$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מתקפת SUV: קיה ספורטאז' טורבו ו-ניסאן X-טרייל בנזין בישראל

טלקאר מחזקת את היצע הספורטאז' המעודכן עם גרסת טורבו-2X4 ומארז אבזור משודרג. קרסו מוטורס משיקה את גרסת הבנזין טורבו של X-טרייל

ניר בן טובים   01.05.19 - 11:23

תגיות: ניסאןקיה

Getting your Trinity Audio player ready...
קיה ספוטרטאז' (צילום: יצרן)
קיה ספוטרטאז' (צילום: יצרן)

כמה חודשים לאחר שהשיקה בישראל את ה-ספורטאז' המרוענן, מדווחת היום (רביעי) יבואנית דגמי קיה, קבוצת טלקאר אודות התחלת שיוקו של הספורטאז' טורבו 2019, לאחר שזה מקבל את מכלול העדכונים הקוסמטיים של הדגמים הבכירים במשפחה, מערכות בטיחות ובחרטום - מנוע בנזין טורבו מחובר אל תיבת הילוכים דו-מצמדית.

מנוע זה, המוכר מאחיו התאום יונדאי טוסון - ולמעשה ממשיך ללא שינוי בלב המערכת, מחלץ הספק מרבי של 177 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-27 קג"מ הזמינים החל ב-1,500 סל"ד. לרכב הנעה קדמית בלבד, ובסיועה של תיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות, הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות לערך ועד מהירות מרבית של 201 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.4 ק"מ לליטר בנזין.

מידותיו של הספורטאז' נשארו כפי שהיום בדגם שלפני מתיחת הפנים עם אורך של 4.48 מ' ו-בסיס גלגלים של 2.67 מ'. תא המטען מציע נפח של 467 ל'. חלל הפנים עבר עדכון חלקי אך כולל תוספת של מערכות בטיחות חכמות וכן ריפודים מהודרים יותר. הציוד התקני בדגם הטורבו כולל חישוקי 19 אינץ', קיט כרום חיצוני, מערכת מדיה עם WAZE ואפליקציות חניה, צג ראשי 8 אינץ', חיישני חנייה, מצלמה אחורית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת עירנות, מפתח חכם ועוד.

המחיר לספורטאז' טורבו המחודש עומד בישראל על 170 אלף שקלים.

לכל המשפחה

אחד הכלים המפתיעים ביותר בשנים האחרונות בישראל והנמכר מסוגו בארה"ב, ניסאן X-טרייל (Rouge) זוכה לתגבור משמעותי בזירת מובילי הנוסעים בסגמנט ה-SUV. היבואנית קרסו מוטורס הודיעה היום (רביעי) כי לצד דגמי הדיזל (130-177 כ"ס והנעה כפולה) מצטרף מנוע 1.33 ל' טורבו-בנזין חדש בשידוך אל תיבת הילוכים אוטומטית דו-מצמדית שבע מהירויות עם הנעת 2X4.

המנוע הוא פרי-פיתוח משותף עם דיימלר והוא משרת כיום מגוון רחב של דגמים, החל ב-קשקאי ועד מרצדס A קלאס. הוא מחלץ מנפח של 1300 סמ"ק הספק מרבי של 160 כ"ס ו-27.5 קג"מ מטווח של 1,800 סל"ד. תיבת ההילוכים DCT עם שבעה הילוכים תאיץ ברכב (על בסיס הנעה קדמית) ל-100 קמ"ש בסביבות 11 שניות ועד מהירות מרבית של 190 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

ל-X טרייל מגוון מערכות בטיחות אקטיביות: בלימה אוטומטית, התרעה על סטיה מנתיב, התרעה על קרבה מסוכנת לעצמים, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד ועוד. חלל הנוסעים שומר על המאפיינים הסטנדרטיים של ה-X טרייל הנוכחי עם אופציה לריפודי עור, חימום מושבים, וכן מערכת מדיה ראשית עם מסך מגע, ששה רמקולים, כניסות USB, פתחי מיזוג ליושבים בשורה שתיים, מצלמות היקפיות 360 מעלות ועוד.

ה-X טרייל 1.33 טורבו נמכר בגרסת 5 מושבים או 7 מושבים. המחיר ההתחלתי עומד על 168 אלף שקלים במפרט 'אסנטה' (זול מדגם הדיזל המקביל ב-3,000 שקלים). גרסת ה-7 מושבים במפרט זה תמכר תמורת 179 אלף שקלים ובקצה העליון דגם ה-7 מושבים 'טקנה' עם תג מחיר של 193 אלף שקלים.

איך עוקבים אחרינו:

https://www.facebook.com/carworld5/

 פייסבוק

https://www.instagram.com/sport5_car/

אינסטגרם

https://twitter.com/car_world5

טוויטר

 

https://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=7266&docID=299634

חדש: "עולם הרכב" מעכשיו גם בוואטספ שלכם!