$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מפלצות חזקות וידידותיות

תחזיקו חזק: ב.מ.וו משחררת את גרסאות הקומפטישן של סדרות ה-X5 וה-X6 שלראשונה נעזרות בטכנולוגיה מיקרו הבירידית

ניר בן טובים   26.02.23 - 12:30

תגיות: BMW

Getting your Trinity Audio player ready...

כמה שבועות לאחר התמונות והמידע הרשמיים שהופצו אודות BMW X5 ו-X6 המחודשים, המותג הבווארי ממשיך עם גרסאות הביצועים הנחשקות שנקראות M-קומפטישן. שני רכבי הכביש שטח המסיביים מאמצים אותם שינויים קוסמטיים של הדגמים המקוריים כך שרק חדי עין ידעו לזהות מה באמת מתחולל מתחת לעיני הנהג. בתמצית הדברים, רענון קל, בצד הויזואלי באמצעות פנסים דקים של 35 מ"מ המסתירים חתימת אור בצורת חץ שמובנית באיתותים.

המנה העיקרית. מתחת למכסה המנוע, שתי המפלצות נשארות אמנם נאמנות למנוע V8 4.4 ביטורבו שהספקו נשאר על 625 כ"ס ב-6,000 סל"ד עם מומנט של 76 קג"מ זמין בין 1,800 ל-5,800 סל"ד. אף על פי כן, מהנדסי המותג חיטטו בצנרת והחליטו ללכת על משהו חצי צמחוני (בלי להעליב אף אחד) כדי להפחית את זיהום האוויר. בתפריט תקבלו עכשיו תשתית מיקרו היברידית - טכנולוגיית 48V, מתנע-גנרטור, סעפת פליטה רוחבית, גל ארכובה מחוזק, מגדש טורבו משופר ותעלת יניקת אוויר חדשה וכן ממיר קטליטי משופר. בנוסף, הן אספקת הדלק והן תהליך הקירור עברו שדרוג.  לדברי ב.מ.וו, רשימת השינויים הטכניים הזו מספקת תגובה חדה עוד יותר. אם כי נכון לעכשיו, על הנייר, ה-0 עד 100 קמ"ש עדיין נשמר על קצת פחות מ-4 שניות.

במסגרת השקת דגמי הקומפטישן, שני רכבי הכביש שטח של BMW גם מנצלים את השינויים מבחוץ ומבפנים כדי להרחיב את עזרי הנהיגה שלהם. אזהרת סטייה מנתיב כוללת כעת פונקציית חזרה מנתיב עם סיוע בהיגוי, עוזר הגבלת מהירות אוטומטי, אזהרת סטייה מכביש, ניווט אקטיבי, בקרת מהירות במסלול וסייען עצירת חירום.ה-Park Assist Pro החדש (גם אופציונלי) מאפשר לשלוט בתמרוני חניה אוטומטיים לכניסה ויציאה - כמו גם תמרונים שלמים עד 200 מטר, וכל זאת באמצעות ה-My - אפליקציית BMW. הנהג יכול לשלוט בכל תמרון מתוך הרכב או מרחוק, תוך מעקב אחר סביבת הרכב, אם כי צריך לבדוק שהסלולרי שלכם תואם את לכך.

על הסיפון, ל-BMW X5 M Competition ול-BMW X6 M Competition סביבת נהיגה מעוצבת מחדש - וחלק מהתפריטים במערכות מוקדשים לביצועים על פי הפרמטרים של חטיבת M. שני המוניטורים משתמשים בצג דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' מעוקל באלכסון בהמשכיות יחד עם מסך המגע (14.9 אינץ') המוצב בחלק העליון של הקונסולה המרכזית. למערכת האחורית יש יותר כוח מחשוב כעת (תגובות משופרות), אפל ואנדרויד אלחוטי, נגיעות קרבון, גלגל הגה ספורטיבי של חטיבת M ועוד הרבה תוספות ייחודיות לתמה של חטיבת הביצועים.

ב.מ.וו תגבה עבור החבילות האלה, קומפלט עם הרכב בסביבות 125-130 אלף דולר - תלוי בתוספות האופציונליות. דלק מוטורס תשווק את הרכבים החדשים בארץ ברבעון האחרון של השנה.