ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
מקורב לעד המדינה נרצח בבני ברק: "מנסים להפחיד אותו, להעביר לו מסר"
21.02.25
שאמאנית מתחזה הונתה את קורבנותיה ביותר מ-10 מיליון דולר
21.02.25
ספיר קשתי על בן הזוג: "דור פתח לי את הלב. הוא אהבת חיי"
21.02.25
"היפהפייה שלנו מתעוררת": 6 מלונות יוקרה יוקמו באזור חוף הכרמל
21.02.25
550 כ"ס במנוע ו-500 ליטר בתא מטען: ב.מ.וו M3 CS סטיישן נחשפה
ב.מ.וו שמה קץ לשמועות וחושפת את הב.מ.וו M3 CS טורינג שתאפשר בדרך חזרה מהמסלול לעצור בסופר לקניות
עמית מרצ'לי
30.01.25 - 15:54
תגיות:
ב מ וו
,
ב מ וו סדרה 3
,
מכוניות יוקרה
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
ביממות האחרונות גל של שמועות וצילומי הסוואה שטפו את הרשת ורמזו על סטיישנית קיצונית שמתבשלת במרתפי היצרנית הבווארית ועל מסלול הנורבורגרינג. הבוקר, ב.מ.וו הסירה את הלוט מעל ה-M3 CS Touring (סטיישן בלשון העם) הראשונה אי-פעם, שתהווה את גרסת הקצה במשפחת דגמי סדרה 3, בייצור מוגבל ועם שימושיות יום-יומית - פסגת השאיפות של כל איש משפחה אם תרצו.
מתחת למכסה המנוע נמצאת יחידת ההנעה המוכרת של ה-M3 בנפח 3.0 (S58) שישה צילינדרים כפולי מגדשים המפיקה 550 כ״ס (20+ כ״ס בהשוואה ל-M3 טורינג "הרגילה") ומומנט מרבי של 66.3 קג״מ. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה M xDrive המאפשרת בקרה ומעבר להנעה אחורית מלאה בהתאם לדרישה, בשילוב דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. תיבת ההילוכים אוטומטית בלבד בעלת שמונה יחסי העברה, התאוצה ל-100 קמ״ש אורכת 3.5 שניות ול-200 קמ״ש תוך 11.7 שניות בדרך למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של לא פחות מ-300 קמ״ש. אין סיכוי שתאחרו למשחק של הילד.
נראה אתכם עכשיו אומרים שאתם מאחרים למשחק של הילד
מלפנים לא תרגישו שאתם בסטיישן
כמו כל דגם למשפחת CS הנוסחה נותרה כשהייתה עם שימוש נרחב בפלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP) במכסה המנוע, כונסי האוויר הקדמיים, חיפויי המראות והדיפיוזר האחורי לטובת משקל מופחת של 15 ק״ג בהשוואה ל-M3 טורינג קומפטישיין. פנסי החזית משולבים תאורה צהובה בהשראת עולמות המרוצים ולהם מצטרפים עיטורים אדמדמים וגג מושחר המשתלב אל הספוילר האחורי.
מה עוד? בולמים אדפטיביים כווננו מחדש עבור הדגם על-ידי אנשי M, נוספה אופציה לבלמי קרבון-קרמיים וחישוקי גלגלים בגימור זהב או שחור מט ״19 מלפנים ו-״20 מאחור שיעטפו בצמיגי מסלול. עבור מי שירצה לבטא את עצמו קצת יותר, מציעים בב.מ.וו צביעה ייחודית בגווני כחול לגונה וירוק מרוצים בריטי לצד פלטה סולידית יותר בגווני לבן קרח ושחור ספיר.
מערכת שמע של “הרמן קרדון“, כדי שתוכלו להתרכז כשהילדים בטאבלט מאחור
עד 1,510 ליטר בתא מטען. זהו, בדרך חזרה מהמסלול כבר אין תירוצים לא לעצור בסופר
מעבר לעובדה שחלל תא הנוסעים יאכלס בשמחה משפחה, הוא אובזר גם במושבי באקט בשילוב עור וקרבון עם פונקציית חימום וכוונון חשמלי. הנהג, או הנהגת כמובן, יאחזו בגלגל הגה בציפוי אלקנטרה ונוסף על צמד מסכים קעורים בגודל ״12.3 ו-״14.9 תפרש מול עיניו תצוגה עילית, מערכת סאונד של Harman Kardon כדי שלא תשמעו את הויכוחים מאחור ואפילו מעטפת מערכות בטיחות מתקדמות, בכל זאת, משפחתית. מה לגבי תא המטען? הנתון הרשמי הוא 500 ליטר או 1,510 ליטר עם קיפול המושבים - שלא יחסר.
העיתוי המושלם של חשיפת הסטיישן הקיצונית מגיע, לא במקרה, אחרי שאאודי הודיעה על הפסקת הייצור של ה-RS4 סטיישן בדור הנוכחי (שצפויה לחזור בעתיד בתגבור חשמלי...), בעוד מרצדס מדשדשת עם יחידת ההנעה ההיברידית של ה-C63S E פרפורמנס, שמתקשה לספק את המעריצים. ה-M3 CS טורינג תיוצר במפעלי ב.מ.וו במינכן לצד דגמי ה-M3 סדאן וטורינג המסורתיים ולנו נותר רק לתהות האם יחידות בודדות ממהדורה זו יזכו להגיע ארצה כפי שהיה גם בעבר, אז נמכרה ה-
M3 CS
תמורת 1,150,000 שקל לרוכש מאושר אחד.