$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עדכונים: מה חדש בניסאן סנטרה?

גרסת 2024 של המשפחתית הפופולרית בארה"ב מקבלת מקבץ חידושים

ניר בן טובים   25.06.23 - 10:10

תגיות: ניסאן

Getting your Trinity Audio player ready...

לניסאן סנטרה אולי אין את הרפטואר הכלכלי והמיתוגי של הונדה סיוויק או טויוטה קורולה, אולם היא תמיד הייתה אחד ממנועי הצמיחה החשובים של היצרנית היפנית לאורך עשרים השנים האחרונות, וגם לפני כן. היא הגיעה לארץ רק ב-2016 ולמרות שנתקלה בלא מעט מתחרים, טיפסה למקום טוב באמצע בציי הרכב וגם במידה מצומצמת כבשה לעצמה קהל נאמן בקרב המשפחות. 

מתיחת הפנים של הסנטרה היא מהלך אסטרטגי שגרתי עבור ניסאן שמקפידה להשאיר אותה בתמונה גם מול יריבות מנוסות וכן הרבה יותר מתוחכמות ממנה בקבוצה זו וגם בקטגוריית רכבי הכביש שטח ברמת המחיר שלה. במסגרת השדרוגים היא מאמצת הופעה מחודשת, שדרוגים קלים בתא הנוסעים, רמות האבזור והבטיחות וכנראה תגיע לארץ מתישהו בשנת הדגם הבאה. 

אז מה התחדש? חדי עין יבחינו בשינויים קלים בפנסים ובשבכה וכן בחתימות ה-LED בשני קצותיה המיישרים קו עם ניסאן אלטימה. בתא הנוסעים גלגל הגה חדש בתמת D, פתחי מיזוג חדשים עם טבעות כרום מעודכנות (בהשראת ניסאן Z), ובגרסאות בכירות יותר מקבלים צג מוגדל לשמונה אינץ' במקום שבעה ומערכת שמע ששה רמקולים. לוח המחוונים סטנדרטי עם 4.2 אינץ' אבל גרסאות יקרות יותר מקבלות 7 אינץ' ומושבים מהודרים מחוממים או במוטיב ספורטיבי.

מתחת למכסה המנוע אין מהפכות גדולות. הסנטרה ממשיכה לנצל את יחידת ה-2.0 ל' האטמוספרית שלה עם 4-בוכנות בנזין בחיבור אל תיבת הילוכים רציפה. ההספק אותו הספק (150 כ"ס), אך בניסאן מצהירים על כיול מחודש שהפחית את צריכת הדלק וגם שיפר את תגובת הפעולה הרציפה עם האצה ל-100 קמ"ש ב-8.7 ש'.

כן התווסף מנגנון 'עצור וסע' כדי לסייע בצריכת הדלק ופליטת המזהמים בכמה אחוזים בודדים. לסנטרה גם מערכות בטיחות דור חדש עם שש בקרות הגנה אקטיביות כולל בלימת חירום בזיהוי הולכי רגל, תאורה אדפטיבית, ובלימת חירום אוטומטית בנסיעה לאחור בין היתר.

הסנטרה הנוכחית מתומחרת בישראל ב-150 אלף שקל.