$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הוצגה ב.מ.וו סדרה 2 קופה חדשה

הדור הנכנס מציג שורה של שדרוגים עם הנעה אחורית, מנועים מחוזקים וטכנולוגיות מסדרה 4. בישראל בשנה הבאה

ניר בן טובים   07.07.21 - 09:58

תגיות: ב מ וו

Getting your Trinity Audio player ready...

לב.מ.וו סדרה 2 החדשה יהיה את הכבוד להיות היחידה במשפחה הקטנה שלא מבוססת על רצפת UKL2, שכן בניגוד לסדרה 1, 2 גראן קופה ואקטיב טורר המיניוואני להן הנעה קדמית על הפלטפורמה הזו, היא מצוידת הנעה אחורית על רצפת CLAR החדשה של סדרה 3 ו-4, אם כי ניתן יהיה להשיג אותה גם בהנעה כפולה אם ממש חפצים בכך. אפשר לזהות בגישה של הבווארים חזרה מסוימת לשורשים, שכן ב.מ.וו 02 שהוצגה לפני 55 שנים הייתה הסנונית הראשונה במשפחה של דגמי קופה ספורטיביים ממוקדים יותר.

סדרה 2 החדשה עושה הכול כדי לשנות את התמונה, הן מבחינת העיצוב והן בצד היכולות שלה והרכב המנועים. בצד הפרקטי אורכה של ב.מ.וו סדרה 2 החדשה הוא 4.54 מטר ורוחבה 1.84 מטר. התוצאה היא גדילה של 11 סנטימטרים ורוחב שצמח ב-6 סנטימטרים, אך הקופה החדשה נמוכה בשני סנטימטרים מקודמתה וגובהה 1.39 מטר. בסיס הגלגלים צמח אף הוא ב -5.1 ס"מ ל -2.74 מטר, וגם מפשקי הסרנים הורחבו ב -5.4 ס"מ ל -1.58 מטר מלפנים ו-3.1 ס"מ ל-1.59 מטר מאחור. היצרנית הצהירה כי סדרה 2 החדשה מבטיחה חלוקת משקל אידיאלית של 50:50 וכי המכונית עמידה יותר בפני כוחות פיתול ב-12 אחוז נוספים.

אף על פי שב.מ.וו לא השאירה שום אלמנט ויזואלי ללא שינוי, ניתן לזהות אותה בקלות ולפחות הפעם, מטעמים נכונים בחרו בכליות בגודל נורמלי וקווים מתונים וחסונים שהולמים את האישיות שלה. ברמת המינוע, ב.מ.וו מציגה את סדרה 2 עם שני מנועי בנזין ודיזל אחד. דגם הכניסה הוא 220i קופה עם 184 כ"ס ו-32 קג"מ שבסיועה של תיבת 8-מהירויות אוטומטית מסייעת לו להגיע למהירות של 100 קמ"ש תוך 7.5 שניות. בקיץ הבא תהיה גרסת 245 כ"ס לארבעת הצילינדרים החדשה תחת גרסת 230i. אולם עד שב.מ.וו תגבש את ארסנל המנועים עם M2 חדשה, ה- M240i xDrive הוא הדגם הנחשק ביותר; בקנה שלו 374 כ"ס ו -50 קג"מ תרומת 3.0 ל' שש בוכנות בטור, הקשור לתיבת הילוכים אוטומטית סטפטרוניק ספורט 8-מהירויות, שיש לה גם בקרת שיגור שמטיסה את ה- M240i xDrive ל-100 קמ"ש תוך 4.3 שניות בלבד. M240i היוצאת, שהייתה זמינה גם ללא xDrive, היו חסרים 34 כוחות סוס לעומתה.

 קופה 2 שואלת לא מעט טכנולוגיות מאחותה הגדולה, סדרה 4. יש לה בולמים אדפטיביים כדי למזער את השיבושים, דפרנציאל מוגבל החלקה, וכן נמסר כי מערכת מתלי ספורט אופציונלית עבור הגרסאות הרגילות, אם כי ל- M240i xDrive יש את זה כסטנדרט. גרסת הקצה מקבלת גם ערכת בלימת M Sport, שלדת M עם מספר מצבי כיול וחישוקי 19 אינץ'.

בסביבת הנהיגה מרב תשומת הלב מופנית לנהג, שלראשונה יוכל לקבל תמורת תוספת תשלום גם תצוגה עלית מתקדמת. בחבילה הבסיסית מושבי ספורט, קונסולה מרכזית גבוהה ודיפוני דלתות שזורמים לכוון הדשבורד. כסטנדרט, מערכת המולטימדיה נושאת מסך בגודל 8.8 אינץ' ותצוגת 5.1 אינץ' בין השעונים האנלוגיים. מי שמשלם תוספת מקבל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' ומסך בגודל 10.25 אינץ' בקונסולה המרכזית. ניתן להשיג גלגל הגה M Sport ומושבי M Sport, כמו גם מערכת שמע מחמיאה מבית הרמן קרדון עם 16 רמקולים, זגוגית אקוסטית, בקרת אקלים שלושה אזורים וחימום הגה ומושב בין היתר.

ב.מ..וו תמחרה את ה-2 החדשה ב-42-50 אלף יורו. היא תמשיך לצאת משערי המפעל הראשי בלייפציג ולישראל תגיע במחצית השניה של 2022, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס.