$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נסיכה קוריאנית: החל שיווק קיה Xceed החדשה

דמוית הקופה המסוגננת מצוידת במנוע 1.4 ל' טורבו ומספר חבילות אבזור. החל ב-138 אלף שקלים

ניר בן טובים   23.12.19 - 13:35

תגיות: קיה

Getting your Trinity Audio player ready...

היצע הקרוסאוברים של יבואנית רכבי קיה לישראל, קבוצת טלקאר, זוכה היום (שני) לחיזוק נוסף על רקע תחילת שיווקה של קיה XCEED החדשה, מכונית שמכוונת ישירות לפלח הג'יפוניים הנישתי עם טכנלוגיות עדכניות והופעה מסוגננת בהשוואה לזרם הקונבציונלי בקטגוריה. היריבים הקרובים ביותר של ה-XCEED נגזרים אף הם מסגמנט הג'יפונים המעוצבים, בהם טויוטה C-HR וכן מיצובישי אקליפס-קרוס.

ל-XCEED רצפה משותפת לסיד והיא חולקת עימה את רוב המידות, אם כי נחשבת למכונית מעט פחות שימושית מגרסת ה-SW בשל תכנון התקרה ומגבלות הזנב. בסיס הגלגלים הוא 2.65 מ', אורכה כ-4.4 מ', רוחבה כ-1.87 מ' וגובה התקרה כווץ מעט לטובת מאפייני העיצוב והינו 1.44 מ'. לרכב תא מטען של 426 ל' ועד יותר מ-1,300 ל' בקיפול השורה השנייה. 

תא הנוסעים כולל את מערכת המדיה הראשית המוכרת מסיד עם צג מרחף בגודל 8 אינץ' בעברית מלאה, וכן מערכת מורחבת עם מוניטור דיגיטלי מלא 12.3 אינץ' בגרסאות הבכירות ברזולוציה משופרת. בציוד התקני מגיע הרכב עם תאורת LED, שיקוף סלולרי לצג הראשי, חיישני גשם ותאורה, מצלמת נסיעה לאחור, חלונות אחוריים כהים ועוד. גרסת ה-EX מוסיפה כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי, ריפוד בד משולב עור, קיפול מראות חשמלי, חישוקי 18 אינץ' ועוד.  הדגם הבכיר ביותר, 'פרמיום', מוסיף גם מושבים חשמליים וכן חיזוק במעטפת ההגנה האקטיבית עם מערכות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד והתרעה על תנועה צולבת מאחור.

מה בחרטום

בקו המנועים העולמי עומדים מנועי 1.0 ל' טורבו (120 כ"ס), מנוע 1.6 ל' דיזל וכן מתוכננת גרסת פלאג-אין, אולם בארץ זמינה יחידת כוח אחת בלבד בשלב זה, ה-1.4 ל' טורבו בנזין בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות. ההספק המרבי עומד על 140 כ"ס ב-6,000 סל"ד, המומנט הוא 24.7 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות. הרכב מגיע על בסיס הנעה קדמית וצריכת הדלק הממוצעת היא 14.4 ק"מ לליטר.  בנוסף לכך, בקיה כיילו מחדש את מערכת הבולמים של ה-XCEED כך שזו תציע חווית נהיגה ספורטיבית יותר לעומת אחיותיה, אולם לא בהכרח על חשבון שיכוך מהמורות ונוחות נסיעה איכותית. לרכב סידור מתלים "דינמי" באופן יחסי עם מתלה אחורי נפרד וכן תהיה מערכת נהיגה סלקטיבית עם מספר מצבים.

המחירים לקיה XCEED החדשה בישראל:

 גרסת בסיס - 138 אלף שקלים

גרסת EX ב-140 אלף שקלים

גרסת פרמיום ב-146 אלף שקלים