פיג'ו חשפה הלילה מתיחת פנים של אמצע החיים ל-2008. רכב הכביש שטח הוצג לראשונה ב-2019 והפך במרוצת השנים לאחד הכלים הנמכרים מסוגו יוצר בלמעלה מ-700 אלף עותקים. גרסתו החשמלית, המקורית ה-2008e התברגה גם היא בצמרת טבלת המסירות באירופה בקבוצת B וגזלה 10% מכלל המכירות. כעת מגיע מקצה עדכונים שיעניק לו ארכת זמן מסוימת עד להחלפת הדור בעוד כמה שנים בודדות.
מאחר וזוהי מסגרת רענון קלה, לא תמצאו כאן מהפכות דרמטיות בעיצוב ובטח לא במידות. הוא שומר על אורך כולל של 4.3 מ', רוחב של 2 מ' (עם מראות פתוחות), גובה 1.55 מ' ותא מטען של 434 ל'. עיצובית, פיג'ו מעניקים לו טיפול קוסמטי בהשראת רכב הראווה 9X8 שמאוחר יותר הועתק ל-508 ופיג'ו 3008 בין היתר. המשמעות היא שינוי של חתימת ה-LED בשני הקצוות והענקת אפקט תלת ממדי ציורי יותר לטופרים המסורתיים בתחתית הפגוש. השבכה מעודכנת גם היא בלוגו החדש ויהיו גם גוונים חדשים וחישוקים נוספים.
תא הנוסעים מאמץ מספר חידושים בהם צג ראשי מוגדל ל-10 אינץ' (סטנדרטי בכל הגרסאות) ואת ידית ההילוכים המסורתית מחליף מתג, כך ששטחי האחסון בסביבת העבודה של הנהג הוגדלו במעט והעיצוב נראה נקי יותר. חלק מהגרסאות תהיינה מאובזרות גם בתקרה פנורמית, מצלמות 360 מעלות, שקעי USB-C נוספים וטעינה אינדוקטיבית לסלולריי (15 וולט).
בהרכב המנועים שלו סומנו כמה שינויים מעניינים. בראשם, הגרסה החשמלית שהעפילה מ-134 ל-156 כ"ס על סוללת 54 קווטש שמאפשרת לו טווח נסיעה של 405 קילומטרים בין טעינות במקום 320 בדגם היוצא. בקר הטעינה של הרכב מאפשר זרם AC של 7 או 11 קילוואט ועד 100 קילוואט במסופי DC מהירים שיחזירו לסוללה 80 אחוז ב-30 דקות.
במהלך 2024 יצטרפו למנועי הבנזין והדיזל המוכרים לנו (1.2 ל' ו-1.5 ל' 130 כ"ס) גם מנועים מיקרו היברידים בהספק של 136 כ"ס שנעזרים במערכת חשמלית 48 וולט בחיבור אל תיבת שש מהירויות דו-מצמדית חדשה לחלוטין עליה דיווחנו לא מזמן. לדברי פיג'ו, מערכת זו תפחית את צריכת הדלק ב-15%. מנוע זה כבר הוכרז בתחילת השנה עבור ה-3008 הבא ועל פי מבחנים שנעשו ביצרן, ניתן לנצל הכוח החשמלי נטו, בתנאי נהיגה עירוניים כמעט מחצית מהזמן.
מהיבואנית לישראל דוד לובינסקי נמסר כי ככל הנראה נפגוש את ה-2008 המחודש בישראל ב-2024.