$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

התערוכה המיוחדת של ברצלונה מגיעה לישראל

לראשונה מחוץ לספרד: הפעילות תנחת בחולון. הפרטים בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   10.05.21 - 12:09
Getting your Trinity Audio player ready...

מיליוני אוהדים ברחבי העולם ומאות אלפים בישראל, ברצלונה היא הרבה יותר ממועדון, והקהל הישראלי יהנה מתערוכה בינלאומית ראשונה מסוגה, שתערוך את הבכורה שלה בסיבוב העולמי, דווקא בישראל. קבוצת הפאר הקטאלונית, שנחשבת כאמור לאחת מהאהודות בישראל משיקה תערוכה אינטראקטיבית חדשנית, שתנחת בערים מרכזיות מסביב לגלובוס.

התערוכה תתקיים בין התאריכים 15/7-31/8  בהיכל הטוטו חולון, והרבה הפתעות ופריטים ראשונים מסוגם, ינחתו בקרוב בארץ. בשנים האחרונות הפך הקהל הישראל למוביל בצמרת רוכשי הכרטיסים למשחקים של ברצלונה בקאמפ נואו, הרבה לפני מדינות עם מיליונים רבים של תושבים פי כמה מישראל. מסיבה ברצלונה בחרה להשיק את התערוכה הייחודית, שתביא את חוויית מועדון הכדורגל ברצלונה וקאמפ נואו לישראל.

הביקור בתערוכה ידמה מסע של ילד המצטרף אל 'לה מאסיה' (אקדמית הצעירים של הקבוצה), מהרגע שהוא מופיע לראשונה במדי ברצלונה דרך פריטי אספנות, גביעים ומדים שהכוכבים הגדולים לבשו בגאווה עד שלבסוף הוא הופך לשחקן בקבוצה העומד בשורה אחת עם הכוכבים הגדולים ביותר כמו ליאו מסי.

המייצג ייפרס על שטח של כ-1,500 מטרים ויכלול מסלול המורכב מ-8 חדרים עמוסי טכנולוגיה חדשנית וייחודית, שהותאמה במיוחד לצורכי התערוכה. בתערוכה יופעל חלל אינטראקטיבי בו יוכלו המבקרים לבעוט, להתמסר ואף "לעלות" על הדשא בקאמפ נואו, לשמוע את קריאות הקהל ביציעים ולהרגיש כמו שחקנים בקבוצה, רגע לפני משחק חשוב. הפעילות תתקיים תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות במידה ויהיו כאלו.

ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה: "באמצעות הפרויקט "בארסה – התערוכה" ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שבתערוכה, יוכלו אוהדי הקבוצה וחובבי כדורגל ברחבי העולם להיכנס ולקחת חלק בעולם המרגש של בארסה ולהכיר את כל מה שהפך אותנו למועדון ייחודי. זהו שלב נוסף בתוכנית שלנו להתקרב לאוהדי המועדון, במיוחד בתקופה בה אנו חיים. אני רוצה להודות ולברך את כל מי שאיפשר את הפרויקט הזה ולהזמין את כל האוהדים שלנו בישראל ליהנות מהחוויה".

גיא בסר, מנכ"ל קבוצת בלוסטון, אמר: "שמחים להביא לציבור הישראלי את תערוכת הספורט המובילה בעולם ולהעניק לו את ההרגשה העוצמתית של ביקור בקאמפ נואו כאן בארץ. הפרויקט המרהיב, יפתח מחדש את שעריה של מדינת ישראל לתערוכות בין לאומיות".
 
על ההבאה וההפקה של התערוכה בישראל אחראיות: חברת שטראוס הפקות (ארה"ב-ישראל), קבוצת הפורום, קבוצת בלוסטון וחברת הדרן.

*התערוכה בתמיכת שגרירות ספרד בישראל
מכירת הכרטיסים באתר Ticketmaster *9965