$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חשיפה רשמית: אאודי A3 סדאן החדשה

חטיבת היוקרה הגרמנית מציגה את הדור השני של הספורט-סדאן הקומפקטית

ניר בן טובים   21.04.20 - 14:09

תגיות: אאודי

Getting your Trinity Audio player ready...

אודי חשפה היום (שלישי) את הדור השני של מכונית הספורט-סדאן הקומפקטית A3. מכונית זאת, כמקובל באאודי פותחה על בסיס ה-A3 ספורטבק שהוצגה לא מכבר ותחל את מכירותיה בקיץ הקרוב באירופה (המחירים הרשמיים בגרמניה נעים בגזרת ה-28 אלף יורו לגרסאות בסיסיות 35TFSI).  

ה-A3 סדאן עוצבה כמעט מאפס ותוכננה להיות מכונית נינוחה יותר ונדיבת ממדים, עם גידול משמעותי על הברזלים; היא ארוכה יותר מהדור הראשון ב-4 סנטימטרים ו-15 סנטימטרים יותר מדגם הספורטבק הנוכחי. בסיס הגלגלים נותר זהה עם 2.64 מ', אבל היא רחבה ב-2 סנטימטרים עם 1.82 מ' בין הדפנות. היא נראית גבוהה יותר, אבל השינוי בממד זה יורגש רק בזכות הנמכת המושבים. תא המטען מציע 425 ל', כלומר ללא שינוי. 

העיצוב החיצוני מושפע מגרסת הספורטבק אבל המבנה נוטה לכוון צללית דמוית קופה, דבר המשווה לה יציבה ספורטיבית יותר בעמידה וגם בנסיעה. תאורת ה-LED שונתה מלפנים ומאחור, פגושים חדשים הותקנו וכן תהיינה סדרות חישוקים חדשות. באאודי אומרים שמקדם הגרר הופחת ל-0.25 בזכות השינויים שבוצעו בתקרה.

בחלל הפנים אתם יכולים לצפות לאותה חוויה דיגיטלית מרשימה עם מערכת הפעלה מסוג MMI דור שלישי, אבל בפרופורציות מתונות יותר ביחס לדגמים הבכירים של המותג. זה אומר מסך ראשי דיגיטלי חדש בגודל 10 אינץ', לוח מחוונים וירטואלי 12 אינץ', גלגל הגה חדש עם פקדים נוספים, תעלה מרכזית מסוגננת עם תאי אחסון קומפקטיים ועוד. ברשימת האופציות גם תצוגה עלית וגרסאות ה-S מגיעות עם מוטיב ספורטיבי יותר.

הרכב המנועים של אאודי A3 סדאן כולל בשלב זה גרסת 1.5 ל' טורבו מסורתית בהספק של 150 כ"ס, וכן גרסה בטכנולוגיה היברידית קלה, עם מתנע-גנרטור ומצבר 48 וולט. וריאציה זו מאפשרת למערכת לאגור אנרגיה בעת הרפיה מדוושת ההאצה, נותנת תמיכה למנוע (עד 50 קג"מ) בהאצה, ובמצב שיוט מנתקת את מנוע הבערה כדי לחסוך בדלק. על פי נתוני אאודי, צריכת הדלק הממוצעת היא 20 ק"מ לליטר. תהיה גם גרסת דיזל (פחות רלוונטית לישראל), וכן נמסר כי המנועים מחוברים אל תיבה ידנית שש מהיריות או DSG7.

בצד הדינמי נעשו חידודים קלים בתגובותיה הדינמיות, ומי שחפץ בכך יוכל גם לרכוש תמורת תוספת תשלום מתלים בעלי גוון ספורטיבי המעניקים לנהג שליטה מבוקרת יותר על שינויי הכוון של השלדה והאחיזה בכביש. גרסאות S או RS טרם הוכרזו, אך סביר כי אלה תצטרפנה בהמשך הדרך. 

מיבואנית אאודי לישראל 'צ'מפיון מוטורס' נמסר ל'עולם הרכב' כי המכונית תגיע לישראל במחצית השניה של 2020.

 כל החדשות על מותג אאודי בעולם הרכב של ערוץ הספורט