$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
"הוא ביקש שאעשה לו העברה, ואז נעלם. הבנתי שנפלתי לעוקץ"
24.11.24
רוחות חזקות וגשמים מצפון הארץ ועד צפון הנגב
24.11.24
בשעה טובה: מי-רן מנקס ילדה בן בכור
23.11.24
"לא יוצאים מהמלון": בעקבות חטיפת שליח חב"ד - ישראלים שנמצאים באיחוד האמירויות מפחדים
24.11.24
ניסאן: הדור הבא של הקשקאי יהיה מחושמל
הקרוסאובר הפופולארי יוביל את פריצת הדרך של ניסאן בגרסאות הייבריד ופלאג אין
בועז קורפל
09.12.19 - 08:41
תגיות:
ניסאן
Getting your
Trinity Audio
player ready...
עד לאחרונה נחשבה הניסאן ליף לחשמלית הכי נמכרת בעולם וזה רק היה עניין של זמן עד שהטכנולוגיה המחושמלת שכבר נמצאת ביפן במיתוג ePower תעבור לדגמים אחרים של היצרן היפני גם באירופה. למען האמת, היו רבים שהאמינו כי הניסאן ג'וק החדש יהיה חוד החנית במעבר לטכנולוגיית הייבריד ופלאג אין בזכות היותו רב מכר באירופה במשך 9 שנים עם מיליוני מכוניות, אבל בניסאן מחזיקים קצר את העניין החשמלי ורק לאחרונה הם חשפו כי הדור השלישי של הקשקאי שיגיע ב-2020 יתחדש בפלטפורמה חדשה, אותה פלטפורמה של רנו-
ניסאן
שנקראת CMF שתאפשר למהנדסים להתקין על הדגמים באירופה מנועים היברידיים וסוללות לדגמי פלאג-אין.
כאשר מדובר בדגמי הייבריד, ההבדל המשמעותי בין הגרסאות של ה-ePower ביפן לבין הגרסאות המיועדות לשימוש באירופה טמון במהירויות שהמכוניות נעות לצורך ריגנרציה (טעינה בזמן בלימת מנוע). ביפן מדובר במכוניות שנעות במהירויות בין 80 ל-105 קמ"ש ולכן המערכת מתוכננת לתנאים הללו אולם באירופה המהירויות גבוהות יותר ומטפסות בקלות ל-130 קמ"ש ולכן המהנדסים התבקשו לתכנן מערכת עם קריטריונים שונים לאגירת אנרגיה במהירות גבוהה. ומה באשר לדגמי פלאג-אין? במקרה הזה לא מדובר בפיתוח מקורי או חדש של
ניסאן
אלא בשימוש של מערכת PHEV של מיצובישי שהיא חלק מהתאגיד הגדול והיא תתרום את המערכת שנמצאת באאוטלנדר.
ניסאן
סגרה את הגולל על קשקאי חשמלי מלא ובאותה נשימה היא ככל הנראה תסיים את ייצור הקשקאי עם מנוע דיזל.