$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
"נגמרה החגיגה": חגגו שחרור מהכלא, ירו - ונתפסו על חם
22.11.24
התקרבה לנשק את הכלב שלה - והותקפה באכזריות
22.11.24
דנית גרינברג: "מישהו שלח לי הודעה 'אני אשמח להיות הגירושים השלישיים שלך'"
22.11.24
פעם נחתו בנמל התעופה בירושלים תיירים מאירופה - היום הוא אתר פסולת
22.11.24
סובארו הולכת על חשמל עד הסוף
היצרן היפני הודיע על תכנית מעבר גורפת של כל הדגמים שלו לחשמל
בועז קורפל
22.01.20 - 10:23
תגיות:
סובארו
Getting your
Trinity Audio
player ready...
מו במשחק מחשב אסטרטגי בו חומות ההגנה נופלות בזו אחר זו, כך מגיעות ההודעות של יצרניות הרכב בעולם אודות המעבר שלהן לטכנולוגיה חשמלית. לא מדובר רק ביצרניות מסורתיות מאירופה אלא גם בחברות רכב מחוץ ליבשת הישנה שיודעות כי הספינה החשמלית כבר הפליגה מזמן ואין דרך להחזיר אותה לאחור אל נמל הבית. היעד של הפחתת המזהמים ל-95 גרם לכל ק"מ הולך ומתקרב ובתוך פחות משנה לא תוכלנה יצרניות הרכב למכור מכוניות מזהמות מעבר לנתון הנ"ל בלי לחטוף קנס על כל גרם מעבר לנתון ועל כל מכונית שתצא משערי בית החרושת. שנת 2021 היא הסמן הימני החשוב הראשון ואחריו מסומנת שנת 2025 כשנת "יורו 7" ואילו בשנת 2030 כנראה שכבר לא תיוצרנה יותר מכוניות עם מנועי בעירה פנימית בבנזין או דיזל פרט לדגמים ומותגים בודדים ואז העולם יעלה ממש על דרך חדשה.
סובארו
הודיעה ביום שלישי כי היא הולכת לעדכן את כל צי המכוניות העתידי שלה ובטווח הרחוק כל מכונית מבית
סובארו
תהיה מחושמלת חלקית (היברידית) או מחושמלת באופן מלא. מדובר בתכנית ארוכת טווח במידה מסוימת אולם בתעשיית הרכב לא יכולים להביט לטווח של שנתיים או שלוש והיצרנים מסתכלים למרחק הרבה יותר רחוק ולכן ההודעה של
סובארו
מדברת על 2035 כשנת השלמת המהלך כולו. היעד המשמעותי הראשון עבור היצרן היפני הקטן יגיע ב-2030, אז מאמינים בסובארו כי 40% מהמכירות שלהם תהיינה של דגמים חשמליים או מחושמלים חלקית ובחלוף 5 שנים נוספות, כל הצי וכל המכירות תהיינה על מכוניות חשמליות בלבד.
ההודעה של
סובארו
מגיעה בתזמון הזה בזכות הסכמי שיתוף הפעולה עם טויוטה שתעמיד לרשות
סובארו
גישה לטכנולוגיות היברידיות וחשמליות שנמצאות בטויוטה כבר שנים רבות. אם המהלך היה תלוי בסובארו עצמה, יתכן כי ההסבה לחשמל הייתה פוגעת קשות ביצרן היפני שמכוון את המוצרים שלו לשוק ביפן, ארה"ב, אוסטרליה ולבסוף לאירופה ולמזה"ת. שתי החברות עסוקות גם בפיתוח משותף של פלטפורמה חשמלית שעליה תיבנה מכונית חדשה ואולי אף כמה גרסאות של דגמי SUV. אלה שחוששים לגורל ה-BRZ יכולים להיות רגועים בשלב זה כי הדור הבא של המכונית יקדים את המהלכים הללו, אבל חובבי גרסת הראלי WRX יצטרכו לחפש אלילה חדשה כי לא נראה שהמכונית החזקה הזאת תמשיך להתקיים.