$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רנו אוסטרל בישראל

פריסבי משיקים את ה-SUV האסטרטגי של קבוצת רנו עם הנעה היברידית ומיקרו היברידית ומספר רמות גימור

ניר בן טובים   14.02.23 - 13:18

תגיות: רנו

Getting your Trinity Audio player ready...

יבואנית רכבי רנו לישראל 'פריסבי' (מתוך קבוצת קרסו מוטורס) משיקה היום (ג') בארץ את רנו אוסטרל 2023, הקרוסאובר המשפחתי המוביל של היצרן הצרפתי שנכנס לנעליו הלא מי יודע מה גדולות של קאדג'ר, ואמור, תאורטית להשיג לרנו דריסת רגל הרבה יותר משמעותית בקבוצת C בזכות שורה של בשורות טכנולוגיות ועיצוב מחמיא. הוא יקבל אגב חיזוק בשנה הבאה עם הופעת מוביל הנוסעים רנו אספאס 2024, שיתבסס על חלק ניכר מתוך מכלליו.

האוסטרל אמור לסמן עבור רנו את המיזוג הצורני, וגם הרעיוני שבין ארקנה דמוי הקופה לבין המגאן הקונבציונלית, אל תוך חבילה משפחתית מודרנית, חסכונית ומרווחת לחמישה אנשים. הוא יושב על רצפה מודולארית CMF של הקבוצה ולו אורך של 4.55 מ', רוחב של 1.83 מ', גובה 1.62 מ' ובסיס גלגלים של 2.66 מ'. תא המטען מציע נפח אחסון של 430 ל' בדגם 1.2 ל' היברידי ועד 500 ל' בדגם מיקרו היברידי. בתא הנוסעים עוד כ-35 ל' של חללי אחסנה.

פריסבי תשווק את האוסטרל עם 4 מפרטים מובחנים. בגרסה התקנית שלו הוא מגיע עם מערכת open link בעברית לה צג 12 אינץ', כולל שיקוף אפל קאר פליי ואנדרויד אוטו, מערכת שמע שמונה רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי ומצלמה אחורית ועוד. דגמים בכירים מוסיפים גם מצלמות היקפיות 360 מעלות, תאורת אווירה, מושבים מהודרים יותר, מערכת חניה אוטומטית, זיהוי שטח מת במראות הצד, חישוקי 18 ו-19 אינץ', גג פנורמי, שמשות כהות מאחור ועוד חיזוקים במערכות ההגנה האקטיביות.

הגרסה ההיברידית המלאה של האוסטרל מצוידת מנוע 1.2 ל' טורבו ומערכת חשמלית במתח 400 וולט, עם סוללה של 1.7 קווטש, כלומר לא היברידי נטען אלא Full hybrid שמטעין את עצמו. ההספק המרבי הוא 131 כ"ס ו-20 קג"מ מ-1,750 סל"ד בחיבור אל תיבת שש מהירויות דו מצמדית. הוא יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.4 שניות ועד 175 קמ"ש מהירות מרבית. צריכת הדלק הממוצעת היא בסביבות 19 ק"מ לליטר בנזין. גרסה זו נמכרת רק בשידוך לחבילת האבזור הגבוהה ביותר - TECHNO.

עם מערכת הנעה מיקרו היברידית, בסיס המנוע גדל ל-1.33 ל' בנפח, עם סיוע של מצבר 48 וולט ומתנע גנרטור שאמורים לסייע קצת בביצועים ובהפחתת צריכת הדלק והמזהמים. התפוקה המרבית היא 158 כ"ס ו-27 קג"מ מ-1800 טורים בצימוד אל תיבה רציפה. הוא יאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.7 שניות. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-14 ק"מ לליטר.

המחירים לאוסטרל בישראל:
מיקרו היברידי מנוע 1.3 טורבו בגרסת בסיס - 175 אלף שקל
מיקרו היברידי בגרסאות בכירות יותר, החל ב-195 אלף שקל ועד 200 אלף שקל.
אוסטרל היברידי מלא במפרט TECHNO נמכר תמורת 250 אלף שקל.

ביבואנית מוסרים כי בהמשך הדרך יחבור אליו גם דגם אספרי-אלפיין היוקרתי עם תמה עיצובית נפרדת במשפחת האוסטרל. מסגרת האחריות: שלוש שנים לרכב, שנתיים למנוע החשמלי +3 שנים או 100 ק"מ לתקופה שנייה, אחריות לסוללה שמונה שנים.