$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ספינת הדגל: הוצג ב.מ.וו X7 המחודש

רכב הפאר הבווארי מתרענן חזותית, טכנולוגית, בצד הבטיחות והיכולת. בישראל בסוף השנה

עמית מרצ'לי   14.04.22 - 15:49

תגיות: ב מ וו

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו חושפת את מתיחת הפנים ל- X7, רכב הפנאי-שטח המוחצן והגדול ביותר מתוצרתה. זהו העדכון הראשון מאז הוצג לראשונה בסוף שנת 2018 ובמסגרתו זכה לשורת עדכונים בגזרת יחידות התאורה, מערך המולטימדיה והיצע המנועים אשר תוכנן כולו על טהרת המיילד הייבריד.

חיצונית הקווים הבורגניים של ה-X7 נשמרו, עיקר השינוי מתכנס סביב חזית המכונית אשר זוכה ליחידות תאורה מפוצלות בטכנולוגיית מטריקס LED, גריל כליות גדול ומואר ועיטורי ניקל נוצצים הניתנים להשחרה בעזרת חבילת עיצוב ייעודית. זווית הצד חושפת גם חישוקי גלגלים עד קוטר של 23 אינץ׳, הגדול ביותר אי פעם שהולבש על מכונית ב.מ.וו ישירות מהמפעל.

אל תא הנוסעים המפואר, הצטרף מערך המולטימדיה החדש של החברה iDrive 8 המאכלס תחת משטח זכוכית צמד מסכים; לוח מחוונים בגודל 12.3 אינץ׳ וצג מרכזי בגודל 14.9 אינץ׳ עם תמיכה בקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי אלחוטי. נוסף על כך, פקדי השליטה על בקרת האקלים הועברו לתפריט ייעודי בממשק המולטימדיה ואת מוט ההילוכים המסורתי מחליף כעת מתג זעיר. בדומה לדור היוצא, חלל הנוסעים יוצע בתצורת שבעה או שישה מקומות ישיבה בהתאם לבחירת הלקוח.

מנועים
את ב.מ.וו X7 תוכלו להזמין בשלוש יחידות הנעה אשר זוכות לסיוע היברידי מתון 48V, בדומה למה שניתן למצוא כיום בסדרה 5, התורם לשיפור נתון פליטת המזהמים וליציאה חלקה יותר מהמקום. כל הגרסאות משודכות לתיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF, ולמערכת xDrive המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים באופן שווה.

גרסת הכניסה (xDrive40i) מצוידת במנוע בנפח 3.0 ליטר טורבו שישה צילינדרים בהספק 380 כ״ס ומומנט מרבי של 55 קג״מ. תאוצה מעמידה למאה קמ״ש מתבצעת תוך 5.8 שניות בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ״ש. בעיקר עבור השוק האירופאי, אך לא רק, יוצע מנוע בנפח 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל המעמיד הספק משופר של 352 כ״ס ומומנט מרבי של 73.4 קג״מ. לגרסה זו נתון תאוצה למאה קמ״ש של 6.1 בדומה לדור היוצא.

בגרסת הבכירה (xDriveM60i) ניצב מנוע בנפח 4.4 ליטר, V8 טווין טורבו בהספק 530 כ״ס ומומנט מרבי של 76.4 קג״מ שמצליח להאיץ למאה קמ״ש משקל כולל של טון וחצי תוך 4.7 שניות בלבד. ולמי שרוצה עוד כמה סוסים בארווה נספר שסדנת אלפינה אשר נרכשה על ידי ב.מ.וו באחרונה, עובדת בימים אלו על גרסת קצה שצפויה לסחוט מאותו הנפח בדיוק הספק משופר של 621 כ״ס כחלק ממהדורה מיוחדת שתעלה לייצור במהלך שנת 2023.

ה- X7 החדש, בדומה לקודמו ולרוב סדרת ה-X, יורכב במפעלי החברה שבדרום קרוליינה ארצות הברית. יחידות ראשונות צפויות לעלות על כבישי העולם כבר באוגוסט הקרוב תחת תג מחיר של 78,845 דולר – 104,095 דולר בהתאם למפרט. היבואנית המקומית דלק מוטורס תחל לשווקו בישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.