דלק מוטורס מקווה לחזק את הצלחת ה-330e פלאג-אין הייבריד של מותג BMW עם גרסה מוזלת מחיר, מופחתת כוח בשם 320e. דגם זה נוחת בימים אלה בישראל עם קונפיגורציה טכנולוגית דומה במטרה להרחיב את המשפחה ההיברידית של מכונית הספורט-סדאן הבווארית ולהנגיש אותה ללקוחות חדשים. לצד זאת, דלק מוטורס מתחילה בשיווק דגם ה-318 הקונבציונלי ארוז בחבילה חדשה, ה-M-דיזיין זהה לדגם ה-320e. בקרביים 156 כ"ס מחוברים אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית המאיצה בו מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.4 ש'. המחיר תמורתו עומד על 269 אלף שקלים.
ה-320e פלאג-אין עשויה להוות מכפיל כוח לדלק מוטורס נוכח הפופולריות של ה-330e בישראל ממנה נמסרו ברבעון הראשון למעלה מ-180 יחידות. בבחינת המכללים, מדובר באותה תחנת כוח היברידית המשרתת את האחות הגדולה שלה אך עם הפחתה של כמה סוסים נכבדים. הבסיס הוא מנוע 4-בוכנות בנפח 2.0 ל' שבשילוב המנוע החשמלי מייצר 204 כ"ס (לעומת 292 כ"ס ב-330e).
בחיבור אל תיבת ה-8 מהירויות, הרכב מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.6 ש' ועד 225 קמ"ש, וזאת לעומת 5.8 ש' ו-230 קמ"ש בדגם ה-330e. הסוללה של הרכב, 12 קווטש תספק טווח נסיעה חשמלי של כ-60 קילומטרים עד התרוקנות לפי מחזור ה-WLTP ועד מהירות מרבית של 140 קמ"ש בשימוש חשמלי בלבד. צריכת הדלק הממוצעת, בשקלול חשמל ובנזין, היא 66 קילומטרים לליטר בנזין. הטעינה של הסוללה מתבצעת במהירות מקסימלית של 3.6 שעות בתשתית חיצונית ו-6 שעות בקופסא ביתית.
בדומה ל-318i, ה-320e מצוידת בחבילה אבזור בודדה, ה-M דיזיין, שכוללת חלק ניכר מהקישוטים והצעצועים של ה-330e, אולם היא חסרה את מעטפת ההגנה המורחבת, ה-DAP וכן רכיבים אחרים כגון ריפודי עור. בתוך כך, היא כן מגיעה עם בקרות אקטיביות סטנדרטיות כגון תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב, פיקוח על שטח "מת" במראות הצד, בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית בין היתר. עוד בנמצא, חישוקי 18 אינץ', שמשות אחוריות כהות, ריפודי בד מהודרים, מערכת שמע ששה רמקולים, חלון גג חשמלי, מערכת מדיה 10.25 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ', תאורת אווירה, ממשק אפל קארפליי ועוד.
המחיר ל-320e עומד על 290 אלף שקלים, או פער של כ-20 אלף שקלים לעומת ה-330e.