סיטרואן אמנם נכנסה לפלח הקרוסאוברים המשפחתיים באיחור לא קטן, אך כשהחליטה לקחת צעד קדימה, עצמאי ובנפרד משיתופי הפעולה הקודמים עם מיצובישי, לפחות עשתה זאת בדרך היצירתית האופיינית לה וחרתה על דגלו של ה-C5 איירקרוס את מוטיב הנוחות, הנועם והשקט כפי שעושה לאורך כל הסטוריית רכבי המשפחה של החברה. כעת, ארבע שנים לאחר חשיפתו הוא מקבל שדרוגים של אמצע החיים כאשר מרביתם מרוכזים בהופעתו החיצונית ותכנון הנדסת האנוש. לפחות על פי התמונות, נראה שסיטרואן מיישרים קו עם מכונית הסאלון החדשה, ה-C5X.
במסגרת מתיחת הפנים סיטרואן מבצעת רענון מקיף של החלק הקדמי וקצת שינויים מאחור. חתימת התאורה הדומיננטית של ה-C5 איירקרוס מאמצת הפרדה ברורה יותר בין המפלסים של מכסה המנוע עם תמת "מעבר חציה" דיגטלי לאורך הפס הקדמי. אלה עוצבו כעת עם LED חדש שיהפוך לחלק מסימן ההיכר של המותג הצרפתי בשנים הקרובות, הגם משווה לו מראה קצת יותר דינמי וקל לעיכול מקודמו. בקומה התחתונה ניתן להבחין בפגוש מורחב עם כניסות אוויר מוגדלות, פנסי ערפל חדשים המשולבים בפתחי האוורור הפונקציונליים ו"סינר" כסוף בתחתית. במבט לאחור השינויים מתונים יותר, כך גם בפרופיל שם אפשר לראות את חישוקי הסגסוגת החדשים בגודל 18 אינץ' ואת כיסוי המראות המושחר (מותנה כנראה בחבילה הנרכשת).
את הגרעין של מתיחת הפנים שמרו לתא הנוסעים; סיטרואן שואבת לא מעט רעיונות מה-C5X ו-C4 החדשות ומתגברת את הקונסולה המרכזית וכל חווית המשתמש. את מסך המגע הקודם מחליפה כעת מערכת המידע והבידור החדשה הנעזרת במסך 10 אינץ' מלבני במרכז הדשבורד, עם העתקה של פתחי האוורור מהמפלס המרכזי לתחתית המסך ושינוי עיצוב כולל של כל שלד סביבת העבודה. מעבר לכך לא ידועים עוד הרבה פרטים לגבי רמות האבזור, אך בסיטרואן ישלבו גם פונקציות עיסוי במושבי ה-Comfort (בגרסאות הבכירות) וכן ישדרגו את המושבים בתרכובות אלקנטרה. עוד שינוי אחד גדול - פינוי ידית ההילוכים המסורתית לטובת שימוש במתג כך שיש יותר חלל אחסון בקונסולה המרכזית.
בהרכב המנועים של ה-C5 איירקרוס לא יחולו שינויים מהותיים; כל דגמי הבערה הנוכחיים ממשיכים, וזה אומר מנוע 1.6 ל' טורבו בנזין 180 כ"ס, מנוע 1.2 ל' טורבו בנזין 130 כ"ס, מנוע 1.5 ל' טורבו דיזל עם 130 כ"ס וכן גרסת הפלאג-אין הייבריד עם 225 כ"ס וסוללה שצריכה להספיק ל-50 קילומטרים נסיעה על חשמל. המנועים משודכים אל תיבת הילוכים אוטומטית 8-מהירויות.
ה-C5 איירקרוס נמכר בישראל בכל גרסאותיו עד היום. את שנת 2021 חתם עם 1,143 יחידות, דגם ה-1.5 ל' דיזל Feel היה הפופולרי ביותר עם מעל 860 יחידות. דגם הפלאג-אין הייבריד נמסר ל-25 לקוחות (מחירו כ-229 אלף שקלים).
מהיבואנית לישראל דוד לובינסקי נמסר ל'עולם הרכב' כי ה-C5 איירקרוס יהיה זמין בישראל רק בתחילת 2023.