בעוד שיצרניות רכב רבות הפסיקו לפתח מנועי בערה מודרניים והפנו משאבים אל פיתוח מערכות הנעה חשמליות וידידותיות לסביבה, ב.מ.וו לעומתם לא ממהרת לסתום את הגולל ועובדת על דור חדש של מנועי בנזין ודיזל במקביל. בין לבין היא מטפחת שישה ושמונה צילינדרים לאורך כל שדרת המכוניות שלה מלמטה ועד הקצה העליון, אך הסבירות שתצליחו לפגוש ב-V12 בעתיד הולך ומתמעט. למרות שב.מ.וו מנצלת 12 צילינדרים במכוניותיה מאז 1987 והוא הפך לאחד מסימני ההיכר של רכבי האולטרא-פאר של היצרן, המותג נפרד סופית מתריסר הצילינדרים במסגרת מהדורה מיוחדת של סדרה 7 באמצע השנה.
כפי שמודיעה ב.מ.וו, מנועי ה-V12 האחרונים יעלו לייצור במחצית השניה של 2022. מתוכם, שנים עשר בדיוק מופנים ל-Limited Edition BMW M760i xDrive, המיוצרת בלעדית לשוק האמריקאי. מכיוון שסדרה 7 הנוכחית מוצעת בדרך כלל כגרסה ארוכה בארה"ב, המהדורה הסופית מגיעה אף היא מצוידת עם בסיס גלגלים ארוך. בנוסף להיותו מאובזר מעבר לחבילות המסורתיות, הדגם יכלול גם תמה ייחודית, גלגלים שונים ובחירה מתוך קולקציית הצבעים והריפודים הנרחבים של BMW Individual. ב.מ.וו מזכירה בקצרה גלגלי M 20 אינץ' בעיצוב דו-חישורי בשחור או אפור, לוחית עם המספר הסידורי של הדגם מבין 12 הדגמים על הקונסולה המרכזית וכיתוב "The Final V12" על מכסה המנוע ועל ספי הדלת. הדגם המיוחד מסומן רק ב-V12 על מכסה תא המטען כך שיהיה קצת קשה לזהותו מבחוץ.
מנוע ה-V12 המקורי של הבווארים הותקן כאמור בסדרה 7 לפני למעלה מ-30 שנה תחת הקידוד M70. הנפח היה 5.0 ל' עם 2 שסתומים לצילינדר ואליו הוצמד חידוש טכנולוגי - מצערת אלקטרונית. המנוע ייצר בקרבת 300 כ"ס וקבע רף גבוה מאוד של ביצועים שאילץ את המתחרים של המותג להגדיל נפחים ועוצמה כדי לעמוד עם ה-750 במבחני הביצועים. כיום, מנוע ה-V12 מייצר פי 2 יותר עוצמה עם קצת יותר מ-600 כ"ס מנפח של 6.6 ל'.
רולס רויס, גם היא חלק מקבוצת BMW, מספקת היום מנוע 6.75 V12 בכל הדגמים המובילים שלה - אותו שנים עשר צילינדרים הוא למעשה תרומת ב.מ.וו מן הסתם. משנת 2030 רולס רויס מדווחת כי תייצר רק מכוניות חשמליות, ולכן ה-6.75 V12 ברכבי מותג היוקרה האנגלי יהיה האחרון מסוגו.
ב.מ.וו טרם פרסמה תמונות של ה-760 לימיטד המדוברת, ממנה היא תגלגל החוצה מפס ההרכבה רק 12 יחידות. בגרמניה מעריכים שהיא תתומחר בסביבות ה-200 אלף דולר בארה"ב.