$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
חשד לניסיון רצח כפול: שני גברים נורו בקריית ים
14.01.25
לפחות 100 הרוגים במכרה זהב בדרום אפריקה - מאות עדיין לכודים
15.01.25
על רקע השריפות: ליאונרדו דיקפריו עזב את לוס אנג'לס במטוס פרטי וברח למקסיקו
15.01.25
השמיים נפתחים: וויז אייר חוזרת היום לארץ - מחירי הטיסות צונחים
15.01.25
תחרות ישירה: "אוטו חן" החלה לשווק דגמי מקסוס
אחרי ש-UMI החלה בשיווק דגמי מקסוס מיפה 7 ו-9, כעת גם "אוטו חן" החלה בשיווקם ולצידם קו מסחריות המונה ארבע דגמים ובעתיד גם טנדר. ומה ההבדלים במחיר? צפו בוידאו
רן סגל
14.01.25 - 11:40
תגיות:
מקסוס
,
מקסוס מיפה 7
,
מקסוס מיפה 9
,
רכב חשמלי
,
רכב מסחרי
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
בחודש שעבר החלה UMI, יבואנית שברולט, קאדילק, איסוזו ופורת'ינג לשווק את דגמי מקסוס המיניוואנים מיפה 7 ומיפה 9. כעת, "אוטו חן" – מקבוצת בליליוס המוכרת כיבואנית מותג הרכבים "איווייז" שלא הצליח להתרומם ומותג האוטובוסים הסיניים "גולדן דרגון", כמו גם בעלת הזיכיון למותג הרכבים NETA (שלאחרונה דווח שהוא נמצא בקשיים) – החלה בשיווקם בישראל ובמחירים הנמוכים ב-2,000-5,000 שקל.
לצד זאת, "אוטו חן" תציע קו דגמים מסחריים וחשמליים ממשפחת e-דליבר ובמחירים תחרותיים ביחס למתחרים לוגמי הסולר שעדיין נפוצים יותר בישראל. כמו כן נציין כי בשלב זה היבואנית פתחה אולם תצוגה ראשון בהרצליה ובנוסף אליו גם אולמות תצוגה במודיעין, ירושלים, פתח-תקווה ובאר-שבע ובמהלך השנה אולם תצוגה נוסף בצפון הארץ.
כמו כן יפתחו במקביל 7 מרכזי שירות בעפולה, חיפה, גבעת השלושה, באר טוביה, באר שבע ושניים בירושלים. לצד זאת תפעיל "אוטו חן" ניידות שירות עד לבית הלקוח למשך שנתיים וללא עלות.
לדגמי מקסוס אחריות למשך 5 שנים או 100 אלף ק"מ ועל הסוללה 8 שנים או 200 אלף ק"מ (250 אלף ק"מ במסחריות e-דליבר 7 ו-9). כמו כן מרווח הטיפולים עומד על שנתיים או 30 אלף ק"מ.
מקסוס מיפה 7: כמו של UMI, רק במחיר זול יותר
מיפה
תחת דגמי מיפה ישווקו המיניוואנים מיפה 7 (עם 7 מושבים) והמיניוואן הגדול מיפה 9 (עם 8 או 7 מושבים) שיתחרה בדגמים כמו קיה קרניבל או וויה דרים למשל. רשימת האבזור ארוכה ושניהם גם נבחנו במבחן הריסוק האירופאי וזכו בציון של 5 כוכבים.
מיפה 7
למיפה 7 שתי גרסאות, האחת "לאקשרי" בעלת סוללת 77 קוט"ש וטווח נסיעה של 415 ק"מ והשנייה "פרימיום" שגם מגיעה בגרסת הטווח המוגדל עם סוללת 90 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 486 ק"מ. לשתיהן מנוע יחיד בהספק של 245 כ"ס (8.7 שניות ל-100 קמ"ש). טעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת 9 שעות וחצי (5%-80%) וטעינה מהירה (120 קילוואט) אורכת 40 דקות (5%-80%).
בין השתיים גם ישנם הבדלי אבזור כאשר ב"פרימיום" תמצאו גם כן את המסכים בגודל "12.3 ללוח המחוונים ולמולטימדיה עם קישוריות אלחוטיות לנייד ומצלמות היקפיות ופריטים נוספים כגון גג פנורמי, ריפוד עור נאפה, זיכרונות למושב הנהג ומושב נוסע חשמלי, חימום ואוורור במושבים הקדמיים, הגה מחומם, משטח טעינה אלחוטי, תא מטען חשמלי ומערך בטיחות מקיף.
מיפה 9: גדולה ומרשימה, עם 8 או 7 מקומות
מיפה 9
המיפה 9 הגדול יותר יוצע בשלוש רמות גימור, ולכולן מנוע זהה למיפה 7 (245 כ"ס ו-8.9 שניות ל-100 קמ"ש) וסוללה בקיבולת של 90 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 439-433 ק"מ (בהתאם לרמת הגימור). טעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת 8 שעות וחצי (5%-100%), וטעינה מהירה (120 קילוואט) אורכת 30 דקות (30%-80%), וכן קיימת טכנולוגיית V2L.
גם כאן רשימת האבזור מכובדת כבר בגרסת הכניסה "עילית" שם נמצא לוח מחוונים צנוע יותר מהמיפה 7, בגודל "7 ולצידו מסך מולטימדיה בגודל "12.3 הכולל קישוריות אלחוטיות לנייד, ברמת הביניים "לאקשרי" תמצאו למשל מצלמות היקפיות, חלון גג כפול, תאורת אווירה, חישוקי "19 לעומת "18, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, שורה שנייה נעה על מסילה ווילונות צד, מראה נגד סנוור, משטח טעינה אלחוטי, תא מטען חשמלי ועוד.
ב"פרימיום" הבכירה למושבים הקדמיים יש גם זיכרונות ופונקציית חימום, אוורור ועיסוי, את הספסל האמצעי מחליפים מושבי קפטן מפנקים בעלי אותן הפונקציות, ההגה מחומם גם הוא והמראה המרכזית הינה דיגיטלית.
מחירוני מיפה 7 ומיפה 9 (בסוגריים הפערים מדגמי UMI המקבילים):
מקסוס מיפה 7 ברמת גימור Luxury יעלה 212,990 שקל (זול ב-2,000 שקל)
מקסוס מיפה 7 ברמת גימור Premium יעלה 246,990 שקל (זול ב-3,000 שקל)
מקסוס מיפה 9 ברמת גימור Elite (עם 8 מושבים) יעלה 270,990 שקל (זול ב-4,000 שקל)
מקסוס מיפה 9 ברמת גימור Luxury (עם 8 מושבים) יעלה 299,990 שקל (זול ב-5,000 שקל)
מקסוס מיפה 9 ברמת גימור Premium (עם 7 מושבים) יעלה 349,990 שקל (זול ב-4,000 שקל)
אי-דליבר 3: ינסה לנגוס בנתח הטנדרונים
אי-דליבר 5: מבוססת על פלטפורמה ייעודית
מסחריות חשמליות: משפחת e-דליבר
משפחת הרכבים המסחריים החשמליים כוללת 4 דגמים ובמהלך 2025 צפוי להגיע גם הטנדר eTERRON 9.
המסחרית הקטנה בהיצע היא ה-
eDeliver 3
שתתחרה בסגמנט הטנדרונים (אורך 4.55 מ', רוחב 1.78 מ', גובה 1.9 מ', בסיס גלגלים 2.91 מ') עם כושר העמסה של 1,045 ק"ג, נפח העמסה של 4,800 ליטר וכושר גרירה של 1,030 ק"ג.
המנוע בהספק 160 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-8.85 שניות. הסוללה בקיבולת 50 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 269 ק"מ. טעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת קצת יותר מ-5 שעות וחצי (5%-100%) וטעינה מהירה (57 קילוואט) אורכת 45 דקות (5%-80%), כמו כן קיימת טכנולוגיית V2L.
האבזור כולל לדוגמה מסך מגע "10.23 כולל קישוריות, חימום במושבים, מצלמת רוורס, חישוקי "15 ואת מערכות הבטיחות המקובלות.
ה-
eDeliver 5
היא מסחרית בגודל בינוני, מבוססת פלטפורמת MILA הייעודית, שתוצע בשלוש תצורות מרכב עם מושב לנהג + שניים לצידו: קצר-נמוך (אורך 4.88 מ', רוחב 1.87 מ', גובה 1.96 מ', בסיס גלגלים 3.1 מ') בעל כושר העמסה של 1.2 טון, נפח העמסה של 6,600 ליטר, כושר גרירה של 1.5 טון. במבנה קצר-גבוה (גובה 2.18) נפח העמסה צומח ל-7,600 ליטר כשהגובה הפנימי צומח מ-1.45 מ' ל-1.67 מ'. מבנה ארוך-נמוך (אורך של 5.25 מ', בסיס גלגלים 3.45 מ') מציע כושר העמסה של 1.26 טון, נפח העמסה של 7,700 ליטר ואילו אורך המשטח צומח מ-2.65 מ' ל-3.04 מ'.
ל-e-דליבר 5 מנוע בהספק 163 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-10.7 שניות. הסוללה בקיבולת 64 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 339 ק"מ (L1H1), 316 ק"מ (L1H2) ו-324 ק"מ (L2H1). טעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת 7 שעות וחצי (5%-100%) וטעינה מהירה (70 קילוואט) אורכת 42 דקות (10%-80%).
האבזור כולל לדוגמה מסך מגע "12.3 עם קישוריות אלחוטיות, חימום במושבים, מצלמות היקפיות, חישוקי "16 ואת כל מערכות הבטיחות המקובלות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית.
אי-דליבר 7: מתחרה לסיטרואן ג`מפי החשמלית
אי-דליבר 9: כמו פיאט דוקאטו על חשמל
מסחרית נוספת היא ה-
eDeliver 7
הגדולה במעט מה-5 ותוצע בשני מרכבים גם כן עם מושב לנהג + שניים לצידו: ארוך-נמוך (אורך 5.44 מ', רוחב 2.03 מ', גובה 1.99 מ', בסיס גלגלים 3.36 מ') בעל כושר העמסה של 1,055 ק"ג, נפח העמסה של 6,700 ליטר וכושר גרירה של 2 טון; וארוך-גבוה (גובה 2.39 מ') בעל כושר העמסה של 1,025 ק"ג ונפח העמסה של 8,700 ליטר, כשהגובה הפנימי צומח מ-1.32 מ' ל-1.69 מ').
ל-e-דליבר 7 מנוע בהספק 204 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-11.6 שניות. הסוללה בקיבולת 88 קוט"ש מאפשרת טווח נסיעה של 364 ק"מ ו-329 ק"מ, בהתאמה. טעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת 9 שעות ו-20 דקות (5%-100%) וטעינה מהירה (90 קילוואט) אורכת 43 דקות (20%-80%).
האבזור כאן כולל לדוגמה מסך מגע "12.3 עם קישוריות לנייד, חימום במושבים, מצלמת רוורס, חישוקי "16 ואת כל מערכות הבטיחות המקובלות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת רכב בשטח מת כולל התערבות למניעת תאונה.
המסחרית הגדולה בהיצע היא ה-
eDeliver 9
שתתחרה בדגמים כמו פיאט דוקאטו למשל עם מושב נהג + 2 ותוצע בשני מרכבים, האחד ארוך-בינוני (אורך 5.94 מ', רוחב 2.06 מ', גובה 2.51 מ', בסיס גלגלים 3.76 מ') בעל כושר העמסה של 910 ק"ג, נפח העמסה של 11,000 ליטר וכושר גרירה של 1.5 טון. למרכב ארוך-גבוה (גובה 2.77 מ') משקל כולל של 4.25 טון, כך שתזדקקו לרישיון C1, ולו כושר העמסה של 1.47 טון, נפח העמסה של 12,300 ליטר, כשהגובה הפנימי צומח מ-1.8 מ' ל-2 מ', וכושר הגרירה גדל ל-2 טון.
ל-e-דליבר 9 סוללה בקיבולת 88 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 317 ק"מ ו-302 ק"מ, בהתאמה. טעינה ביתית (11 קילוואט) אורכת 9 שעות ו-20 דקות (5%-100%) וטעינה מהירה (90 קילוואט) אורכת 51 דקות (10%-80%). ואילו רשימת האבזור והבטיחות דומה לזו של ה-eDeliver 7.
מחירון מסחריות מקסוס e-דליבר:
מקסוס e-דליבר 3 (קבינה) יעלה 184,990 שקל
מקסוס e-דליבר 3 (וואן) יעלה 199,990 שקל
מקסוס e-דליבר 5 (L1H1) יעלה 224,990 שקל
מקסוס e-דליבר 5 (L1H2) יעלה 234,990 שקל
מקסוס e-דליבר 5 (L2H1) יעלה 234,990 שקל
מקסוס e-דליבר 7 (L2H1) יעלה 279,990 שקל
מקסוס e-דליבר 7 (L2H2) יעלה 289,990 שקל
מקסוס e-דליבר 9 (L3H2) 3.5 טון יעלה 329,990 שקל
מקסוס e-דליבר 9 (קבינה L4H0) 3.5 טון יעלה 299,990 שקל
מקסוס e-דליבר 9 (L3H3) 4.25 טון יעלה 377,588 שקל (319,990 ללא מע"מ)