$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

40 מיליון יורו בשנה: חסות חדשה ללה ליגה

חתמה עם EA Sports על חוזה לחמש שנים שיותר מיכפיל את ההכנסות. כל הפרטים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   02.08.22 - 17:29
Getting your Trinity Audio player ready...
(Ethan Miller/Getty Images)
(Ethan Miller/Getty Images)

החל מעונת 2023/24, לליגה הספרדית יהיה שם חדש. מנהלת לה ליגה הודיעה היום (שלישי) שחתמה על הסכם עם EA SPORTS כנותנת החסות הרשמית, והיא תחליף את הבנק סנטאנדר.

עד כה, הליגה הכניסה 17 מיליון יורו בעונה מכך שנקראה 'לה ליגה סנטאנדר', ועל פי הדיווחים היא תכניס מההסכם החדש עם מפתחת משחקי המחשב יותר מכפול - 40 מיליון יורו לעונה בחמש השנים הקרובות.

בסך הכל, לפי "מארקה" לה ליגה הצליחה להגדיל ביותר מפי שלוש את ההכנסות שלה מספונסרים בחמש השנים האחרונות לאחר שב-2016/17 הן עמדו על 50 מיליון יורו, לעומת 155 מיליון יורו ב-2021/22.  מבחינת זכויות שידור, ההכנסות ב-2016/17 עמדו על 825 מיליון יורו משתי הליגות הבכירות סכום שכמעט הוכפל ל-1.625 מיליארד יורו.

EA מוכרת בעיקר בזכות המשחקים שלה בעולם הספורט כמו NBA LIVE, Madden וכמובן פיפ"א, מותג הכדורגל שצפוי לשנות את שמו החל מהשנה הקרובה ל-EA SPORTS FC בעקבות סיום ההסכם עם התאחדות הכדורגל העולמית, ויהיה מעניין לראות איך ההסכם החדש עם לה ליגה יתרום לשני הגופים.