לקסוס מגלגלת החוצה (וירטואלית) את הדור הבא של מכונית הספורט החשמלית שלה, אשר בשלב זה אינה מזוהה באופן פרטני אלא נושאת שם גנרי (Electrified). הדגם נחשף לראשונה ב-14 בדצמבר במסגרת ההכרזה על אסטרטגיית הרכב החשמלי (BEV) של אקיו טויודה, נשיא טויוטה העולמית וכן על ידי נציגים של חטיבת לקסוס. דגם הספורט החדש הוא בסך הכול אחד מתוך 30 רכבי חשמל של לקסוס וטויוטה ויהיה זמין עד שנת 2030.
הגרעין מאחורי פילוסופיית Lexus Electrified הוא לאפשר למותג היוקרתי להקים גשר טכנולוגי יציב אל עבר מכוניות ידידותיות לסביבה, כאלה שאינן צורכות דלק קונבציונלי. החברה שואפת לרתום במלואו את הפוטנציאל הגלום במערכת חשמול כדי לחדד את המאפיינים הדינמיים של כלי הרכב שברשותה - הנוכחיים וגם העתידיים. זאת הם אומרים על ידי תכונות ה-Lexus Driving Signature, נוסחה שפותחה על ידי חטיבת המירוצים של טויוטה, המבוססת על תגובות רכב ליניאריות שבמרכזן מערכת תקשורת מהודקת עם הנהג.
הרכב עצמו, עם הפרופורציות ומרכז הכובד הנמוך האופייניים לדגמי קצה, הנדרשים איפוא למכונית ברמת ביצוע כל כך גבוה, מבשר בהיבט מסוים אודות החייאת רוחה של לקסוס LFA האייקונית. הוא אמנם לא יהיה מסוגל בשום דרך (גם לא מלאכותית) לחקות את סימפוניית מנוע ה-V10 המפעים של ה-LFA אבל מבחינת יכולות הוא ינסה להתעלות עליה במידה ניכרת; התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש תהיה בטווח של 2 שניות בלבד והסוללה תנפק טווח שעולה על 700 ק"מ עד התרוקנות, הודות לשימוש בסוללות מוצקות (Solid state).
בלקסוס מתמקדים כעת בעיקר בדגמים פרקטיים וחכמים לשימוש יומיומי, ומשאירים את הפנטזיות המוטוריות בצד לעת עתה. ועדיין, מכונית זו היא ציון דרך בתולדות חטיבת הפרמיום היפנית שמנסה לצעוד בעקבותיה של ה-LFA. ביפן אגב סוברים שלאור הדמיון (הרעיוני) ביניהן היא פשוט תחליף את הסיומת "A" ב-"Z" - אות שמקושרת למהפכת ה-Beyond zero של חברת טויוטה, ותקרא לקסוס LFZ.