$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עכשיו בארץ, מרצדס GT ב-2.4 מיליון שקל

כלמוביל מתחילה בשיווק משפחת ה-AMG GT החדשה עם גרסת ה-PRO R

ניר בן טובים   27.08.20 - 07:35

תגיות: מרצדס

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית רכבי מרצדס קבוצת כלמוביל החלה לשווק בארץ את הגרסאות הראשונות של משפחת AMG-GT החדשה שהוצגו בתערוכת לוס אנגל'ס לפני כשנתיים. את אות הפתיחה במחזותינו נותנת גרסת ה-PRO R התחרותית שלוקחת את הניסיון שנצבר על ידי חטיבת המירוצים של היצרן בסדרות ה-GT3 ו-GT4 ומסבה אותן למכונית מסלול מותאמת גם לכביש הציבורי עבור מי שהפרוטה בכיסו. תג המחיר עומד על 2.4 מיליון שקלים.

ה-GTR PRO R היא האחות ה"מתונה" של ה-GT 'בלאק' עליה דיווחנו לפני כמה שבועות ושעתידה להגיע לישראל רק בעותק אחד עם יותר מ-700 כ"ס בקנה. כמוה, היא נחשבת לאחת המכוניות המהירות ביותר סביב הנורדשלייפה עם זמן הקפה של 7:04 ד', הזמן ה-11 בטיבו עד היום עליו חתום נהג המירוצים הגרמני מארו אנגל. בדומה לכל סדרות ה-AMG הבכירות היא פותחה עם רכיבים שונים מעולם הפורמולה 1 והיא עשויה תרכובות קרבון (סיבי פחמן) על מנת לשמור על משקל נמוך. 

העיצוב החיצוני אינו מובחן מהותית מדגם ה-GT הקונבציונלי מלבד שימוש במרכב 2 דלתות במקום 4, ספויילרים וקיט אירודנימי לסיוע בכוח המשיכה וההצמדה ומערכת מתלים הניתנת לכיול מדויק ברמה של מכונית מירוץ תקנית. בתא הנוסעים לא תאלצו להתפשר על מבנה עירום וחשוף עם ברזלים וברגים אלא תזכו לחוות אותה בתוך חלל עשיר שכולל צג ראשי כפול עם מוניטור מרכזי 10.25 אינץ' וכן לוח מחוונים 12 אינץ', מושבי ספורט עשויים קרבון ואפילו מערכת שמע מתקדמת של ברומסטר.

 

דגם ה-PRO R שומר על מנוע ה-4.0 ל' בתצורת V8 מדגם ה-GT הרגיל, אבל ההספק מזנק בכמעט 100 כ"ס ל-585 כ"ס עם 71 קג"מ המושגים מטווח של 2,100 סל"ד. השידוך הוא לתיבת הילוכים כפולת מצמד שבע מהירויות שמאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות ועד מהירות מרבית של 316 קמ"ש. על הבלימה של המכונית מופקדים בלמים קרמיים וניתן לבצע שינויים במייצבי המכונית ובסרנים בהתאם למסלול עליו בוחרים לנסוע.