$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עולם וירטואלי: יונדאי ממציאה את גלגל ההגה מחדש

מחלקת הפיתוח של יונדאי מכוונת את הנהגים לשימוש בצגי מגע ממוזערים על גלגל ההגה במקום פקדים פיזיים

ניר בן טובים   08.04.19 - 17:00

תגיות: יונדאי

Getting your Trinity Audio player ready...

אם אתם פריקים של טכנולוגיה יש לנו המלצה בשבילכם: תדלגו בהזדמנות הראשונה לאחד מתאי הנוסעים הדיגטליים של לנד-רובר החדשים ואולי תוכלו לקבל תמונה מייצגת לאן תעשיית הרכב דוהרת. אבל אם עד לאחרונה היו אלה רק מותגי יוקרה שהתהדרו בצגים ענקיים ומערכות משוכללות, באה כעת יונדאי ורומזת לנו - על הרצפה של יונדאי i30 שהעתיד של הקוקפיט הוירטואלי בהחלט יהיה זמין גם במכוניות העממיות. זה לא יקרה מחר, אבל גם לא בעוד הרבה שנים, כך  מבטיחים במחלקת המחקר והפיתוח של החברה הדרום קוריאנית.

הרעיון מאחורי המערכת הוא שימוש בצגי מגע מוקטנים על גלגל ההגה שדרכם ניתן יהיה לתפעל כמעט את כל המערכות המוכרות לנו בהיסח דעת מינמלי. לצגים שתי שכבות  - עליונה ותחתונה במרחק של ששה מילימטרים, מה שלדברי יונדאי נותן לנהג תמונה תלת ממדית מרשימה עם הרבה עומק ומרחב אינפורמטיבי. ניתן לאפיין אותם בצורה סלקטיבית, כלומר לבחור אילו אייקונים יופיעו בכל אחד מהצדדים של גלגל ההגה. כמו כן, ביונדאי טוענים שתהיה גם אינפורמציה אוטומטית שמגיעה מלוח המחוונים בהתאם לסגנון הנהיגה או מערכת הניווט (כלומר אזהרות או התרעות וכדומה).

 ההיבט הבטיחותי נבדק בצורה יסודית יחד עם מכון התחבורה הגרמני ב-וירצבורג. במסגרת ניסויים שבוצעו, נמצא כי המערכות רחוקות מאוד מגבולות הבטיחות של מכונים משפיעים בהם ה-NHTSA האמריקני וזו בשורה חשובה. בכל אופן, אל תתנו לעיצוב הרעיוני להניא אתכם מאימוץ הטכנולוגיה הזו. בחברה אומרים שהמערכת תותאם כמעט לכל הדגמים בלי להתפשר על האסתטיקה.

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!