לוגית, זה נשמע סביר שהקמת תאגיד סטלנטיס, שאפקטיבית איחד את קרייזלר-פיאט יחד עם פיג'ו-סיטרואן עשוי לטרפד תכניות שכבר אושרו בכל אחד מהמותגים. ואולם, אין זה המקרה בצורה רוחבית. מותג Jeep, מעמודי התווך של הברית החשובה הזו לא משנה כמעט שום דבר בהתכנות שלו לחמש השנים הקרובות ואם להיות יותר ספציפים, הוא ממשיך קדימה אל ייצור SUV שייתברג מתחת לרנגייד תוך שינוי אחד יסודי - המכללים והרצפה.
דגם זה שהוכרז בשנת 2018 יקבל גישה מלאה למחסנים של פיג'ו-סיטרואן, והמשמעות הראשונה היא ניתוק הקשרים לדגמי פיאט ואימוץ פלטפורמה מודולארית מודרנית, ה-CMP. רצפה זו נמצאת תחת פיג'ו 2008 בין היתר ומסתמן שה-"בייבי Jeep" אף יגייס משם את כל יחידות הכוח, החל במנועי 1.2 ל' טורבו 130 כ"ס, ועד גרסאות חשמליות 100% אותן הכרנו כבר בפיג'ו 208e ועוד. המידות עוד בגדר נעלם, אבל מסתמן שאורכו יהיה פחות מ-4 מטרים (לשם השוואה ג'יפ רנגייד נמתח ל-4.24 מ' ובסיס הגלגלים שלו הוא 2.57 מ').
השאלה המעניינת היא, האם הוא יובחן גם בצורה טכנית מהקרוסאוברים ה"רכים" ויוכשר עם מערכות שטח כלשהן, או שמא Jeep יסתפקו בקרוסאובר עירוני קונבציונלי עם הנעה קדמית ומרווח גחון מצומצם? בכלי התקשורת באיטליה מעריכים כי האמריקנים ינסו לשמר את הזהות ה"מסולעת" של Jeep כדי להציע ערך מוסף שהינו חלק מהרפטואר שלהם אפילו בדגמים פחות מוצלחים, ולכן רוב הסיכויים שהוא אכן יהיה הרפתקני יותר באופיו.
Jeep תייצר אותו במפעל טיצ'י בפולין (בבעלות פיאט) החל ביולי הקרוב לצד מספר דגמים שטרם הבשילו, בהם הקרוסאובר החדש של אלפא רומיאו ("ברנרו") וכנראה גם ה-SUV הקומפקטי של פיאט המבוססים אף הם על רצפת פיג'ו-סיטרואן. ההשקה של ה-Jeep הצעיר בחבורה מתכוננת לקראת תחילת 2022, כך שייתכן והוא יוצג ברבעון האחרון של השנה הנוכחית. מחירים? מאחר והוא ישובץ מתחת לרנגייד, שנמכר באירופה תמורת 22 אלף יורו לחבילות כניסה, אפשר להמר בזהירות על כ-16-17 אלף יורו לדגמי בסיס.