$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הצד הכלכלי: הפסדי ברצלונה מאז עזיבת מסי

המנויים, מכירת החולצות והפרסומות. המספרים מאחורי הצניחה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   20.09.21 - 16:54
Getting your Trinity Audio player ready...

זה לא סוד שברצלונה קבוצה שונה לחלוטין ללא ליאו מסי. מאז עזיבתו של מסי, בארסה מנסה למנף את עצמה והאוהדים משתדלים להישאר אופטימיים עד כמה שניתן, אבל כל הצדדים יודעים שהדרך בחזרה למעלה תהיה ארוכה ומפותלת. מלבד ההפסדים שהגיעו/יגיעו על הדשא, הקטלונים ספגו מכה לא קלה בכלל גם בהיבט הכלכלי, וב"אס" הספרדי חשפו את המספרים המדויקים מאז היום בו כלום כבר לא נראה אותו דבר בקאמפ נואו.

מותג הענק שנקרא "ברצלונה" איבד כ-11% משוויו הכלכלי, וכעת הערך שלו עומד על 1.266 מיליארד יורו. הפרידה ממסי הובילה להפסד של 77 מיליון יורו בפרסומות, עוד 17 מיליון יורו במכירות בימים של משחק וכן 43 מיליון יורו במכירת חולצות. עד העונה, כ-80% מהחולצות שנקנו היו שייכות למספר 10 האגדי. בנוגע למנויים, בארסה הפסידה 40 מיליון יורו משום שלמעלה מ-26,000 אנשים לא חידשו את מנויהם, ובכך מספר המנויים שנמכרו ירד מ-83,500 ל-57,262.

ההערכה היא שהחל מעונת 2022/23 ההכנסות של המועדון מפרסומות יצנחו עוד יותר, מכיוון שהספונסרים "ראקוטן" ו"בקו" יפרידו כוחות עם הבלאוגרנה אחרי העונה הנוכחית. פרט לשלל האלמנטים המקצועיים, לבארסה יש המון עבודה גם מאחורי הקלעים על מנת להחזיר את המועדון לטופ העולמי.