$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ריינג' רובר וולאר 2024 בארץ

חברת המזרח משווקת את מתיחת הפנים של רכב הכביש שטח המלכותי

ניר בן טובים   03.07.23 - 13:14

תגיות: ריינג' רובר

Getting your Trinity Audio player ready...

חברת המזרח הודיעה כי החלה לשווק את גרסת 2024 של רכב הכביש שטח המפואר ריינג' רובר וולאר. דגם הביניים של ריינג' רובר שמתברג קצת מתחת לריינג' רובר הקלאסי ומעל איווק, מגיע לישראל אחרי מקצה עדכונים שרובו מתכנס באזור תא הנוסעים וחווית המשתמש, לצד שיפורים בבידוד הרעשים וסייעני הנהיגה והבטיחות.

הוולאר, שהוצג רשמית ב-2017, שומר על מידותיו עם אורך של 4.8 מ' ובסיס גלגלים של 2.87 מ', כולל סידור הושבה לחמישה אנשים ונפח תא מטען של 748 ל'. במסגרת מתיחת הפנים בוצעו התאמות לפי שפת העיצוב של המשפחה המלכותיית עם חתימת LED עדכנית ופגושים חדשים בשני קצותיו, וכן הגריל עוצב מחדש באפקט תלת ממדי. מאחור שינויים קלים בעיצוב קורת התאורה והדפיוזר התחתון. 

תא הנוסעים הוא המקום שבו הוולאר מבדל את עצמו, במעט מהדגם שלפני מתיחת הפנים; גרסה זו משודרגת למערכת מדיה בעלת מוניטור חדיש בגודל 11.4 אינץ' (הגדלה של יותר מ-60% מלפני כן) וכן הצהירו ריינג' רובר על השקעה נוספת בהפחתת הדציבלים שחודרים לתא הנוסעים. עוד שינויים נעשו בהנדסת האנוש עם פקדים חדשים, תאי איחסון וכן הגדלה של מחזיקי הכוסות (אולי כדי לפתות את הקהל האמריקני).

הוולאר ממשיך להיות אחד מרכבי הכביש שטח העשירים ביותר מבחינת איכות, גימור ואבזור, וכן חמוש מערכות נהיגת שטח מקצועיות מסדרת Terrain Response לה מספר מצבי כיול המשפיעים על משיכה, נעילה ואחיזה. בתוספות המקוריות תמצאו גם חישוקי 20 אינץ', תא כפפות מקורר, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית ועוד הרבה חיישנים ומצלמות לשמירה על הגחון וחלקיו היקרים.  

הוא ישווק בשלוש גרסאות הינע: D300, ה-P250 וכן גרסת ה-PEHV, פלאג-אין הייבריד בעברית, כולם מחוברים לתיבת 8-מהירויות אוטומטית והנעה כפולה כמובן. זו האחרונה תחת מיתוג P400 מייצרת הספק מרבי של 404 כ"ס ו-64 קג"מ מ-1500 סל"ד ותאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 ש'. הסוללה בגודל 15 קווטש תספק טווח נסיעה חשמלי של כ-61 קילומטרים לפי מחזור WLTP. טעינה יכולה להתבצע בחצי שעה ל-80% קיבולת במסופים מהירים.

שני המנועים הנוספים שלו, דיזל בהספק של 300 כ"ס ובנזין בהספק של 247 כ"ס מהווים את כרטיס הכניסה למשפחת הוולאר. הראשון מסיים את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות והבנזין נזקק לעוד חצי שניה לערך כדי להעפיל ל-100 קמ"ש. 

המחירים יחלו ב-535 אלף שקל, עבור ל-606 אלף שקל ועד 630,200 שקלים - הפחתה מ-664 אלף שקלים לדגם הפלאג-אין שלפני מתיחת הפנים.