$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
"איזה רגליים, אני אוכל אותן": חוקר נאשם שהטריד מינית מתלוננת
26.11.24
משרד התרבות הפרואני מנסה לברר את זהותה של התיירת שפיזרה אפר של בן אדם במאצ'ו פיצ'ו
25.11.24
זה נגמר: אחרי שנה וחצי - שחר חיון נפרדת
25.11.24
הרשימה המתעדכנת: כל חברות התעופה שביטלו הגעה לישראל
25.11.24
עד סוף השנה: קרוסאובר היברידי חדש של פיאט
למרות העיכובים של וירוס קורונה, היצרן האיטלקי נכנס לפלח השוק החם באירופה
בועז קורפל
23.08.20 - 07:27
תגיות:
פיאט
Getting your
Trinity Audio
player ready...
רק לפני ארבעה חודשים היו האיטלקים בעוצר כללי, מצור של ממש, השבתה של תעשיות ומפעלים שהחריפו את מצבה של ארץ המגף מדי יום. אלפי הקורבנות של וירוס קורונה במיוחד בצפון המדינה חשפו את חולשתה של מערכת הבריאות האיטלקית והיו ימים שנראה היה כי איטליה נכנעת וכורעת תחת עומס התחלואה. אבל היום הסיפור שם נראה קצת יותר אופטימי והתאוששות מפעלי הרכב באיטליה היא המדד הטוב ביותר לכך.
בחודשים שנותרו עד לסוף השנה, נראה כמה דגמים חדשים של היצרנים באיטליה (תחת שליטת פיאט קרייזלר ובבעלות תאגיד PSA הצרפתי) החל בפיאט, דרך ג'יפ ועד למזראטי. נשים לרגע בצד את דגמי הפרימיום של ג'יפ ומזראטי ונתרכז הפעם בלחם ובחמאה של המותג האיטלקי, פיאט. אחרי הידיעות המשמחות אודות הפיאט 500 החשמלית שהולכת ומתקרבת, זה היה ברור שגם גרסת האם שלה, הפיאט פנדה הקטנטונת והמקסימה תקבל מהדורה עם מתיחת פנים וטכנולוגיה מחושמלת אך הידיעה החשובה היא השקתו של קרוסאובר קומפקטי חדש על בסיס הפיאט טיפו והוא ייקרא באופן לא מפתיע "פיאט טיפו קרוס".
המכונית החדשה תצטרף לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב באירופה וגם אצלנו, קרוסאוברים בקטגוריה C שבהם מככבים דגמים של יצרנים רבים כמו ניסאן קשקאי, יונדאי טוסון, קיה ספורטאז', פיג'ו 3008, סקודה קארוק ועוד. בפיאט מכוונים לשווקים ספציפיים ומסמנים דגמים יריבים במטרה ליצור תדמית דינמית למכונית החדשה שלהם. בפיאט אומרים כי אם לא תהיינה הפתעות ולא יחולו עיכובים, המכונית תגיע לשוק בתחילת 2021 והיא תשים על הכוונת שלה את הקיה אקסיד ואת הפורד פוקוס אקטיב ותבקש לנגוס נתח מהדגמים האלה. הצהרת הכוונות הזאת מבשרת כי לפיאט טיפו קרוס יהיה מרווח קרקע גדול מהמכונית הקיימת כיום וכמובן על הגג נקבל גם את המסילות המזוהות עם כל קרוסאובר שמכבד את עצמו כסמל סטטוס לקטגוריה.
הפגושים יהיו שונים מהמוכר ובמיוחד הפגוש הקדמי הקשוח, פנסי החזית והגריל החדשים יחד עם הלוגו הגדול של פיאט במרכזו. עוד בגרסה המאובזרת יציעו בפיאט גלגלים עם חישוקים גדולים 17 או 18 אינץ' וחיפויי פלסטיק שחורים על בתי הגלגלים. בתוך המכונית יציגו בפיאט מסך גדול במרכז הקונסולה עם טכנולוגיה חדשה לניהול מערכות הניווט, המוזיקה והאפליקציות האחרות של המכונית.
המכונית תגיע גם בתצורת סדאן ותצורת סטיישן והאצ'בק וארבעת הגרסאות תקבלנה מנועי דיזל ובנזין כאשר גרסת היברידי קל תשולב גם היא בהיצע המנועים. אין בהודעות של פיאט כל התיחסות כעת לתיבת ההילוכים אך ברור כי הן תהיינה ידניות או אוטומאטיות מהמלאי הקיים בפיאט ולא תהיה תיבה חדשה שלא הכרנו. הבשורות הפחות טובות מבחינת שוק הרכב הישראלי היא שמכוניות על יחידות הנעה היברידיות קלות אינן זוכות להקלות מס ממשרד האוצר ולמרות שהמערכות מזהמות פחות מאשר מנועי בנזין ובטח ממנועי דיזל, הקטגוריה איננה עולה בקנה אחד עם הנוסחה הירוקה של משרד האוצר ולכן אם המכונית תגיע לישראל יצטרך היבואן המקומי לשקוד על רמת אבזור גבוהה שתפצה על היעדר הנחת המס במידה מסוימת.