$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זמן הארכה: מתיחת פנים לסיטרואן C3 איירקרוס

בניגוד ל-C3, דגם האיירקרוס מקבל מתיחת פנים בולטת יותר. אבל לא כל החידושים החשובים עשו את דרכם לסיפונו

ניר בן טובים   14.02.21 - 07:43

תגיות: סיטרואן

Getting your Trinity Audio player ready...

למרות שהוא נמכר בהיקפים גדולים באירופה, דווקא הג'יפון של סיטרואן, ה-C3 איירקרוס שמחובתו להדוף תחרות מצד רנו קפצ'ר או יונדאי קונה וסקודה קאמיק, נתפש בעיני רבים לנקודת התורפה של המשפחה הצרפתית מאז הושק ב-2017. בניגוד למשל לקקטוס C4 שזכה לשדרוג מהותי במערכת הבולמים שלו ב-2018 כאשר אימץ את הכריות הפרוגרסיביות, ה-C3 איירקרוס מסתפק במעין "חצי עבודה" במסגרת הרענון שלו, ומשאיר את היתרון הטכנולוגי החשוב ביותר של סיטרואן, שיכוך ונוחות, לדור הבא שלו כנראה.

פרק הביניים הקומסטי-טכנולוגי של ה-C3 קונה לו עוד קצת זמן לנשום לרווחה. בינתיים, המייק-אובר הקטן הזה, לפחות נראה הרבה יותר מושקע מכפי שהמעצבים השוו לסיטרואן C3 הרגילה שהוצגה ב-2019 עם מינימום ליטושים; זה מתחיל עם הגדלה מופגנת של הפרונט למבנה כמעט דו-קומתי (קצת מזכיר את המולטיפלה), מכסה המנוע חודש, הפגושים הוחלפו וכך גם יחידות התאורה מסוג FULL LED וכן בוצעו קצת השחרות מאחור. בסך הכול, התוצאה חיובית לטעמנו ובכל מקרה הוא זקוק למקדם משיכה משכנע יותר כדי להשאר רלוונטי. 

אמרנו קודם לכן שסיטרואן עשו רק חצי-עבודה עם ה-C3 איירקרוס. המשמעות היא שהוא אמנם ממשיך להשתמש במתלים קונבציונליים, אבל כדי שהגלולה לא תהיה מרה כל כך, סיטרואן התקינו בו את מערכת ה-Advanced comfort seats, המדמים ישיבה בכורסה נימוחה בגוון-רטרו-70, משולב בדים מהודרים מעובים ב-1.5 ס"מ וכריות המעניקות לגוף תחושה מאוד נעימה בנסיעות קצרות או ארוכות.     

תא הנוסעים שומר על המידות וגם על הפרופורציות, פחות או יותר אם כי התווספו תאי אחסון ומחזיקי כוסות וסיטרואן לא גזלו ממנו גם את האפשרות להזיז את השורה השניה על מסילות למרחק של כ-2 ס"מ קדימה. השינוי הגדול בקבינה טמון במסך הראשי, שכעת ברור יותר, מוגדל מ-7 ל-9 אינץ', חכם מקודמו ואף אסתטי יותר אחרי שמספר קיצורי דרך הועתקו מצדדיו לתחתית המסך (האייקונים שורטטו מחדש כדי לשפר את הנגישות). עוד אומרים בסיטרואן כי התווספו גוונים חיצוניים, חישוקים חדשים וקישוטים בכל החבילות עם עד 70 קומבינציות.

בקו המנועים אין שינויים; סיטרואן ממשיכים עם ה-1.2 ל' טורבו 110 כ"ס ומעליו ה-130 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות והנעה קדמית.  

הדגם יצא לשווקים במחצית השניה של 2021 ויגיע לארץ קצת לאחר מכן.