$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עוד אבזור: BYD אטו 3 התעדכן

הרכב הנמכר ביותר בישראל עבר רענון עיצובי קל מאוד, לצד עדכוני אבזור חשובים, קבלת אישור גרירה והקלה בשגרת הטיפולים. המחיר התייקר בכ-1,500 שקל בלבד

רן סגל   13.11.24 - 15:01
Getting your Trinity Audio player ready...
צילום: יצרן
צילום: יצרן

BYD אטו 3, הג'יפון החשמלי שהפך במהרה לרכב הנמכר ביותר ב-2023, שנתו המלאה הראשונה בישראל, וגם כיום מוביל את טבלת המכירות מבין כלל הדגמים, זכה לרענון וכעת החלה היבואנית, שלמה מוטורס, בשיווק גרסה מעודכנת שלו, בעלת כמה נגיעות עיצוב, תוספות אבזור, אישור התקנת וו גרירה ומרווח טיפולים מקל יותר. לצד זאת המחיר התייקר באופן מתון, 1,490 שקל לגרסת הכניסה ו-1,510 שקל לגרסה המאובזרת יותר, אך כאמור אלו מחירי 2024, כאשר נמתין להחלטת הממשלה ומשרד האוצר בנוגע לעדכון הטבת המס לרכבים חשמליים, זאת בנוסף לעליית המע"מ כמובן.

עדכוני אבזור
גרסת הכניסה "קומפורט" משדרגת את האבזור עם מושבים קדמיים מאווררים, מצלמת דרך מובנית, חיישני גשם, חלונות אחוריים כהים. זאת לצד האבזור המוכר הכולל לוח מחוונים דיגיטלי "5, מסך מולטימדיה "12.8, כולל קישוריות לנייד ו-OTA, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים, גג פנורמי, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים מצלמות היקפיות, טעינה אלחוטית לנייד, חישוקי "18 ועוד.

מבחינה חיצונית ישנו גימור שחור למסגרת החלונות והקורה האחורית והכיתוב Build Your Dream הוסר. בתא הנוסעים נוספה אופציה לריפודים בצבע שחור עם תפירה צהובה

לצד זאת, גרסה הכניסה נפרדה מהחימום במושבים הקדמיים שנותר כעת רק בגרסת ה"דיזיין" שמצידה התחדשה בהגה מחומם, ומוסיפה כבעבר דלת תא מטען חשמלית, מגדילה את מסך המולטימדיה ל-"15.6, תאורת אווירה הניתנת להתאמה למוסיקה וכבל V2L.

מערך הבטיחות נותר זהה, וכולל את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת פתיחת דלת, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימת חירום, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעת עייפות.

לא רוצים לפספס שום דבר? הצטרפו למאות החברים שלנו בערוץ ה-WhatsApp הרשמי ותקבלו גם אתם את כל העדכונים, החדשות והמבחנים לפני כולם, וגם תוכן ייחודי! לחצו על הלינק >>> ערוץ "עולם הרכב" ב-WhatsApp ואל תשכחו גם ללחוץ על הפעמון!

ללא שינוי ביחידת הנעה
המנוע והסוללה נותרו ללא שינוי. מנוע קדמי בהספק של 204 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-7.3 שניות ומהירות מרבית מוגבלת ל-160 קמ"ש. סוללה בקיבולת 60.4 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 420 ק"מ בין טעינות.

המטען הפנימי נותר 11 קילוואט ואילו הטעינה המהירה אפשרית בקצב של 110 קילוואט, לעומת 88 קילוואט בדגם היוצא, עם זמן טעינה שעומד כעת על 35 דקות מ-10% ל-80% (לעומת 40 דקות בעבר), ולמדקדקים - 28 דקות באטו 3 המחודש לעומת 29 דקות בדגם היוצא, אך מ-30% ל-80%.

לצד זאת, האטו 3 מקבל כעת אישור להתקנת וו גרירה עם כושר גרירה של עד 750 ק"ג ואילו מרווח הטיפולים הוקל – אחת לשנתיים או 30 אלף ק"מ (המוקדם מביניהם), זאת לעומת שנה או 20 אלף ק"מ בעבר. בהתאם, שגרה זו תותאם גם לדגמי הטאנג המחודש, סיל וסיל U (רטרואקטיבית לדגמים שנמסרו עד כה).

BYD אטו 3 המעודכן – מחירון:
BYD אטו 3 Comfort יעלה 169,990 שקל
BYD אטו 3 Design יעלה 177,500 שקל