גרסת האדוונצ'ר של ה-F850GS החדש שנבחן כאן לאחרונה היא גרסה למרחקים ארוכים יותר. היא מציעה מיכל דלק בן 23 ליטרים במקום 15 ליטרים בגרסה הרגילה, מתלים ארוכי מהלך, משקף רוח גבוה וארגונומיה משופרת.
ה-F850GS מיועד לכאלו שמטיילים הרבה עם האופנוע שלהם, לבד או בזוג, עם ציוד או בלעדיו, והם עושים זאת למרחקים ארוכים, כולל בשטח.
C400GT
לפני שנה הציגה ב.מ.וו קטנוע חדש בנפח 350 סמ"ק שנקרא C400X. השנה מציגה החברה גרסת תיור לאותו C400, המצוידת במושב נוח יותר, נפח אחסון גדול, משקף רוח גבוה והגנה טובה יותר מפני רוח. פרט לכך הוא מצויד במיטב האלקטרוניקה כמו ABS מודרני, בקרת אחיזה, מפתח קרבה KEYLESS ופנסי LED.
גרסה זו, כמו גרסת המקור, לא תגיע ארצה ככל הנראה.
סדרת הבוקסרים 1250
בחודש שעבר חשפה ב.מ.וו את ה-R1250GS – האופנוע האייקוני והנמכר ביותר שלה - בדור החדש שלו. הוא מציע מנוע חדש שנפח 1,253 סמ"ק עם תזמון שסתומים משתנה.
השבוע הציגה החברה במילאנו 3 דגמים נוספים על בסיס המנוע הזה, כלומר על משפחת הבוקסרים משתדרגת.
ראשון הוא ה-R1250GS אדוונצ'ר – גרסה גדולה יותר, כבדה יותר ומאובזרת יותר למלך התיור האירופאי.
השניים הנוספים הם ה-R1250R וה-R1250RS – שניהם בנויים על אותה הפלטפורמה, רק שהראשון הוא רודסטר ערום ואילו השני אופנוע ספורט-תיור עם חצי פיירינג ומיגון רוח.
כל השלושה מקבלים כאמור את מנוע הבוקסר החדש עם תזמון השבתומים המשתנה המפיק 136 כ"ס, אבל יותר מכך – הם מיישרים קו בנושא האלקטרוניקה והבקרות – ויש המון מאלה, תאמינו לנו.
כל חדשות הדו גלגלי והמבחנים הכי חמים, באתר פולגז.