$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מסתמן: מותג HUMMER המחודש יוכרז באירוע הסופרבול

האמר, מותג השטח האמריקני שהתפרק לפני מספר שנים עושה קאמבק בעוד שבועות אחדים. מה מבטיחים לנו?

ניר בן טובים   12.01.20 - 13:19
Getting your Trinity Audio player ready...
רכבי HUMMER באחד הדילרים בארה"ב (צילום: Getty)
רכבי HUMMER באחד הדילרים בארה"ב (צילום: Getty)

חברת ג'נרל מוטורס עומדת להשיק מחדש את מותג HUMMER על גבי טנדר ייחודי שיהיה באחריותה השיווקית של חברת GMC, כך מדווחת לפחות סוכנות הידיעות 'רויטרס'. לפי מקורבים לתאגיד הרכב האמריקני,  הסימנים הראשונים להחייאתו של האמר יופיעו במסגרת אירוע הסופרבול המתקיים בחודש הבא, כאשר בזמן מחצית המשחק תשודר פרסומת לרכב ה-4X4 המיתולוגי בכיכובו של כוכב לוס אנגל'ס לייקרס, לברון ג'יימס.

האורך הממוצע של פרסומת בסופרבול הוא כ-30 שניות וזמן האוויר נרכש תמורת קרוב ל-5 מיליון דולרים, כך שניתן להסיק מכך שקברניטי מחלקת הפרסום השקיעו לא מעט כסף כדי להתניע מחדש את הכותר הוותיק. לא במקרה אגב נבחר לברון ג'יימס לעמוד כפרזנטור של האמר; כשהיה בן 18 רכש לעצמו האמר H2 לרגל אירוע הדראפט שבו נבחר והפך אותו לאחד מכוכבי הכדורסל הגדולים ביותר בכל הזמנים של ליגת ה-NBA (וגם לעשירים שבהם).

האמר, שהוקמה ב-1992 רכשה לעצמה הרבה מאוד מעריצים בעולם נוכח ממדיהם ויכולותיהם של כלי הרכב הקשוחים שעברו "אזרוח" מהצבא לכביש הציבורי. היא מעולם לא הייתה רווחית במיוחד ולכן הייתה בין הראשונות להיפגע בעקבות המשבר הכלכלי בארה"ב ב-2008. חודשים לאחר מכן כשהתבהרו ממדי הנזקים, היא פשטה את הרגל וזאת למרות שחברי הנהלת ג'נרל מוטורס ניהלו מגעים עם גופים שונים מתעשיית הרכב הסינית בנוגע לרכישת המותג. למרבה הצער, אף לא אחד מהם הבשיל לעסקה חתומה ובסופו של דבר נאלצו האמריקנים לסגור את העסק ולפטר עובדים.  

אז מה בעתיד? בניגוד לרכבי ההאמר עתירי הצילינדרים והייחוס המילטנטי לצבא ארה"ב, הדגם החדש משקף את הרוח הידידותית של תעשיית הרכב - הנעה חשמלית. כן, האמר עם בקרת EV זה בדיוק מה שמחכה לצופי הסופרבול ב-2 בפברואר. מעבר לכך, אין הרבה מידע טכני אודות הרכב, אבל בסוכנות הידיעות מדווחים כי הוזרמו קרוב ל-3 מילארד דולרים למפעל GMC שיהיה אמון על הרכבת הטנדר 'האמר EV''. אז אולי לא נקבל את HUMMER כגוף עצמאי, אבל בהחלט עושה רושם שהוא עוד לא אמר את המילה האחרונה.