$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

החל שיווק רשמי של מאזדה CX-30 החדש

הקרוסאובר המשפחתי משלב עיצוב ספורטיבי, ממדים מסורתיים לקטגוריה, צמד מנועים ומספר רמות אבזור. החל ב-150 אלף שקל

ניר בן טובים   01.12.19 - 10:04

תגיות: מאזדה

Getting your Trinity Audio player ready...

פחות מכמה שבועות לאחר שפרסמה דלק מוטורס "טיזר" אודות הגעתו של ה-CX-30 לישראל, הג'יפון המשפחתי מתחיל באופן רשמי את צעדיו הראשונים באולמות היבואנית בימים אלו. במאזדה מכוונים את הרכב לנהג המשפחתי שחפץ בניהוג דינמי יותר עם מידות כשל קרוסאובר ממוצע לקטגוריה (דוגמת רנו קאדג'ר למשל או סקודה קארוק) אך עם עיצוב דמוי קופה ומרחבים שימושיים למשפחה הקטנה. הוא יציע 2 מנועים לבחירה, תיבה אוטומטית ומספר רמות גימור ויתברג בין ה-CX-3 ל-CX-5 ברמות המחיר שלו.  

ה-CX-30 מותח מקצה אחד לשני קרוב ל-4.4 מ' ובסיס גלגלים של 2.65 מ'. זהו קרוסאובר חמישה מושבים עם קריצה ספורטיבית בעיצובו ובתכנונו שאמנם גובה מחיר מאנשים גבוהים בשורה השניה בשל כיפוף התקרה, אבל תא המטען שלו עומד בסטנדרטים של הקטגוריה עם נפח אחסון של 430 ל', כמעט כפול מנפחו של מאזדה CX-3.

מאזדה 3 ו-CX-30 חולקים ביניהם רכיבים קוסמטיים וטכנולוגיים, כולל את שלד הקונסולה וסביבת התפעול המרכזית. כמו ה-3 הוא נעזר במערכת MZD קונקט חדישה ונוחה מאוד לשימוש עם תאימות לטלפונים החכמים וכל הצעצועים המוכרים שתומכים בהתקני בלוטות' ו-USB. הוא ישווק ב-3 מפרטים מובחנים: 'קומפורט', 'אקזקטיוטיב' ו-'פרמיום'. בציוד התקני ניתן למצוא תאורת פנסי LED, שמשכות כהות, חישוקי 18 אינץ', קיפול מראות חשמלי, מושב נהג ונוסע מתכוונים ל-8 מצבים, לוח מחוונים דיגיטלי 7 אינץ', חישני תאורה וגשם, שמונה רמקולים, חיישני נסיעה לאחור ומצלמת רוורס.

מעליו בתוספת של 8,000 שקלים אבזור נוסף: תאורת LED מלאה בפנסים הקדמיים ומאחור, תאורה אדפטיבית, כניסה והנעה ללא מפתח, גג שמש ועוד. בגרסה הבכירה נוספו גם חישוקי 18 אינץ' בעיצוב ייחודי, חיישני חניה מלפנים, ריפודי עור, תצוגה עלית, מושב נהג חשמלי, גימורי כרום ועוד. כל הדגמים מגיעים כסטנדרט עם שלל מערכות בטיחות חכמות כוול בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית עם עצירה מלאה וזינוק.  

הרכב המנועים של ה-CX-30 כולל 2 חטיבות כוח עיקריות: מנוע 2.0 ל' ומנוע 2.5 ל' על בסיס הנעה קדמית וחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית שש מהירויות. הראשון מפיק 165 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-21.7 קג"מ הזמינים מ-4,000 סל"ד. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-9.7 שניות ועד 198 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ו-12.8 ק"מ לליטר בעיר. יחידת הכוח החזקה ביותר של ה-CX-30 מחלצת הספק מרבי של 195 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-26.3 קג"מ הזמינים מ-4,000 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש מסתיימת ב-8.4 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-17 ק"מ לליטר -12.5 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית.

 דלק מוטורס תחל לשווק את ה-CX-30 במהלך דצמבר במחירי השקה של 150 אלף שקלים במקום 152 אלף שקלים.

המחירון הרשמי:

גרסת 2 ל' אקזקיוטיב - 160 אלף שקלים

גרסת 2 ל' פרמיום - 173 אלף שקלים

גרסת 2.5 ל' אקזקטיוטיב - 170 אלף שקלים

גרסת 2.5 ל' פרמיום - 182 אלף שקלים.