ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2022
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הפראלימפיים - שיקום בתנועה
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
אכזריות בלי סיבה: עובר עם האופניים החשמליים - ובועט באישה בגב
23.02.25
נכנסה להיריון מתרומת זרע - והביאה לעולם תינוק של זוג אחר
23.02.25
בחזייה ותחתונים: ליזו מציגה גזרה חדשה ודקיקה מתמיד
24.02.25
סיציליה: כפרים ציוריים וחופים מרהיבים באי הכי יפה באירופה
23.02.25
מתחרה מוזל ל-NIO? הכירו את מותג IM שינחת בקרוב בישראל
IM הוא מותג הקצה היוקרתי מבית SAIC (מקסוס, MG) שישלח לכאן SUV ומכונית סדאן חשמליות עם הספקים של עד 776 כ"ס וטווחי נסיעה של עד 700 ק"מ. מה עוד צריך לדעת?
רן סגל
23.02.25 - 11:49
תגיות:
IM
,
דוד לובינסקי
,
מכוניות יוקרה
,
רכב חשמלי
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
קבוצת לובינסקי (פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG) תצטרף לשורותיה מותג סיני נוסף, גם הוא מבית SAIC, בעלת הבית של MG, והפעם מדובר במותג פרימיום העונה לשם IM שמשמעותו - Intelligence in Motion והוא הוקם בשיתוף פעולה עם קבוצת Alibaba וחברת הטכנולוגיה Zhangjiang Hi-Tech.
שיווק המותג הצעיר, שהוקם רק לפני קצת יותר מ-4 שנים, נבחן כבר בעבר וכעת הוא מקבל מועד הגעה רשמי, כאשר במהלך הרבעון השלישי של השנה ינחתו כאן שני דגמים מתוך ארבעה של המותג, ולהם גם תקינה אירופאית.
מותג IM מזכיר באופיו את NIO עם דגש טכנולוגי לצד יחידות הנעה וסוללות דומות בין קו הדגמים. ב-IM מדגישים את השימוש בבינה מלאכותית לטיוב המערכות השונות ולא רק מערכות הבטיחות, אפשרות להיגוי אחורי עד 12 מעלות ויצירת רדיוס סיבוב קטן של פחות מ-5 מ', פלטפורמה "דיגיטלית" מתקדמת, כזו שגם סייעה ל-IM5 להשיג נתון מהירות של 90.96 קמ"ש במבחן התחמקות ממשכשול - מבחן האייל (Moose Test), כמו גם פיתוח סוללות מצב מוצק בסיוע CATL במתח 800 וולט עם כושר טעינה של עד 396 קילוואט, המעניק יכולת טעינה של 200 ק"מ ב-5 דקות ומעל ל-350 ק"מ ב-10 דקות בלבד.
זנב שמזכיר את אסטון מרטין DBX
תא נוסעים שופע מסכים
IM6
הדגם הראשון הוא D-SUV בשם IM6 שיתחרה באקספנג G6, טסלה מודל Y ודומיהם. העיצוב החיצוני מזכיר שילוב בין טסלה מודל Y היוצאת בחלקו הקדמי ואסטון מרטין DBX בחלקו האחורי. אורכו 4.91 מ', רוחבו 1.99 מ', גובהו 1.67 מ' ובסיס הגלגלים עומד על 2.95 מ'.
ה-IM6 מצויד במספר יחידות הנעה, גרסת הנעה אחורית בעלת הספק של 335 כ"ס ו-6.4 שניות ל-100קמ"ש, ולה סוללת LFP בקיבולת של 75 קוט"ש, המאפשרת טווח נסיעה של 460 ק"מ.
לצידה תוצע גרסת הנעה אחורית חזקה יותר, בהספק של 508 כ"ס עם 5.4 שניות ל-100 קמ"ש אך לה גם סוללה גדולה יותר (NCM) בקיבולת של 100 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 610 ק"מ.
בראש ההיצע ממוקמת גרסת הביצועים, בעלת צמד מנועים והספק משולב של 776 כ"ס (מנוע קדמי 268 כ"ס) עם האצה ל-100 קמ"ש ב-3.48 שניות. הסוללה זהה והטווח עומד כאן על 520 ק"מ.
תא הנוסעים יכלול שלושה מסכים, האחד בגודל "26.3 המשמש כלוח המחוונים ומסך המולטימדיה, מסך "15.5 מול הנוסע ומסך "10.5 בקונסולה המרכזית המשמש לתפעול בקרת האקלים, המושבים ועוד, אלו פועלים בסיוע שבב Qualcomm Snapdragon 8295 ומערכת . IMOS super smart cabin לצד זאת תוצע מערכת שמע עם 20 רמקולים ומערך בטיחות מקיף.
IM5 - השיגה 90.96 קמ“ש במבחן האייל
טווח נסיעה של 700 ק“מ ויותר
IM5
המכונית השנייה מתברגת לקטגוריית המנהלים ותתחרה כמובן באקספנג P7 וטסלה מודל 3. העיצוב החיצוני שומר על שפת העיצוב המותגית ומצליח להשיג מקדם גרר נמוך של 0.226 Cd. אורכה 4.93 מ', רוחבה 1.96 מ', גובהה 1.47 מ' ובסיס הגלגלים זהה ל-SUV ועומד על 2.95 מ'.
ה-IM5 תציע גם היא מספר יחידות הנעה. הנעה אחורית בהספק של 290 כ"ס, 5.4 שניות ל-100 קמ"ש וסוללת LFP בקיבולת של 75 קוט"ש המאפשרת 490 ק"מ.
גרסת הנעה אחורית חזקה יותר, בהספק של 402 כ"ס ו-5.0 שניות ל-100 קמ"ש ולה גם סוללה גדולה יותר (NCM) בקיבולת של 100 קוט"ש עם טווח מרשים של 700 ק"מ ויותר.
לגרסת הביצועים מנוע נוסף מלפנים, בשילוב דומה ל-IM6, עם 508 כ"ס מאחור ו-268 כ"ס מלפנים והאצה ל-100 קמ"ש ב-2.9 שניות בלבד.
גם כאן תא הנוסעים שומר על הקשר המותגי, עם מסך רוחבי "26.3 ומסך תפעול בקונסולה בגודל "10.5 וכן מערכת שמע עם 20 רמקולים.