז', אם וכאשר. גורמים בברצלונה טוענים בחדרי חדרים כי השחקן הביע את רצונו להגיע לאלופה הספרדית כבר בקיץ.

כאמור בארסה מחפשת חלוץ מרכזי שיירש את לואיס סוארס, שרק מחלים מפציעה ויהיה בן 34 בינואר הבא. גם ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי מעוניינות בלאוטרו, אבל נראה כי כרגע ברצלונה היא הפייבוריטית לקלוט אותו. מחיר השחרור שלו עומד על 110 מיליון יורו, אך הקטאלונים בטוחים כי ניתן יהיה לרכוש אותו מאינטר במחיר נמוך יותר באופן משמעותי.

בארסה תפסיד 3.3 מיליון יורו על כל משחק בקאמפ נואו
מוקדם יותר דווח כי הקטאלונים עלולים להפסיד 3.3 מיליון יורו ממכירת כרטיסים, אם הקבוצה לא תוכל לארח משחקים עם קהל בקאמפ נואו העונה. ההערכות מדברות על כך שהנזק הכולל יגיע בין 20 ל-25 מיליון יורו כתוצאה מכך. תרחיש שחור יותר מדבר על כך שבעקבות המשבר, בספרד לא תתאפשר כניסה של קהל למגרשים עד נובמבר, ובמקרה הזה הקטאלונים יפסידו עוד כ-30 מיליון יורו.

ראשי בארסה נמצאים בבעיה נוספת, כאשר הם לא מצליחים לייצר הכנסות נוספות בתחום המרצ'נדייז, בעוד החנויות של המועדון והמוזיאון בקאמפ נואו סגורים בעקבות הסגר. כזכור, לאחרונה השחקנים חתמו על הסכם קיצוץ רחב של עד 70 אחוז מהמשכורות שלהם בעקבות המצב.

נכון לרגע זה מנהלת הליגה הספרדית עדיין לא קיבלה החלטות בנוגע להמשך הליגה, אם כי יש כוונה לחדש את המשחקים במהלך הקיץ. לאחרונה פורסם בספרד כי ההתאחדות כבר הציעה לאופ"א את הנציגות שלה למפעלים האירופים, על בסיס המיקומים הנוכחיים.