גרסת כניסה חדשה למכונית הדגל של חטיבת היוקרה הקוריאנית ג'נסיס. היבואנית לישראל כלמוביל תחל לשווק את חבילת 'אקסקלוסיב' במחיר של 350 אלף שקלים, עלות נמוכה משמעותית מהגרסה הבכירה שנמכרת ב-440 אלף שקל ופער של כמעט 40 אלף שקלים מחבילת הביניים, ה-לקשרי שתומחרה ב-385 אלף שקלים.
רמת גימור זו שומרת על הנראות וגם על רוב האמצעים הטכנולוגיים של ה-G80, ומחסירה אלמנטים ספציפיים בצד האסתטי והדינמי. היא כוללת חישוקי 18 אינץ', גלגל הגה בחיפוי עור נאפה, תאורת אווירה 64 גוונים, גימורי פנים פיאנו, חיישנים היקפיים, מצלמות 360 מעלות, חימום ומיזוג למושבים הקדמיים, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת תלת אזורית, כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי בתלת ממד, מערכת מדיה ראשית 14.5 אינץ' וכל הקישורים והממשקים לטלפונים החכמים וכל מערכות הבטיחות של היצרן.
דגמים בכירים בהררכיה של ה-G80 שנמכרים בישראל מגדילים את קוטר חישוקים ל-19 אינץ' (לא תמיד תרומה מבורכת בגלל הפגיעה בנוחות הנסיעה), גימורי עץ, מערכות שמע מבית לקסקון משודרגות ל-18 רמקולים, מתלים אדפטיביים, תצוגה עלית ותוספות אחרות ברמה האסתטית ופונקציות מסוימות במושבים כגון עיסוי וכיוונים חשמליים מורחבים לרווחת הנהג והנוסע.
בחזית של ה-G80 פועם מנוע 2.5 ל' טורבו בנזין בהספק של 304 כ"ס ו-43 קג"מ מ-1,650 סל"ד בצימוד אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית והנעה אחורית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-6 שניות בלבד וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-9-10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. ה-G80 נזכיר, היא מכונית הסדאן הגדולה ביותר של החברה עם אורך של 5 מטרים, רוחב של 1.92 מ' ובסיס גלגלים של קצת מעבר לשלושה מטרים.
מנתוני היבואנית, עולה כי מתחילת שיווק ה-G80 בישראל, אשתקד בחודש פברואר, נמסרו 128 כלי רכב מסדרה זו. דגם האלקטריפייד החשמלי שהגיע לארץ ממש לאחרונה נמכר עד עתה ב-10 יחידות (החל ב-500 אלף שקל) אך באופן דומה ליבואני יוקרה מתחרים, גם בארץ מתמודדים ג'נסיס עם רשימת הזמנות הולכת וגדלה למוצרים החשמליים, ומצד שני עם מלאי מוגבל וקשיי אספקה בגלל המשברים העולמיים.