$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פיג'ו 408 בארץ

דוד לובינסקי משיקה את המשפחתית החדשה פיג'ו 408 שפותחת את העידן הבא של רכבי המותג בישראל

ניר בן טובים   03.08.23 - 13:12

תגיות: פיג'ו

Getting your Trinity Audio player ready...
(צילומים: רונן טופלברג)
(צילומים: רונן טופלברג)

יבואנית רכבי מותג פיג'ו לישראל, קבוצת דוד לובינסקי הציגה הבוקר (ה') במטה הלוגיסטי בשורק את המשפחתית החדשה פיג'ו 408. מכונית זו מייצגת, בפעם הראשונה בארץ, את קו הדגמים העדכני של היצרן עם לוגו האריה החדש, חתימת הטופרים החדשה, ומכינה את הקרקע לגל רכבים מודרניים שיגיעו לארץ בשנה הבאה, עם מנועים משודרגים, תיבות חדשות ובעיקר, תהיה התמקדות במגוון גרסאות חשמליות בהתאם לאסטרטגיה של היצרן.   

במהותה, ה-408, שממשיכה את שושלת סדרות ה-400, משלבת בין מראה כביש שטח דמוי קופה, חמש דלתות עם סידור הושבה לחמישה אנשים למבנה מסורתי של מכונית סדאן/הצ'בק עם מרווח גחון מוגבה. בתוך נבחרת הרכבים של פיג'ו היא מתברגת בין ה-308 ל-3008 ומהווה אלטרנטיבה לרכבי כביש שטח טיפוסיים, תוך שהיא מאופיינת בעיצוב ייחודי יותר, ספורטיבי, בלי להתפשר על פרמטרים שימושיים - במיוחד בחלק האחורי שלה.    

ה-408 הוצגה לפני כשנה, וכמו רבות מאחיותיה מבית PSA מבוססת על רצפה מודולארית מוארכת מסוג EMP2, אותה חולקת בין היתר גם עם מכונית הסאלון סיטרואן C5 X, עם התאמה למגוון רחב של יחידות הינע. במידותיה, מדובר במכונית במבנה ליפטבק (דלת אחורית מאוחדת בשמשה) עם אורך כולל של 4.68 מ', רוחב של 1.85 מ', בסיס גלגלים של כמעט 2.8 מ' ותא מטען של יותר מ-520 ליטרים שמתכווץ קלות בגרסה המחושמלת (שתגיע לארץ בשנה הבאה).

דוד לובינסקי תשווק את ה-408 בישראל בחבילה אחת בשם Allure pack, בשידוך אל מנוע אחד ותיבת הילוכים אוטומטית. ההיצע מורכב כרגע יחידת 1.2 ל' טורבו בנזין מוכרת היטב משלל דגמי הקונצרן הצרפתי, כאשר לזו הספק מרבי של 130 כ"ס בחיבור אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית רגילה על בסיס הנעה קדמית. היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות וצריכת הדלק הממוצעת תנוע באזור ה-13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. דגם חשמלי יצטרף בשנה הבאה.

לא רק עיצוב חיצוני מקורי אלא גם תא נוסעים בעל תמה מובחנת. חלל הפנים מאופיין בלוח מחוונים דיגיטלי מלא בעברית, בקרת מדיה ראשית 10 אינץ', מערכת שמע ששה רמקולים, ממשקי אפל ואנדרויד אלחוטיים, מושבי עור נאפה ספורטיביים, חימום מושבים קדמי, שמשות כהות מאחור, 4 שקעי USB-C, בקרת אקלים (כולל תפעול פקדים פיזי לקיצור דרך),  פתחי מיזוג מאחור, מצלמה אחורית, כניסה והנעה ללא מפתח ושלל מערכות הגנה חכמות כולל בקרת שיוט עם פונקציית עצירה מלאה והמשך נסיעה. 

מחיר המכונית בישראל עומד על 169 אלף שקלים. מסגרת האחריות היא שלוש שנים או 100 אלף קילומטרים.