$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
רועי אביטל, שחשוד שהתקין מצלמות נסתרות במסיבות רווקות, נעצר בחשד לאונס קטינה
22.11.24
מזג האוויר: גל קור משמעותי בדרך לישראל
23.11.24
בקרוב מאוד אצלנו
22.11.24
הרשימה המתעדכנת: כל חברות התעופה שביטלו הגעה לישראל
22.11.24
ניסאן מציגה שני דגמים חשמליים חדשים בטוקיו
האחת היא מכונית עירונית והנוספת היא קרוסאובר קומפקטי
בועז קורפל
27.10.19 - 08:18
תגיות:
ניסאן
Getting your
Trinity Audio
player ready...
(צילום: יצרן)
צרנית המכוניות היפנית
ניסאן
עסוקה במעבר בין עולמות ההנעה הקונבנציונלית עם מנועי בנזין לבין העולמות החשמליים. מצד אחד מדברים אצלנו על הדור הבא של הניסאן ג'וק שיגיע ארצה בשנה הבאה ותוהים מתי תגיע המיקרה החדשה, ומצד שני מזכירים את הניסאן ליף החשמלית המשודרגת שנחתה כאן השנה ושומעים על עוד ועוד פתרונות ורעיונות חשמליים של
ניסאן
לרבות ברכבי החלוקה המסחריים שלהם. אבל אין ספק כי על העניין של הג'וק, המיקרה והקשקאי הוא עניין זמני בלבד שמתאים לשנים הבאות ולא יותר. היצרן היפני העלה הילוך בתחום החשמלי וכולו עסוק בפיתוח הדגמים העתידיים שלו שיתאימו לדרישות העולמיות בהיבטי איכות הסביבה.
את יריית הפתיחה, או ליתר דיוק את הרמת המפסק החשמלי, ראינו כבר ב-2017 בתערוכת טוקיו עם הצגתה של הניסאן IMx שהיא קרוס אובר קומפקטי משוכלל. כעת, בתערוכת טוקיו 2019, קיבל אותו דגם אב טיפוס שם מסחרי וכעת המכונית נקראת
ניסאן
ארייה (Ariya) והיא נראית עדיין עתידנית ומיוחדת בעיצובה אך בניסאן כבר אומרים שהיא קרובה הרבה יותר לדגם סדרתי וכי במהלך השנתים האחרונות מאז תערוכת טוקיו 2017, נלמדו כמה כיווני עיצוב חדשים וכי המכונית שבנויה על הפלטפורמה החשמלית החדשה והשטוחה של
ניסאן
, כוללת את אותם אלמנטים שיהוו קווי יסוד עיצוביים לדגמי
ניסאן
בעתיד.
ה-ארייה קרוסאובר משקף חלק מהתכניות של
ניסאן
להפוך את ליף לקרוסאובר על טהרת החשמל, ובהתחשב בכך שמחלקת העיצוב של היצרן היפני לא חוששת מעיצובים לא שגרתיים, ייתכן כי דגם האב-טיפוס כאן בתמונות אינו רחוק בהופעתו מגרסת הייצור. יהיו לו גם ביצועים ספורטיביים למדי עם האצה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות בלבד וטווח נסיעה של קרוב ל-480 קילומטרים בין טעינות עם סידור הושבה קלאסי ל-5 אנשים.
לעומתו, עכבר העיר הקטנטן החדש של
ניסאן
נקרא IMk ואפשר להבין כי הוא עדיין בסטטוס קונספט אמתי ויש לו כברת דרך עד שיהפוך לסדרתי וספק אם הוא מיועד למדינות מחוץ ליפן. סאטורו טאי, מבכירי מחלקת עיצוב המכוניות של
ניסאן
, אמר ערב התערוכה הביתית כי מוטיבים רבים התגבשו יחד לשפה שנקראת J-DNA ובעתיד אנחנו נפגוש את המושג הזה במכוניות נוספות. בשלב זה לא נמסרו פרטים טכניים אחרים אודות המכוניות כלומר, טווחי נסיעה, קיבולת הסוללות ואבזור חכם אחר, אם כי הביטוי "סמארט מוביליטי" נשמע מכל עבר ביחס לפתרונות החכמים שהמכוניות הלו יציגו בעתיד הקרוב ובראשן היכולת האוטונומית.