$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מרצדס מציגה את ה-S קלאס פרפורמנס-E

מכונת הביצועים המחושמלת של ספינת הפאר היא החזקה ביותר בתולדות הסדרה. תחזיקו חזק

ניר בן טובים   08.12.22 - 14:41

תגיות: מרצדס

Getting your Trinity Audio player ready...

על רקע הצגת ראשי התיבות E-Performance, מרצדס חונכת דור חדש של מכוניות ביצועים, מפוארות וייחודיות עם מרכיב חשמול, שיהפוך להיות חלק אינטגרלי בעתיד של חטיבת AMG כדי שהיא תוכל לשרוד את תקנות זיהום האוויר ומדדי איכות הסביבה המחמירים. ה-S-Class 63 E-Performance החדשה היא בהחלט ציון דרך ברשימת ההישגים של AMG והיא לא מתפשרת על שום דבר מהותי, על אף שהיא כנראה היחידה והאחרונה מסוגה. בשורה התחתונה: זוהי הגרסה החזקה ביותר בתולדות ספינת הדגל מזה חמישים שנות קיומה: 802 כ"ס ומומנט מרבי של 144 קג"מ. מספיק לכם?  

יחידת הכוח מורכבת ממנוע בערה ויחידת הנעה חשמלית תומכת בטכנולגיית פלאג-אין; ה-V8 בנפח 4.0 ליטר לבדו מחלץ 612 כ"ס, די והותר כדי להחזיר לכם עודף מארוחת הצהריים. אולם בהינתן שזו גרסת ה-E-Performance, יש להוסיף לקרקס הבוכנות הזה את ה-190 כ"ס של המנוע החשמלי שמגדיל את התפוקה מעל 800 כ"ס כאמור. עד לפני כמה שנים, דף נתונים טכני מסוג כזה היה שמור למכונית היפר קיצונית של מיליון יורו. הסוללה, אם החסכון באמת חשוב לכם, היא 13.1 קילוואט-שעה, מותקנת מאחור, והיא מספקת אוטונומיה מאוד מוגבלת של 30 קילומטרים עד התרוקנות.

תיבת ההילוכים היא Speedshift אוטומטית MCT 9G עם תשע מהירויות, כנגזר משמה - שולחת את הכוח לכל הגלגלים (4-מאטיק) מחוברת יחד עם תיבת 2 מהירויות למנוע החשמלי בסרן האחורי. למרות המסה האדירה שרובצת על הגלגלים - 2,570 ק"ג, הרצפה של ה-S קלאס כשירה לעמוד בדרישות התובעניות של הנהג, הודות לשילוב של מתלי אוויר, מוטות נגד גלגול אקטיביים מתרכובת אלומיניום והיגוי סרן אחורי שמוסיף דיוק בשינויי כיוון חדים. גם לבלמים מאפיינים שנלקחו ממסלול המירוצים: 400 מ"מ מלפנים ו-380 מ"מ מאחור. כל אלה, נותנים לה רשת בטחון לסיים את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. ניתן להסיר את המגביל ולהעפיל עד 290 קמ"ש. לרכב גם ארבע רמות של בלימה רגרנטיבית, ושבע מצבי כיול למערכת המנועית כדי לחדד את הביצועים עוד יותר.

העלייה המשמעותית בביצועים לא קלקלה את המראה הייצוגי של ה-אס קלאס. מבחינה צורנית היא לא שונתה אלא רק מותאמת לתמות הספורטיביות של חטיבת AMG. צבעי המרכב אגרסיביים ועמוקים יותר, פתחי אוויר מוגדלים, חישוקי הסגסוגת המבריקים בגודל 21 אינץ' כעת והחלפת הלוגו של מרצדס בלוגו AMG על מכסה המנוע מסגירים את תעודת הזהות שלה, מודגש בין היתר על ידי כיתובי ה"V8 ביטורבו" בכנפיים שלה. חלל הפנים, טוב נו אתם יודעים, תאווה לעיניים, החושים והאוזניים, או במילים אחרות - לא חסר שם כלום. המחירים אינם ידועים בשלב זה. הערכות? סביבות 180 אלף יורו.