$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
רגעי שיא בספורט
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
דרמה באישום נגד פלדשטיין: יעמוד לדין בגין פגיעה בביטחון המדינה
21.11.24
כמעט 0 מעלות בירושלים: הכל על גל הקור שיגיע בשבוע הבא
21.11.24
עינב בובליל יוצאת להגנת ספיר בורגיל: "כאב של מישהו אחר לא מקטין את הכאב של כל המדינה"
21.11.24
צווי המעצר בהאג: התיירים הישראלים לא צריכים לחשוש
21.11.24
העקרב השרירי: אבארט 600e נחשף
אבארט חשפו את הג'יפון החשמלי בגרסתו הספורטיבית, כזה שגם זוכה בתואר האבארט החזקה ביותר, יחד עם עיצוב מוחצן ומכלולים משודרגים. וכן, הצליל מגיע מרמקולים חיצוניים
רן סגל
29.10.24 - 15:02
תגיות:
אבארט
Getting your
Trinity Audio
player ready...
(אבארט)
פיאט, או למעשה אבארט, שחררו לא מעט טיזרים על האבארט 600 הספורטיבית החשמלית, ועכשיו סוף סוף הם מפרסמים את הפרטים הרשמיים. ומה לגבי ישראל? בשלב זה היבואנית עוד בוחנת את נושא השיווק בישראל מול היצרנית.
עיצוב עקרבי
מבחינה חיצונית האבארט 600e זוכה לטיפול קוסמטי מקיף למדי. זה מתחיל בחזית כשבקצה מכסה המנוע אפשר לפגוש את סמל המותג, תחתיו כיתוב ABARTH במקום הכיתוב "600" ואת הפגוש המעודן יחסית מחליף אחד עם סבכה תחתונה מלבנית ורחבה, כהומאז' לאבארט 850 TC, ולו עם חריצים אלכסוניים וצבע הרכב מבצבץ מבין אלו שבצדדים.
בפרופיל נפגוש מסגרת חלונות וידיות מושחרים, על הכנפיים הקדמיות הוצמד סמל עקרב צהוב עם ברק, כדי שלא תשכחו שאתם בדגם חשמלי, וכמובן חישוקים ספורטיביים עם קאפה המעוצבת בסגנון ברגי מונו של רכבי מרוץ וקליפרים בצבע צהוב.
מאחור הפגוש עבר טיפול דומה עם גימור שחור ורחב בצורת חריצים אלכסוניים עם הטבעת לוגו העקרב במרכז וישנו גם דיפיוזר בולט, מסגרת בית התאורה מעל לוחית הרישוי הושחר ולקינוח ישנו ספוילר ספורטיבי ושחור גם הוא. באבארט מבטיחים צבעים נועזים כמו "ירוק רעל" (הגוון הצהוב שבתמונות) ו"כתום הלם" ובמהודרה מוגבלת בצבע "סגול מהפנט" (בתמונות).
מבפנים, ההגה הקטום מקבל דיפוני אלקנטרה בחלקו העליון והעליון עם תפירה צהובה וכמקובל באבארט את שם הדגם מחליף העקרב. התפירה הצהובה הגיעה גם אל המושבים הספורטיביים שמגיעים שמציעים שני עיצובים שונים – כאלו "עדינים" דמויי באקט בריפוד בד משולב עור, או כאלו עוד יותר ספורטיביים של Sabelt משולבי אלקנטרה ועור ובעלי תמיכה צידית משופרת וגימורים המזכירים מושבים בעלי רתמות מרוץ. ישנן גם דוושות אלומיניום, גימור מושחר בדשבורד וגרפיקות תואמות במולטימדיה ("10.25) ובלוח המחוונים ("7) הכוללות טיימר לזמני הקפה ומד כוחות G.
(אבארט)
(אבארט)
(אבארט)
יחידת הנעה וביצועים
לאבארט 600 החשמלי מנוע קדמי בהספק מרבי של 240 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות או בגרסת ה-Scorpionissima עם 280 כ"ס (מהודרה מוגבלת של 1,949 יחידות, כשנת הקמת המותג) שמאיצים את הג'יפון הקטן ל-100 קמ"ש ב-5.9 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש. נתון ההאצה לא זר גם למכוניות חשמליות שאינן "ספורטיביות", אך הוא נמצא בטווחים של מכונית הוט האצ' לוגמות בנזין.
אך לא הביצועים היבשים הם העניין בלבד, שכן באבארט ציידו את ה-600 הספורטיבית בדיפרנציאל "טורסן" מוגבל החלקה ובלמים קדמיים משודרגים של "אלקון" עם קליפר 4 בוכנות ודיסקים במידה 380 מ"מ, אלו שוכנים בתוך חישוקי "20 עטופים צמיגי מישלין פיילוט ספורט EV במידה 225/40. כמו כן האבארט 600 רחבה ב-30 מ"מ מלפנים ו-20 מ"מ מאחור.
מצבי הנהיגה כוללים מצב Turismo המגביל את ההספק ל-150 כ"ס או 190 כ"ס, בהתאמה, ומהירות מוגבלת ל-150 קמ"ש. מצב Scorpion Street מאפשר כבר 204 כ"ס או 231 כ"ס, בהתאמה, ומהירות מרבית של 180 קמ"ש. המצב השלישי הוא ה-Scorpion Track שמשחרר את מלוא ההספק וכולל כיול דוושת תאוצה חד יותר, היגוי ספורטיבי וכיול ESP ליברלי יותר.
בנוסף המתלים הוקשחו והותקן מוט אנטי-רול אחורי ובאבארט לא שכחו גם את מערכת קירור הסוללה שתוכל לספק ביצועים מיטביים. עוד נציין כי הצליל החיצוני המגיע מרמקולים כמובן, יוצע רק בגרסת ה-Scorpionissima. הסוללה בקיבולת של 54 קוט"ש (51 קוט"ש נטו), זהה לזו של ה-600 הרגיל, וכאן היא מסתפקת ב-334 ק"מ, שהם 69 ק"מ פחות מפיאט 600 החשמלית.