סיטרואן C4 המשפחתית קומפקטית מהדור הרביעי עברה מתיחת פנים בחודש אוקטובר 2024 ואף הספקנו להתרשם ממנה בהשקה העולמית. כעת היא נחתה בישראל עם מראה עדכני, שוב ברמת גימור אחת ובמחיר שהתייקר ב-1,000 שקל בלבד, זאת לאחר שכבר התייקרה ב-2,000 שקל בתחילת השנה טרם מתיחת הפנים, ועומד כעת על 154,990 שקל. מה ההבדלים מהדגם היוצא?
מה עוד השתנה חוץ מהעיצוב?
יחידת הנעה
ה-C4 המחודשת לא נטשה את מנוע ה-1.2 ליטר בעל רצועת התזמון, ההספק אם כך נותר 130 כ"ס השידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההאצה ל-100 קמ"ש נותרה גם כן זהה עם 9.4 שניות. צריכת הדלק עומדת על 16.4 ק"מ לליטר.
המנוע החדש בנפח דומה ובסיוע מיקרו-היברידי ובעל שרשרת תזון (136 כ"ס) יגיע ל-C4 המקומית רק ב-2026, ואילו החשמלית המחודשת תגיע עוד השנה כאשר תקבל את יחידת ההנעה החשמלית החדשה (156 כ"ס לעומת 136 כ"ס) וסוללה גדולה יותר (54 קוט"ש לעומת 50 קוט"ש) בעלת טווח של מעל ל-400 ק"מ. כמו כן, ה-C4 X (סדאן) צפויה להגיע ארצה באפריל הקרוב. מנועי הדיזל לא יוצעו עוד שכן אינם מוצעים עוד באירופה.
רשימת אבזור עשירה יותר
רמת גימור
את רמת הגימור Shine מחליפה רמת גימור חדשה העונה לשם MAX. ההבדלים נוגעים ללוח מחוונים דיגיטלי חדש וגדול יותר "7 ("5.5 בעבר), מערכת מולטימדיה עדכנית ("10) עם קישוריות אלחוטיות לנייד (חוטיות בעבר) ומשטח טעינה אלחוטי סטנדרטי, המושבים הקדמיים מחוממים, מושב הנהג כעת חשמלי וכולל פונקציית עיסוי, ריפוד אלקנטרה משולב עור (בד משולב עור בעבר) וחימום הגה שהיה קיים רק בגרסה החשמלית.
כל זאת לצד האבזור המוכר כגון כניסה והנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, תצוגה עילית, מראה נגד סנוור, חיישני חנייה היקפיים, מצלמת רוורס עם מבט על, בקרת אקלים מפוצלת ופתחי מיזוג לאחור, חישוקי "18 ועוד.
בתחום הבטיחות אין שינוי ונמצא את כל המערכות המקובלות וכן בקרת שיוט אדפטיבית שומרת מרכז נתיב, התרעת רכב בשטח מת, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת עייפות וזיהוי תמרורים מורחב (כולל שלטי עצור, אין כניסה, איסור עקיפה).