$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מיצובישי יוצאת לחופשת סקי עם רכב כביש-שטח היברידי משוכלל

מיצובישי מציגה בז'נבה רכב כביש-שטח רעיוני עם מערכת פלאג-אין מתקדמת עם חבילת טעינה מיוחדת בבית הלקוח

ניר בן טובים   08.03.19 - 11:02
Getting your Trinity Audio player ready...
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

מאז 2016 מפיצים מיצובישי לתערוכות הרכב הבינלאומיות קולקציה של דגמי אב-טיפוס עם פרצוף כוחני וקווים מחודדים שהפיחו בנו תקווות שהנה, עוד רגע נפלט יורשו הרוחני של מיצובישי פאג'רו. אלא שבינתיים, היפנים מתעלמים מרכב ה-4X4 שלהם ובמקומו קיבלנו את מיצובישי אקליפס-קרוס ואת הדור הבא של ה-ASX.

יש להם נימוקים הגיוניים להתמקד בכלי רכב רווחים של החברה היפנית ובמיוחד במוצר שמגלגל הכנסות עתק - מיצובישי אאוטלנדר PHEV. רכב הכביש-שטח המשפחתי הפך את טכנולוגיית הטעינה מהשקע לזמינה עבור חלק גדול מהאוכלוסייה בעולם וגם בארץ. לא מפתיע אם כך שהכוכב של מיצובישי בתערוכת ז'נבה מבוסס גם הוא על סדרת ה-PHEV אבל עם כמה בשורות צרכניות לעתיד הקרוב.   

באופן מודע בחרה מיצובישי להזניק את ה-Engelberg טורר קונספט בז'נבה ולא בארה"ב, שכן הוא קרוי על שם עיירת נופש שוויצרית למרגלות האלפים. הוא ממשיך את הקווים הוויזואלים של רכבי הראווה הקודמים של מיצובישי אבל הבשורה העיקרית בו הוא ה"מוח" של מערכת ההנעה ההיברידית; ברמה הטכנית, אין הבדל אקוטי בינו לבין רצפת ההנעה של אאוטלנדר PHEV, מלבד העובדה שהוא מגייס את מערכת וויסות המומנט (Yaw control) כדי לבצע התאמת כוח בין הסרנים. כמו כן, מערכת הניווט שלו מתוכננת לשקלל את תנאי מזג האוויר, הכביש, הפקקים והרמזורים על מנת להיטיב עם תצרוכת האנרגיה של הסוללה. מיצובישי טוענת שהמרחק המרבי על הנעת חשמל הוא כ-70 קילומטרים לעומת כ-45-50 קילומטרים באאוטלנדר פלאג-אין הרגיל, בעוד טווח נסיעה המרבי הכולל של מערכת הבנזין-חשמל הוא 700 קילומטרים.

הבשורה השניה של ה-אנגלברג קונספט מצויה בחבילת הרכישה ואופן טעינתו בבית הלקוח. מיצובישי רקחה מארז תקשורת בשם DDH, ראשי תיבות ל-Dendo drive house. זו מערכת חשמלית שמורכבת מתאי קליטה סולרים על תקרת מחסן חיצוני, סוללה ביתית, מטען דו-כיווני ובמרכז - רכב המשפחה. המערכת הסולרית יכולה להזרים חשמל גם לבית וגם למכונית ומנגד, ניתן להפוך את כיוון הזרם כך שהסוללה מזרימה חשמל לבית בזמנים שבהם הרכב אינו בשימוש - וכך למעשה להפחית את השימוש ברשת החשמלית. 

בינתיים, רק טכנולוגיית ה-DDH תהיה זמינה עבור לקוחות מיצובישי אאוטלנדר PHEV ביפן ובאירופה כבר בהמשך השנה. מוקדם לדעת מתי נראה אותה בארץ.  

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!